באילו מקרים כדאי להזמין מנעולן מקצועי

כל אחד מאיתנו יכול להיתקל במצב בו הוא ננעל מבחוץ. מחוץ לבית, לרכב או לבית העסק. ברגעים כאלו, כאשר תחושת התסכול מתחזקת, צריך לפעול בקור רוח ולתפעל את האירוע מהר. במקום לנסות לפרוץ בעצמכם, לנסות לחשוב איפה יש לכם מפתח ספייר או להתקשר לשכנה לשאול אותה אם היא בבית, תחסכו לעצמכם את הזמן היקר והמלחיץ הזה – ופשוט תזמינו מנעולן מקצועי.

 

אל תישארו בחוץ

זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, ובואו נדבר תכלס, זה כנראה יקרה לכם בדיוק בזמן הכי לא מתאים. כשאתם ממהרים לפגישה חשובה או צריכים להגיע לאירוע מיוחד, דווקא אז – תגיע תקלה שתשאיר אתכם מחוץ לבית או לרכב. אז במקום לנסות לפתור את הבעיה עם סיכה לשיער וכישורים שרכשתם מצפייה בסרטים, תעשו את הדבר הנכון ותחפשו לעצמכם פורצי מנעולים בפריסה ארצית.

 

שחיקה של מנגנון הדלת

המקרה הראשון עליו נדבר, הוא מקרה של שחיקת המנגנון של הדלת. כן, גם הוא יכול להישחק אחרי שנים של פתיחת וסגירת הדלת ונעילות המפתח. שחיקת המנגנון עלולה להוביל למצב של קושי בסגירת הדלת ובנעילה. במקרה כזה, כדאי מאוד להזמין מנעולן מקצועי שיפרוץ את הדלת, במידה והמנעול נתקע, ועל הדרך גם יחליף לכם את הצילינדר כדי שזה לא יקרה שוב.

 

נעילת רכב

המקרה השני הוא כמובן – כאשר הרכב שלכם ננעל ואין לכם את היכולת לפתוח אותו. לא משנה אם זה בגלל שהשארתם בטעות את המפתח בפנים והרכב לפתע ננעל, בגלל שאבדתם את המפתח או חס וחלילה במקרה שראיתם ילד שנשכח ברכב ואינכם יודעים היכן בעל הרכב – בכל המקרים האלו מומלץ להזמין מנעולן מקצועי, שיפתח את הרכב בצורה הנכונה מבלי להסב נזק נוסף שתשלמו עליו ביוקר.

 

נעילת כספת

אנשים רבים שומרים את דברי הערך שלהם בתוך כספת בביתם וקל וחומר במקום עבודתם. כאשר הכספת ננעלת מהרו להזמין אך ורק פורץ מקצועי ואמין, ואם השקעתם בקניית הכספת שלכם – אתם בוודאי מבינים למה.

 

איבוד מפתח

וכמובן אי אפשר לא להזכיר את המקרה הקלאסי ביותר בו תצטרכו מנעולן מקצועי – איבוד המפתח. לבית, למשרד או לרכב. ברגע שאתם בטוחים שהמפתח אכן אבד ואין לכם מפתח חלופי, זה הזמן להרים טלפון למנועלן הקרוב לביתכם שיגיע לפרוץ את הדלת ביעילות, יחליף את הצילינדר ויעניק לכם מפתח חדש (אותו תרוצו לשכפל).

 

אתם לא לבד

להינעל בחוץ זה לא נעים אף פעם – חוקי מרפי עובדים פה חזק. אבל אפילו שאתם ממהרים, לחוצים, ועצבניים וכועסים, כדאי רגע לעצור ולחשוב בהיגיון, לפעול בצורה הנכונה ולהתקשר למנעולן מקצועי שיגיע להושיע אתכם. אל תנסו לעשות זאת בעצמכם או להזמין מישהו שאתם לא סומכים עליו. ישנם מנעולנים יעילים, מקצועיים וזמינים שיגיעו לפתוח לכם את הדלתות.

מנעולים

מה היה לנו עד כאן?