איך בוחרים מנעולן?

לא אחת אנו מוצאים את עצמנו נזקקים לשירותי מנעולן. זה יכול להיות חזרה מיציאה לילית בה המפתח הלך לאיבוד, תקלה במנגנון הנעילה של אחת מדלתות הבית וכדומה. כדי שמנעולן יפרוץ דלת, הוא חייב להיות מורשה על פי חוק. הוא חייב להחזיק אישור משטרתי תקף ורק בכפוף לה הוא מורשה לבצע את עבודתו.

כאן ריכזנו עבורכם את המידע שיסייע לכם בבחירת מנעולן. כי בחירת מנעולן היא דבר רגיש. הרי המנעולן מקבל את מפתח הבית שלכם. הוא חייב להיות תאמין. אבל לא רק אמין. בואו נראה על מה שחשוב להקפיד.

 

מחפשים מנעולן אמין

מי מאיתנו לא מוצא את עצמו מחפש בשעת אמת דווקא מנעולן בתל אביב יצאת צדיק? כי מנעולנים שהוכיחו אמינות יזכו לביקוש גבוה יותר. ולא לחינם. אף אחד לא מעוניין לשלם מחיר יקר בשל תקלה שיכלו לפתור אותה בתשלום יעיל וזול יותר וכדומה…

מה גם, שקיימת חשיבות לבחירת מנעולן אמין מבחינת ההיחשפות שלו לקוד הנעילה של הבית שלכם. הוא מכיר את הדרך להשיג את מפתח הבית שלכם ואם הוא לא אדם אמין אתם עלולים לשלם מחיר יקר ולא נעים לאחר מכן… מסיבה זו חשוב להקפיד על בחירת מנעולן אמין.

 

מחפשים מנעולן מורשה

מנעולן חייב להיות מורשה בעל תעודת מקצוע ובעל אישור משטרתי המקנה לו אישור לעסוק בתחום. האישור המשטרתי מצביע על יושר איש המקצוע ועל זכאותו לעסוק במקצוע רגיש שכזה. חשוב לדעת כי שימוש בשירות מנעולן לא מורשה היא עוון פלילי. מנעולן לא מורשה שיפרוץ דלת עובד בצורה לא חוקית וכך הוא עובר על החוק אך האירוניה היא שגם מזמין העבודה נחשב לעובר על החוק ולכן, כאשר אתם מזמינים מנעולן חשוב שתוודאו שהוא אכן מוסמך לכך.

 

מחפשים מנעולן אדיב

אתם לא רוצים להרגיש שעושים לכם טובה ונענים לקריאה הדחופה שלכם. מסיבה זו חשוב לבחור מנעולן אנושי, אדיב ושירותי. כזה שאכפת לו מהלקוחות שלו וחשוב לו שהם יהיו מרוצים. אתם רוצים שיגיע מנעולן שידע להגיד את המילה הנכונה, להשרות רוגע ולא להפוך את האווירה לצעקנית, מלחיצה ולא נעימה.

 

מחפשים מנעולן שמציע שירות במחיר מתאים

לכל מנעולן מחירון משלו. בחיפוש אחר שירותי מנעולן אתם עשויים לגלות פערים משמעותיים. חשוב לדעת כי המחיר נגזר גם ממומחיות המנעולן, אם גם משעת הקריאה ומנתונים נוספים אישיים. פעמים רבות מחיר נמוך מידי מצביע על מנעולן מתחיל וחסר ניסיון מספיק ולכן במקרים כאלו, חשוב לברר היטב את מקצועיותו בעבודה הנדרשת.

 

לסיכום

בבחירת מנעולן חשוב לבחון פרמטרים רבים. הפרמטר עליו ראינו כי לא ניתן לוותר הוא מנעולן מורשה בעלת הסמכה מקצועית בתחום, כפי שסיכמנו כאן. הקפידו על כך והיעזרו בשאר הנקודות לבחירת איש המקצוע המתאים עבורכם. בהצלחה.

פורץ מנעולים

מה היה לנו עד כאן?