החלפת מנעולים לרכב

מחפשים מנעולן שיספק לכם החלפה מקצועית של מנעול לרכב? בין אם המנעול של הרכב שלכם נפגם ובין אם נפרץ לכם הרכב ואתם רוצים להחליף את המנעול, המנעולנים של לוקינג ידאגו לבצע בשבילכם החלפת מנעולים לרכב בצורה היסודית ביותר. עם זמינות 24/7, הגעה מהירה ושירות בפריסה ארצית מנעולני הרכב שלנו יסייעו לכל לקוח, בכל מקום ובכל זמן. הזמינו עכשיו שירותי החלפת מנעולים לרכב.

אנו מספקים שירותי החלפת מנעולים לרכב

לעתים ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע החלפת מנעולים לרכב מסיבות שונות. כאשר החלפת מנעולים לרכב נדרשת יש לקרוא לשירות של מנעולן רכב מקצועי אשר יש ביכולתו לבצע את ההחלפה של המנעולים בצורה מקצועית על מנת להבטיח לכם שקט נפשי. כאשר מנעולן מקצועי יבצע את ההחלפה, תדעו כי אתם יכולים לישון בראש שקט ללא דאגות כתוצאה מעבודה מקצועית.

 

מנעולן מוסמך

 

פעולות החלפת מנעולים לרכב שביצענו

אנו בלוקינג מספקים בין מגוון שירותינו גם שירות החלפת מנעולים לרכב, שירות זה הוא מהנפוצים שבפעולות המנעולנות בעיקר ללקוחות ששכחו את מפתח הרכב בתוך הרכב או שהרכב שלהם נפרץ לא מזמן והם רוצים לקחת מקדם ביטחון. כמו כל שירותינו גם את החלפת מנעולים לרכב אנחנו מספקים בפריסה ארצית, זמינות 24/7 והגעה מהירה. בטבלה לפניכם מוצגות חלק מפעולות החלפת מנעולים לרכב שהשירותי מנעולנים שלנו ביצעו לאחרונה ומחיר השירות:

פעולות החלפת מנעולים לרכב שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת מנעול ברכב ברמת השרוןמנעולן הרכבים שלנו ביצע החלפת מנעול ללקוח שרכבו נפרץ מכיוון שנגרם נזק לחור המנעול.750 ₪
החלפת מנעול לרכב יוקרה בקרית אונוהחלפנו מנעול מיוחד לרכב יוקרה לאחר ניסיון פריצה לרכב שפגע במנגנון הנעילה שלו.1,400 ₪
החלפת מנעול לרכב ושכפול מפתח לרכב בגבעת שמואלביצענו החלפת מנעול לרכב ללקוח שאיבד את המפתח לרכבו, לאחר מכן גם שכפלנו לו שני עותקים של מפתח למנעול החדש.800 ₪
החלפת מנעול לרכב באשקלוןמנעול הדלת נפגע עקב ניסיון פריצה לרכב, מנעולן הרכבים שלנו הגיע וביצע החלפת מנעול לרכב.700 ₪

מתי לבצע החלפה של מנעולים לרכב?

בתור בעלי רכב אתם לא תמיד מבינים את החשיבות של החלפת מנעולים לרכב ומעדיפים להתעלם מבעיות שעשויות להופיע בצילינדר או במנעול הרכב בשל חוסר זמן. עם זאת, חשוב ביותר להיערך מראש למצב בו המנעול לא יהיה תקין ואז תידרש החלפה.

במקרים של החלפת מנעול יש חשיבות רבה לפנות למנעולן רכב מקצועי:

גניבה של המפתחות: אין ספק כי גניבה של מפתחות אינה סיטואציה נעימה בכלל. גניבה של מפתחות יכולה לעשות לאחר פריצה לבית או משרד. על מנת להרגיש בטוחים, חשוב ביותר לפנות למנעולן רכב מקצועי.

מנעול לא תקין: במקרים בהם המנעול אינו תקין יש צורך להחליף את המנעול. מנעול שאינו תקין או צילינדר עשוי לפגוע בחווית הנהיגה ולכן יש לקרוא למנעולן מקצועי. אם אתם רוצים ליהנות מחווית נהיגה איכותית, לא לדחות את הפנייה למנעולן רכב מקצועי.

אובדן של מפתחות: נוסף על כך, חשוב ביותר לפנות אל מנעולן מקצועי במקרה של אובדן מפתחות. במקרה של אובדן מפתחות הרכב ואי יכולת להיכנס לרכב, חשוב לקרוא לבעל מקצוע.

במקרים הנ"ל ההמלצה היא לא לאבד את העשתונות אלא לפנות לשירות של מנעולן מקצועי בתחום. כדאי להתייעץ עם מנעולן אשר לו ניסיון רב בתחום על מנת לפתור את הבעיות השונות. פנייה לאיש מקצוע מיומן תאפשר לכם לטפל בבעיה בהקדם האפשרי ולחזור לחווית נהיגה איכותית.

 

מנעולן

 

כמה עולה החלפת מנעולים?

במקרה של החלפת מנעולים לרכב אתם נדרשים לשלם לא מעט. שימו לב, אין מדובר על תשלום קבוע אלא על תשלום משתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר נציין כעת:

סוג הרכב: סוג הרכב נחשב לפרמטר משמעותי בעת החלפה של מנעולים. המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ויש להיערך לכך בהתאם.

סוג התקלה: הצילינדר לא תקין או המנעול אינו תקין? החלפת המנעולים תעלה בהתאם לסוג התקלה.

סוג המנעול: בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט מנעולים שונים לרכב והבחירה רבה. היום ניתן למצוא מנעולים חדשים ומתקדמים וגם מנעולים פשוטים יותר. שימו לב, ככל שתבחרו במנעול חדש יותר, כך תשלמו יותר.

שעת העבודה: פרמטר נוסף אשר ישפיע על העבודה שלכם הוא השעה בה בוצעה העבודה. שירות של החלפה של מנעולים לרכב מוצע לנהגים 24 שעות ביממה, כאשר השעות כוללות חלוקה לשעות חירום ושגרה. כאשר השירות ניתן בשעת שיגרה, הרי המחיר יהיה זול יותר, לעומת זאת, כאשר השירות ניתן בשעות חירום, הרי המחיר יהיה גבוה יותר.

 

איך תבחרו מנעולן מקצועי?

החלפת מנעולים לרכב מחייבת אתכם לבחור מנעולן רכב מקצועי. לשאלה כיצד תבחרו מנעולן רכב מקצועי, הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירה:

הכרת שיטות הפריצה: מנעולן רכבים מקצועי צריך להכיר את כל שיטות הפריצה והשיטות החדשות.

מענה לשלל בעיות: נוסף על זאת, מנעולן רכב מקצועי נותן מענה לשלל בעיות.

יחס הוגן: בעת פנייה למנעולן רכב, חשוב ביותר לבחור מנעולן אשר מעניק יחס הוגן ואתם מרגישים עמו בנוח.

מחיר אטרקטיבי: יתרה מכך, מנעולן מקצועי יציע לכם מחיר אטרקטיבי עבור השירות.

מה היה לנו עד כאן?