תיקון דלתות עץ

נתקע לכם הדלת בריצפה? צריכים תיקון דלתות עץ? ניסיתם לפתוח את הדלת והיא נתקעה? לא מצליחים לפתוח את הדלתות בבית? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי תיקון דלתות עץ מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי קיצור דלתות עץ אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם דלת שלא נפתחת מכל סיבה שהיא.

אנו מספקים שירותי תיקון דלתות עץ

זקוקים לשירותי תיקון דלתות עץ בבית או בעסק? הגעתם למקום הנכון אצלנו בלוקינג אנו מספקים שירותי תיקון דלתות לכל סוגי הדלתות האפשריות, בים היתר גם לדלתות עץ, דלתות עץ הן דלתות נפוצות מאוד ולכן שירותי המנעולנים שלנו מיומנים בתיקונן.
השירות שלנו מסופק בפריסה ארצית, בהגעה מהירה ובזמינות 24/7. הזמינו עכשיו שירות תיקון דלתות עץ.

במידה ויש בבית שלכם או במשרד דלתות עץ חורקות או דלת העץ יצאה מהכיוון, זה בדיוק הזמן לקרוא לשירות מקצועי של מתקן דלתות עץ. תיקון דלתות עץ בצורה מקצועית יעשה תוך הקפדה על שימוש בכלים מתקדמים לביצוע העבודה בצד הטוב ביותר. הזמנת מנעולן אשר מציע את השירות תאפשר לכם ליהנות מפתרון איכותי ויעיל.

 

דוגמאות לפעולות תיקון דלתות עץ שביצענו

שירות תיקון דלתות עץ הוא שירות נפוץ מאוד, המנעולנים שלנו מבצעים אותו כמעט על בסיס יומי, לכן כשזה מגיע לתיקון דלתות עץ אין מנוסים מאיתנו בתחום. אנו בלוקּינג מספקים את שירותינו בפריסה ארצית ולכל סוגי הלקוחות, פרטיים, עסקיים או מוסדיים, והכי חשוב מגיעים מהר לכל מקום ובכל שעה ביום. לפניכם טבלה המציגה חלק משירותי תיקון דלתות העץ שסיפקנו:

פעולות תיקון דלתות עץ שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון דלת עץ פנימית בדירה בגבעת שמואלתיקון דלת עץ פנימית על ידי החלפת המנעול וכיוון הצירים ושימונם.350 ₪
תיקון דלת עץ בעסק בכפר סבאתיקון הדלת התבצע על ידי שימון הצירים החלודים אשר לא אפשרו לפתוח את הדלת בצורה טובה.300 ₪
תיקון דלת עץ בבית פרטי ברמלהתיקון הדלת התבצע על ידי החלפת מנגנון הנעילה התקול שהיה מותקן בדלת במנגנון נעילה מסוג מתקדם.400 ₪
תיקון דלת עץ פנימית בדירה בעפולההידית שבדלת נשברה, המנעולן שלנו הגיע לדירה וביצע החלפת ידית בדלת.300 ₪

מנעולן מוסמך

 

סיבות לתיקון דלתות עץ

ישנן מספר סיבות לבצע תיקון דלתות עץ. ברחבי הארץ ניתן למצוא כיום דלתות עץ במגוון עיצובים או גדלים. דלתות כניסה עשויות עץ נחשבות לדלתות פופולריות למדי, אך מדובר בדלתות העשויות לסבול מנזקים שונים בשל סיבות שונות:

פגעי מזג האוויר: פגעי מזג האוויר עשויים לגרום נזק לדלתות עץ ולכן חשוב ביותר במידה ומבחינים בנזקים השונים לתקן את הבעיות בדלתות. כאשר מדובר על שינויי טמפרטורה בצורה קיצונית, חשוב ביותר לקרוא לשירות של מנעולן מקצועי אשר יפתור את הבעיות בהתאם לכלים מתקדמים העומדים לרשותו.

ונדליזם: מקרה של ונדליזם אשר בעקבותיו נגרמו נזקים שונים לדלת מחייב אתכם לפנות למנעולן מקצועי על מנת לפתור את הבעיה ולא להותיר את הדלת פגומה כתוצאה מאלימות.

תקלה במנגנון: כאשר מתרחשת תקלה במנגנון, חשוב ביותר לפנות למנעולן מקצועי על מנת לפתור את התקלות השונות.

צירים חלודים: במקרה של צירים חלודים אשר אינם מאפשרים לפתוח את הדלת בצורה טובה, מצריכים שימון של הצירים על ידי מנעולן מקצועי.

מפתח שבור: במקרה של מפתח שבור, חשוב ביותר לקרוא למנעולן מקצועי על מנת לפתור את הבעיה של מפתח שבור שאינו מאפשר כניסה לבית בצורה טובה.

נדגיש כי תיקון דלתות מחייב ניסיון רב בתחום ולכן חשוב ביותר להזמין מנעולן מקצועי ובעל ידע רב בתחום אשר ידע לתקן את הדלת בצורה טובה. לעתים יש צורך לפרק את הדלת מהמקום כמו למשל במקרה של החלפת מנגנון נעילה או החלפת צילינדר.

 

מה כולל תיקון דלתות עץ?

תיקון דלתות עץ כולל מספר שירותים אשר אותם המנעולן מעניק בהתאם לצורך:

החלפה של צילינדר: שירות החלפה של צילינדר אשר יתבצע על ידי מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום בלי לפגוע בדלת או בעץ. החלפה של ידי מנעולן מקצועי יכולה להיות נקייה ומהירה.

התאמה של גובה הדלת: כאשר מדובר על דלתות פנים יש לדאוג לסגירה ופתיחה של הדלת בחופשיות רבה. לצורך כך, חשוב ביותר להתאים את הדלת לגובה חדש. העבודה תתבצע על ידי מנעולן מקצועי אשר מכיר את כל הדרישות.

טיפול בעץ: תיקון דלתות העשויות מעץ כולל גם את הפן האסתטי. עץ נחשב לחומר אשר קולט לחות או נוזלים. במקרים בהם יש צורך לטפל בעץ או להוסיף כיסוי במטרה להעניק לדלתות מראה חדש.

מנעולן

 

מיהו מנעולן מקצועי?

במקרה של תיקון דלתות עץ חשוב ביותר להזמין מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. מיהו מנעולן מקצועי – כעת נפרט אודות הכישורים השונים:

עבודה ברמה מקצועית: כאשר אתם מזמינים מנעולן מקצועי לצורך תיקון של דלתות עץ, אתם יכולים להיות בטוחים כי תתבצע עבודה ברמה גבוהה הכוללת גימור גבוה.

אחריות: נוסף על כך, מנעולן מקצועי יעניק לכם אחריות על העבודה תוך דאגה לחלפים חדשים.

אבחון בעיה במהירות: במסגרת עבודתו, המנעולן ידאג לתיקון הדלתות בצורה מהירה תוך הצעת פתרונות שונים ללקוחות.

תיקון ללא גרימת נזקים: מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את הפעולה ללא כל גרימת נזק לדלת.

ביצוע תחזוקה לדלת: נוסף על זאת, מנעולן מקצועי ידאג לבצע תחזוקה שוטפת של הדלת על מנת לדאוג כי תהיה לכם האפשרות לפתוח ולסגור את הדלת בצורה טובה.

מה היה לנו עד כאן?