איך תבחנו את רמת המקצועיות של חברת הניקיון שלכם

לא פעם, אנחנו שומעים על מקרים שבהם אנשים מזמינים חברת ניקיון לבית או לעסק שלהם כדי שיוכלו להוריד מעצמם את עול הניקיון. יש מי שיודעים שצריך לבחון את רמת המקצועיות של חברת הניקיון באופן מעמיק ויש מי שפשוט מזמינים חברת ניקיון באופן אקראי, מבלי לבחון את הדבר. אם אתם נמנים עם הסוג השני, כדאי מאוד שתקדישו את הדקות הקרובות לקריאה מעמיקה שתאפשר לכם לבחור את חברת הניקיון הטובה ביותר עבורכם.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים אחרי שגילינו שהחוזה עם חברת הניקיון שעבדה עם המשרד שלנו בוטל. לא היה קשה לגלות את העניין הזה, שכן, הגענו הבוקר למשרד מטונף, עם ריח של שאריות אוכל (לא פלא, כל הכלים מאתמול נשארו עדיין בכיור). זה היה ברור לכולם שחברת הניקיון שנבחרה היא לא מקצועית וזה היה עניין של זמן עד שתתבצע תחלופה. המנהל שלנו החליט להעניק לנו את האחריות במציאת חברה חדשה ומקצועית. כך שיצאנו לדרך לבדוק את הנושא והחלטנו גם לכתוב על כך מדריך, כדי לאפשר לכם לקבל את כל המידע שריכזנו בקלות.

 

איך תבחנו את רמת המקצועיות של חברת הניקיון שלכם? שלב מספר 1

כפי שאתם וודאי מבינים, יש כמה שלבים לבחינת רמת המקצועיות של חברת הניקיון הנבחרת. השלב הראשון הוא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבדוק אילו חברות ניקיון מומלצות מבחינת המקצועיות שלהן על ידי בעלי עסקים או אנשים פרטיים. לנו למשל המליצו על 3 חברות עיקריות, כאשר הראשונה שבהם, שמספר ההמלצות חזר מספר רב של פעמים היה פסגת הפוליש – חברת ניקיון. נגלה לכם שבחרנו בחברה זו בסופו של דבר, אבל לא לפני שיישמנו את השלבים הבאים.

 

איך תבחנו את רמת המקצועיות של חברת הניקיון שלכם? שלב מספר 2

בשלב ה- 2 ערכנו חיפוש מעמיק יותר ברחבי הרשת וכתבנו את שמן של 3 החברות שהומלצו לנו. את הבירור ערכנו בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל

כך שבעצם התאפשר לנו לעקוב אחר החברות הללו, לראות את חוות הדעת שהלקוחות שלהם כותבים עליהם בכל הנוגע להתנהלות מקצועית ולמצוא את החברה המומלצת ביותר. זו שיש לה יותר עוקבים והמלצות.

 

איך תבחנו את רמת המקצועיות של חברת הניקיון שלכם? אפשרות מספר 3

שלב זה הינו שלב הבחירה והמעקב. כעת, אתם בוחרים את החברה המתאימה לכם בהתאם להמלצות שראיתם ומזמינים את שירותיה. ההמלצה שלנו היא לעקוב אחרי שירותי הניקיון בשבועות הראשונים ולראות אם הם מקצועיים. במידה ולא, תמשיכו הלאה. אבל אין סיבה שכך יהיה, שכן, ראיתם בעצמכם שרבים המליצו על החברה שבחרתם.

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחון את רמת המקצועיות של חברת הניקיון שלכם. תבחרו נכון!

מטטה

 

מה היה לנו עד כאן?