אסבסט זה לא סוף העולם – יש מי שיעזור לכם

אנחנו עדיין מופתעים בכל בפעם מחדש כשאנחנו מגלים שיש אנשים שעדיין לא שמעו על סכנות השימוש בחומר האסבסט. למרות המודעות הגדולה לסכנות אצל רוב האנשים עדיין ישנם מבנים שהגגות שלהם עשויים מלוחות אסבסט המסכנים את בריאות הדיירים. אם זה המצב גם בבניין שלכם אנחנו שמחים לבשר לכם שיש לכם אפשרות להיפטר מהבעיה בקלות! כל הפתרונות האפשריים נמצאים במאמר הבא!

 

אסבסט הוא חומר מסוכן

למרות שידוע לנו כבר לא מעט שנים על הסכנות שיש בהימצאות בסביבת אסבסט שהוא חומר מסוכן לבריאות לנו, הוא עדיין רחוק מהכחדה סופית. אנחנו מבחינים בשימוש בחומר אסבסט אפילו במוסדות ציבוריים וממשלתיים, בבסיסי צה"ל, מוסדות חינוך ובמיוחד בבתים פרטיים בכל רחבי הארץ. יש לכם אסבסט בבית? במשרד? פנו לשירות פינוי אסבסט במיידי.

 

מה הקשר בין אסבסט לגידולים סרטניים ומחלות ריאה?

אם נחזור רגע אחורה בהיסטוריה, לסביבות שנות ה – 50, ונסקור את יתרונותיו של חומר האסבסט אז נבין שמדינת ישראל הייתה בחיתוליה ושוק הבנייה שלה רק החל את צעדיו הראשונים. האסבסט היה חומר עתיר ביתרונות משמעותיים כמו עמידות בחום, מים ואש. הוא חזק והעלות שלו זולה. בעיני החלוצים אז היה מדובר בחומר אטרקטיבי, זמין ונגיש.

 

גילוי האסבסט כחומר מסוכן

במאה ה19 התחילו להתגלות חסרונות השימוש בחומר האסבסט והופיעו ניצנים של חשדות לגבי טיב החומר ובכך שיתכן כי מדובר בחומר מסוכן. החלו מחקרים רבים בנושא שתוצאותיהם גילו בצורה מדעית על כך שהחומר אכן מסוכן, אולם רק בשנים האחרונות התחילו תהליכים של פירוק אסבסט ממבנים והסרתם מהגגות.

 

לשהייה סביב חומר האסבסט סכנות בריאותיות רבות – הסירו אותו בהקדם!

ארכון הבריאות העולמי מטעם האו"ם ערך דו"ח לפני יותר משנה שקבע כי אסבסט אחראי ל50% ממקרי המוות על ידי סרטן שאנשים פיתחו בעבודתם.
ברגע שחומר האסבסט נשבר או אפילו רק נסדק, הוא פולט לאוויר אבק מסוכן. אנשים שנושמים את האבק הזה לאורך זמן, בו נמצאים חלקיקים של החומר, עלולים לפתח מחלות ריאה קשות, סרטן ועוד מחלות חשוכות מרפא נוספות. מסיבה ברורה זאת נולדה ההמלצה להסיר את החומר המסוכן מתעשיית הבנייה.

 

כמה שיותר מוקדם – יותר טוב

אנשים רבים דוחים את "ההוצאה הכלכלית" של פנוי או פירוק האסבסט מכיוון שמדובר בהחלפת הגג. לטעמנו, הבריאות שלכם חשובה יותר מכל כסף והיא גם תעלה לכם יותר. הקדימו ככל שניתן את הפינוי האסבסט מסביבתכם.

 

לסיכום

השהייה בסביבת חומר שיש בו אסבסט היא מסוכנת ומיותרת. מחקרים רבים הוכיחו את ההשלכת המרובות שיש לחומר הזה על הבריאות שלנו. הפרוצדורה הזו היא מהחשובות והקריטיות שתעשו בחייכם. הרחיקו את האסבסט מהאוויר שאתם והיקרים עליכם נושמים.

שימו את הבריאות שלכם\ עובדיכם\ הילדים שלכם והיקרים לכם מכל במקום הראשון!
זו ההוצאה הכי טובה שתעשו בחייכם.

רעפים

 

מה היה לנו עד כאן?