איך לבחור את רשת הצל שהכי מתאימה לך

בימי הקיץ הרבים שטופי השמש שיש לנו כאן בישראל, לפעמים כל מה שצריך זה רק טיפה של צל שיקל על החום ויגן עליכם מהשמש היוקדת.

אך מה עושים אם אין בקרבתכם אף עץ או מחסה אחר שיוכל להעניק לך את הצל המיוחל? אחד הפתרונות המוכרים הוא רשת צל.

אז אם אתם מחפשים את רשת הצל הטובה ביותר עבורכם, תמשיכו לקרוא.

 

רשת הצל(ל)ה

טיפת צל זה כל מה שאדם רוצה ביום חם עם שמש קופחת. בים, בבריכה או בגינה, כל אחד רוצה שתהיה לו את האפשרות להיכנס מתחת למקום מוצל ולקבל קצת הפוגה מהחום. רשתות צל מגיעות במגוון של צורות, גדלים, צבעים ומשתנים נוספים. בואו נבין כיצד לבחור את רשת הצל המתאימה ביותר לכם.

 

צפיפות הרשת

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר אתם ניגשים לבחירת רשת הצל שלכם. צפיפות הרשת תשפיע על חסימת קרני השמש מבעד לרשת ועל כניסת האוויר דרכה. כיצד תדעו אם הרשת שלכם בצפיפות גבוהה? ככל שהרשת כבדה יותר, כך הצפיפות שלה גבוהה יותר.

 

צבע הרשת

רשתות צל מגיעות במגוון צבעים. בחירת הצבע צריכה להיות שיקול מרכזי בבחירת הרשת שלכם. מעבר ליופי וטעם אישי, בחירת הצבע של הרשת חשובה לאיכות ההצללה שלה. צבעים כהים למשל, יצליחו להצל יותר מצבעים בהירים.

 

עמידות הבד

חברות שונות מציעות בדים שונים לרשתות צל. בדקו למה הבד של הרשת עמיד. ישנן רשתות שעמידות למים, כאלו שעמידות לחום גבוה, עמידות באש וכאלו שאף מציעות הגנה מקרני uv.

 

גודל הרשת

כמובן שלפני שקונים רשת חשוב לבוא עם מידות מוכנות מראש. קונים רשת לבריכה פרטית בבית? לגינה ציבורית? למחנה קיץ? לא משנה בשביל מה אתם קונים את הרשת, תבינו מה הגודל המבוקש של הרשת והאם בחברה בה תכננתם לרכוש את הרשת מספקים את הגודל הזה בדיוק או שניתן לרכוש בהתאמה אישית.

 

תפירה איכותית

שימו לב כאשר אתם קוראים המלצות על חברה מסוימת מה הביקורות על תפירת הרשת. תפירה לא איכותית תוביל להתפוררות מהירה של הרשת ובמידה ויש טבעות לתליית הרשת, חשוב שגם שם תהיה תפירה כפולה וחזקה למניעת תלישה של הטבעת.

 

הטבעות ברשת

במידה ואתם רוצים לרכוש רשת צל שבה יש טבעות, שימו לב שמדובר בטבעות פליז שנחשבות איכותיות יותר מטבעות אלומיניום.

 

אחריות

בסופו של דבר, גם הרשתות האיכותיות ביותר והעמידות ביותר, חשופות כל הזמן לנזקי מזג האוויר ובעיקר לחומה של השמש. לכן, כל רשת עשויה בשלב מסוים להתחיל להתפורר ולההרס. לכן, חשוב לקנות במקום שמציע אחריות של כמה שנים על הרשת.

 

הצילו את עצמכם

רשת צל היא הפתרון האידיאלי להתגונן מהשמש בימים הקיץ החמים. לכו לרכוש לעצמכם אחת איכותית.

רשתות צל

 

מה היה לנו עד כאן?