איך לבחור את רשת הצל שהכי מתאימה לך

רשתות צל כבר מזמן לא משרתות אותנו רק בימי הקיץ החמים, יש להם תפקיד גם בימים גשומים, ומכאן שהצטיידות ברשת צל ואחת שמתאימה באופן המושלם ביותר, הפכה לצורך של ממש. כיום, יש מגוון רחב של רשתות צל מסוגים שונים, וקשה מאוד לבחור את רשת הצל שהכי תתאים לצרכים ולדרישות.

 

איך לבחור את רשת הצל שהכי מתאימה לך?

כדי לבחור את רשת הצל המתאימה ביותר צריך לבחון כמה סוגים של רשתות צל ולהשוות ביניהם על פי פרמטרים חשובים כדי שנוכל לזהות מי מבין כל הסוגים עונה על כל הפרמטרים או לפחות, על רובם.להלן חמישה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור את רשת הצל המתאימה ביותר :

 

בטיחות

חשוב שתרכשו רשת צל מגורם שעומד בתקני בטיחות לא רק ברמת ביצוע העבודה אלא גם ברמת האיכות של הרשת ועמידתה בפני אש. על כן, תרכשו רשת צל ממי שנותן לכם הצצה על ידי הדמיה בתלת מימד לפני ביצוע הייצור כדי לזהות תקלות מחמירות בזמן.

 

אטימות הבד

רמת האטימות של בד הרשת תשפיע על איכות הצל. ככל שהרשת תהיה צפופה יותר כך היא תספק הגנה מפני תנאי מזג האוויר באופן טוב יותר.

 

גודל הרשת

אחד הפרמטרים החשובים והמשפיעים ביותר הוא גודל הרשת. ככל שהרשת גדולה יותר כך היא תספק מכסה וצל על שטח גדול יותר.רשתות צל מודדים לרוב במשקל רשתות צל מודדים לרוב במשקל למטר. רשתות צל בסיסיות נעות באזור ה140 גרם למטר מרובע, משקל רשתות צל הבינוניות נע סביב 220 גרם למ"ר ורשתות צל הגדולות והאיכותיות 320 גרם למ״ר.

 

עמידות הרשת

רשת צל שיש בה חומרים חזקים תבטיח את עמידות הרשת גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים ועל כן רשת עם חגורות חיזוק בדפנות ולולאות ממתכת ימנעו מצב של קריעת הרשת.

 

צבע

יש לקחת בחשבון שגם לבחירת הצבע יש השפעה על מידת ההצללה, רשתות צל בצבעים כהים מאפשרות ליהנות מרמת הצללה גבוהה יותר מרשתות צל בצבעים בהירים יותר.

 

בדקו תו תקן

גם ברשתות יש תן תקן, והנפוץ ביותר הוא 5093 ומשתייך לרמת בטיחות כי הוא תקן שמעכב בעירה. כלומר, רשתות שיש להן את תו התקן הזה הן רשתות בעלות ציפוי מעכב בעירה שמונע התקלחות במצבים של סכנת שריפה.

 

רשתות צל – כיצד לבחור?

בחירת רשת הצל המתאימה ביותר תהיה מושפעת מפרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת הרכישה.השוואה בין כמה סוגים שמכילים כל מיני פרמטרים כגון: אטימות הרשת, צבע, בטיחות הרשת ועוד יעזרו לכם לסנן סוגים פחות רלוונטיים ולבחור מבין כל אלו שכן את רשת הצל עם רמת האפקטיביות הגבוהה ביותר שעונה על כמה שיותר דרישות ועונה על אותם הפרמטרים.

רשתות צל

 

מה היה לנו עד כאן?