איך פועלת קלנועית מזוודה?

עבור אנשים שמתניידים בעזרת קלנועית, אחד האתגרים הוא בעת ההגעה ליעד. הקלנועית היא אמנם לא רכב גדול, אך לא תמיד קל למצוא מקום להחנות בו את הקלנועית. האתגר הזה הופך להיות גדול עוד יותר כאשר מבצעים נסיעה עם רכב, ורוצים לקחת איתנו את הקלנועית. בתא מטען של רכב רגיל הקלנועית לא נכנסת, אלא אם כן אתם מחזיקים בקלנועית מזוודה.

 

קלנועית

אנשים שמחזיקים בקלנועית חווים באופן פתאומי עלייה באיכות החיים שלהם. הקלנועית משפרת את יכולת הניידות, ומאפשרת גם למי שמוגבל בהליכה להגיע לכל מקום בצורה נוחה. בזכות הקלנועית אנחנו לא צריכים להחזיק ברכב, וגם אם כן אין צורך להוציא אותו לכל נסיעה. עם זאת, יש אתגר מסוים שהופך להיות קשה עוד יותר דווקא כאשר מתרגלים לשימוש בקלנועית.

הקלנועית היא כלי נייד כאשר אנחנו נוסעים איתו, אולם אם אנחנו צריכים להעביר אותו ממקום למקום זה הופך להיות מורכב יותר. קלנועית קלאסית לא יכולה להיכנס לתא מטען של רכב, וגם כאשר אנחנו מגיעים ליעד אנחנו צריכים למצוא מקום להחנות בו את הקלנועית. רכבי אמירים כאן כדי לספר לכם על קלנועית מזוודה, שפשוט פותרת את הבעיות הללו.

קטנוע מזוודה

מהי קלנועית מזוודה

קלנועית מזוודה היא קלנועית לכל דבר, אולם יש לה פיצ'ר מיוחד שלא קיים בקלנועיות אחרות. את הקלנועית הזו ניתן לקפל לצורה של מזוודה, וכך לשאת אותה ביד, או להכניס אותה לתוך תא מטען של רכב, ואפילו להטיס אותה במטוס. בקלנועית מזוודה אנחנו למעשה מקבלים ניידות עוד גדולה מזו שהייתה לנו עם קלנועית רגילה, לאור העובדה שהקלנועית יכולה לתפוס מקום קטן יותר.

 

איך זה עובד

הצורה שבה פועלת קלנועית מזוודה היא פשוט קיפול של החלק הקדמי יחד עם החלק המרכזי של הקלנועית. מטבע הדברים גם כאשר קלנועית מזוודה פתוחה היא לא הקלנועית הכי גדולה שתוכלו לראות, וזה גם מה שמאפשר לה להתקפל ולהפוך להיות בגודל של מזוודה גדולה.

קטנוע מזוודה

למי זה מתאים

קלנועית מזוודה מתאימה קודם כל לכל מי שמחזיק בקלנועית ורוצה להנות מהיתרונות שלה. עם זאת, עבור אנשים שנוסעים הרבה ולא יכולים להסתדר ללא הקלנועית שלהם, הקלנועית הזו נצרכת במיוחד. בזוכה לא תצטרכו לחשוב בכל פעם האם לוותר על הקלנועית שלכם ולנסוע בלעדיה, או לוותר על הנסיעה. כל מה שעליכם לעשות זה פשוט לקפל את הקלנועית ולהכניס אותה לתוך הרכב.

 

לסיכום

בין שלל הקלנועיות שקיימות היום בשוק, קלנועית מזוודה היא אפשרות שכדאי לכם להכיר. הקלנועית הזו מתקפלת לגודל של מזוודה מה שמאפשר לכם לקחת אותה איתכם לכל מקום. בין אם מדובר על טיסה לחו"ל, נסיעה לעיר אחרת או סתם חוסר במקום להחנות בו את הקלנועית, קלנועית מזוודה מעלימה את הבעיות הללו. כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לקפל את הקלנועית שלכם.

קטנוע מזוודה

מה היה לנו עד כאן?