איך לעצב את החדר עם קופסאות נעליים שקופות

לכל אחד מאיתנו יש מספר לא מבוטל של זוגות נעליים. הדרך הקלאסית לאחסון נעליים היא בדרך כלל בתוך ארון, אולם לשיטת האחסון הזו יש מספר חסרונות. כדי למנוע את הבעיות שנוצרות מאחסון נעליים בארון או בארגז, אנחנו כאן כדי לספר לכם על שיטת אחסון חדשנית. השיטה הזו לא רק תעזור לכם לאחסן את הנעליים, אלא גם תשתמש בזה לעיצוב החדר שלכם. 

 

אחסון נעליים

אחסון נעליים הוא אתגר שכל אחד מאיתנו מתמודד איתו. בדרך כלל הבחירה תהיה לשים את הנעליים בתחתית הארון. לבחירה הזו יש מספר בעיות. הראשונה היא שסולית נעליים אינה דבר נקי, וברגע שנעליים מונחות אחת על גבי השנייה אזי הן מלכלכות אחת את השנייה. מצב כזה הוא כמובן משהו שהייתם רוצים להימנע ממנו.

בנוסף, יכול לקחת לנו לא מעט זמן למצוא את הנעליים בשיטת האחסון הזו. העובדה שאנחנו לא רואים מיד את הנעליים מקשה עלינו להגיע אל הזוג המבוקש, מה גם שלעיתים הזוג לא יהיה יחד. זו הסיבה שכדאי לכם להכיר את הפתרון של קופסאות נעליים שקופות.

קופסאות נעליים שקופות

קופסות שקופות

הקופסאות השקופות אלו קופסאות נעליים שמתלבשות אחת על גבי השנייה בצורה מודולרית. לא משנה מה מספר הנעליים שאתם צריכים לאחסן, תמיד תוכלו להוסיף עוד קופסה למלאי, להלביש אותה על גבי הקופסאות הקיימות, ולהכניס אליה את הזוג החדש. ניצול המקום שיש בשיטת האחסון הזו הוא מקסימלי, כיון שאנחנו מחזיקים במספר קופסאות שזהה למספר הנעליים שיש לנו.

 

למה דווקא בתוך קופסאות

לאחסון הנעליים בתוך קופסאות נעליים שקופות יש מספר יתרונות. הראשון הוא שמדובר על מערכת מודולרית, שבה ניתן לאחסן כמה נעליים שרק תרצו. בנוסף, לכל נעל יש תא משלה, וכך היא לא מלכלכת את הנעליים האחרות שיש לכם. היתרון האחרון הוא בכך שאתם יכולים לראות את הנעליים. במקום לחפש כמה דקות את הנעל שאתם רוצים, תוכלו לפתוח רק את הקופסה שבה הנעל נמצאת.

קופסאות נעליים שקופות

שימוש בקופסה לצרכי עיצוב

לנעליים יש גם משמעות דקורטיבית. נעליים יכולות להיות פריט שגם מקשט לנו את הדרך בזמן שאנחנו לא משתמשים בו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשים בתוך הקופסאות שנמצאות בחלק החיצוני את הנעליים שמתאימות לעיצוב הכללי של החדר. כמובן, את הקופסאות עצמן סדרו במבנה שיתאים לצורה בה החדר שלכם בנוי, תוך תפיסה מינימלית של מקום.

 

לסיכום

קופסאות נעליים שקופות מאפשרות לנו לראות את הנעליים שמאוחסנות בתוכן. הפתרון הזה יעיל לא רק בגלל שככה אנחנו יכולים לראות בדיוק היכן נמצאת כל נעל לפני שאנחנו מוצאים אותה, אלא גם בגלל שניתן להשתמש בזה כדי לעצב את החדר. עליכם להקפיד לסדר את הנעליים לפי צבעים, כאשר את הצבעים שמתאימים למראה הכללי של החדר תשימו בחלק הקדמי שבולט לעין.

קופסאות נעליים שקופות

מה היה לנו עד כאן?