גיליתם נזילה בצנרת – מה לעשות עכשיו

לאחרונה שמענו על מקרה קיצוני ומוזר שגרם לנו לכתוב את המדריך הנוכחי שעוסק בגילוי נזילה בצנרת וההתנהלות לאחר מכן.

מדובר בסיטואציה שאירעה בבניין שלנו.

הדיירים מהקומה מעלינו גילו שיש להם נזילה בצנרת והם החליטו לסגור את ברז המים של הבניין כולו למשך יממה כדי שהנזילה אצלם תיפסק.

כדי שאתם לא תעשו את הטעות הזו ותגרמו לשכנים שלכם להתקלח עם בקבוקי מים, תקראו את המדריך הבא ותגלו מה עליכם לעשות במצב שכזה.

 

גיליתם נזילה בצנרת – מה אתם לא צריכים לעשות עכשיו?

קודם כל, כפי שאתם מבינים, אתם לא צריכים לסגור את ברז המים של הבניין כולו. שכן, הנזילה קיימת בצנרת של הדירה שלכם, כך שאין צורך לגרום לסבל עבור שאר דיירי הבניין. עליכם קודם כל לבדוק מהו שעון המים שלכם ולאחר שגיליתם מהו – אתם צריכים לסגור אותו היטב. הדבר יפסיק את זרימת המים בצינורות הבית, וכך תוכלו להיות בטוחים שהנזילה מפסיקה למשך כמה רגעים.

 

מה צריך לעשות בשלב הבא?

לאחר שסגרתם את ברז המים של הדירה שלכם, אתם צריכים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם בעל מקצוע שבקיא בהליך של איתור נזילות מקצועי. סביר להניח כי הנזילה נמצאת בתוך הקיר, כך שרק מומחה יכול לבדוק את המצב ולבחון היכן בדיוק היא מתרחשת כדי לטפל בה. אנו ממליצים שלא לנסות ולמצוא את הנזילה בעצמכם, שכן, הדבר עשוי להוביל אתכם לשבירה מיותרת של קירות ולהרס שכדאי להימנע ממנו.

 

חשיבות מציאת בעל מקצוע אמין

חשוב מאוד שתמצאו בעל מקצוע אמין שימצא ויטפל בנזילה שיש לכם בצנרת. הזמנה של בעל מקצוע שאינו אמין עלולה לגרום לכם להוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. בעל מקצוע אמין יבצע את הבירור אודות הנזילה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, למשל:

  • מצלמה תרמית שמאפשרת לראות את זרימת המים מאחורי הקיר
  • צינור גז שמאפשר לבדוק אם ישנה זרימה של מים אל מחוץ לצנרת וכו'

לכן, אל תתפשרו על בעל מקצוע שאתם לא מכירים כלל.

 

איך תוכלו למצוא בעל מקצוע אמין?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בבעל מקצוע אמין, אתם יכולים לנקוט בכמה צעדים. להלן כמה מהמוכרים ביותר:

  1. לברר עם חברים וקרובי משפחה אם יש להם המלצה על בעל מקצוע שגילה את הנזילה שהייתה להם בצנרת
  2. לפרסם פוסט ברשתות החברתיות ולהתייעץ עם החברים הווירטואליים שלכם או בקבוצות שממליצים בהם על בעלי מקצוע שונים מתוך ניסיון והיכרות קודמת עמם
  3. חיפוש אחר מאתר נזילות מקצועי ואמין בגוגל

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

אנחנו מקווים שתגלו במהירות אם ישנה נזילה בצנרת בבית שלכם, כדי שלא תסבלו בסופו של דבר מנזק עצום שגורר אי נעימות וחיובים. מקווים שסייענו לכם עם כל המידע החשוב הזה ומאחלים בהצלחה.

כלי עבודה

 

מה היה לנו עד כאן?