אילו פתרונות בידוד תעשייתים נחשבים הכי יעילים?

בכל הקמה של אזור תעשייה או מרחב פעילות רועש, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לבידוד יעיל. המטרה של הבידוד הוא למנוע זליגה של רעשים החוצה, ולאפשר למי שנמצא בחלל לא לספוג את הרעש בעוצמה המרבית שלו. כיום ישנם לא מעט פתרונות בידוד איכותיים, ואם לא שמעתם עליהם, אנחנו כאן כדי לספר לכם על הבידודים הטובים ביותר לתעשייה. 

 

צמר סלעים

החומר הראשון שעליו נדבר בתור חומר בידוד הוא צמר סלעים. החומר הזה מבודד רעש בצורה איכותית, אולם הסיבה שהוא נפוץ מאוד בתור בידוד תעשייתי היא בשל תכונה נוספת שלו. הצמר הזה יכול לבודד גם טמפרטורה, כך שאם אתם רוצים למנוע מעבר של חום לאזור רגיש כמו אזורים של צנרת, צמר סלעים יכול להיות דבר נהדר.

בנוסף, צמר סלעים הוא גם חומר שקל לעבד אותו. בניגוד לאמצעי בידוד אחרים, צמר סלעים לא מגיע בצורה קשיחה וכך ניתן לעצב אותו בהתאם לסביבה שבה מבצעים את הבידוד. כאן תוכלו לקרוא עליו ועל חומרים אחרים https://www.golmat.co.il.

צמר סלעים

אריחי גבס

אמצעי בידוד נוסף שנפוץ מאוד גם בעולם הבנייה הפרטית אלו אריחי גבס. בתקרות אקוסטיות שמותקנות מתחת לתקרה רגילה אנחנו בדרך כלל נשתמש באריחי גבס. מלבד בידוד יעיל בפני רעש, אריחי הגבס גם עמידים בפני לחות, מה שמקנה להם יתרון רב על פני אמצעי בידוד אחרים. אם באזור התעשייה שלכם ישנה לחות קבועה, כדאי לבדוק את האופציה הזו בתור פתרון בידוד.

 

גומי מוקצף

גומי מוקצף הוא פתרון בידוד שמועדף בהרבה מאוד מקומות. הסיבה לכך היא שהוא מבודד לא רק רעש אלא גם רעידות ותזוזות חזקות. אם תהיתם על איזה חומר מדובר, רוב האנשים מכירים אותו בתור החומר שמכסה את הרצפה בחדר הכושר. זו בדיוק הסיבה שהוא שם, על מנת למנוע מנפילות של המשקולות לעבור למקומות אחרים. גם בתור סופג רעש מדובר על אמצעי יעיל במיוחד.

גומי קצף

אצל מי עושים בידוד תעשייתי

אחרי שהבנתם מה הפתרונות השונים שיכולים לשרת אותנו בעולם הבידוד התעשייתי, הגיע הזמן להבין מי יכול לעזור לנו לבצע את העבודה בפועל. פתרונות בידוד דורשים לא רק היכרות עם החומרים עצמם, אלא גם הבנה עמוקה יותר בתחום הבנייה. זו בדיוק הסיבה שאם אתם זקוקים לפתרון כזה, אל תתפשרו על האיכות של החברה או בעלי המקצוע שמעניקים לכם אותם.

 

לסיכום

המטרה של בידוד תעשייתי היא כפולה. בראש ובראשונה הוא נועד למנוע את יציאת הרעש מתוך אזור התעשייה החוצה. בנוסף, הבידוד גם אמור לספק לעובדים באזור התעשייה סביבה קצת יותר נעימה. פתרונות הבידוד המובילים כיום הם גומי מוקצף, צמר סלעים או לוחות גבס. לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו, וכל מה שנשאר לכם זה פשוט להתאים את פתרון הבידוד לסביבה שלכם.

פתרונות בידוד תעשייתיים

מה היה לנו עד כאן?