גינה לי – כיצד מטפחים את הגינה

החלום הישראלי האולטימטיבי הינו בית עם גינה, וגם גינת גג או מרפסת היא חלופה טובה לחובבי הנוף האורבני. אך מה נעשה כאשר המים המשמשים להשקייה מתחילים לדלוף? מיד אנו חושבים על בזבוז המים לריק, חשבון המים המנופח ועל כל העצים היפים והשיחים שנאלץ לעקור על מנת למצוא את הנזילה. עם סטופליק זה לא יקרה, אנו המומחים לאיתור נזילות בגינה ללא צורך בעקירה או בהרס הגן היפה שלכם במהירות וביעילות באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם.

 

עיצוב וטיפוח הגינה

סדר היום העמוס שלנו ועם זאת הרצון בגינה מטופחת ויפה הוליד פתרון נפלא, השקייה אוטומטית. בדרך זו אנו מסתירים את צינורות ההשקייה ומערכת ההשקייה הממוחשבת משקה אותם בשבילנו. כך שגם במהלך ימי עבודה עמוסים, נסיעות לחו"ל או עונות יבשות וחמות, הגינה שלנו תמיד נראית יפה ורעננה. אך מה עושים כאשר חשבון המים קופץ לפתע או שאנו מרגישים ירידת לחץ בצינור? האם נאלץ לעקור את הצמחים היפים ששתלנו כדי למצוא את הנזילה? לא ולא, חברת ספוטליק מתמחה בתחום איתור נזילות בגינה ללא הרס או נזק לגינה.

 

נזילה בגינה

מערכות השקייה אוטומטיות יהיו לרוב נסתרות וימוקמו במהלך הקמת הגינה באופן מכוון מתחת לאדמה כך שרק הטפטפות שלהן יבצבצו החוצה. התוצאה הינה מרהיבה, אך במקרה של דליפה קשה לאתר את מקומה מבלי להתחיל להזיז עציצים ואולי לפגוע בשורשים העדינים. לכן אנו בספוטליק נשתמש במצלמה טרמית, סיב אופטי, גז ידידותי ולא רעיל או באמצעות מכשור אקוסטי על מנת לבצע את עבודת האיתור ובאופן זה הגינה עצמה לא תפגע, וכשנאתר את מקום הנזילה נטפל רק בו נקודתית. אנו גם מציעים שירותי תיקון מרזבים.

 

הטיפול הטוב ביותר הינו מניעה

הדרך הטובה והיעילה לטפל בדליפות בגינה היא למנוע אותן. להלן טיפים ועיצות כיצד נוכל להמנע מדליפה בגינה:

זול אין פירושו טוב

אל תתביישו לבחון את טיב הצינורות המשקים את הגינה שלכם לפני

שמטמינים אותם באופן מכוון בנסתר מהעין ואל תתפתו למחירים זולים שיעלו לכם ביוקר.

 

הקפידו על תחזוקה שוטפת של הגינה

גם אם בחרתם בצינורות באיכות גבוהה, הבלאי

תמיד עושה את שלו, במיוחד בצינורות בלחץ גבוה. בידקו מדי פעם את מצבם.

 

החשבון עולה? הזמינו מיד מומחה

אם מחיר המים נראה לכם חשוד, הזמינו מיד

מומחה לאיתור נזילות, אל תבזבזו מים יקרים לריק שעלולים להצטבר היכן שהוא ולגרום

נזק נוסף.

 

אל תנסו לתקן לבד

השאירו את העבודה למקצוענים על מנת שלא תפגמו בגינה היפה

שלכם לשווא.

 

לסיכום

סטופליק מומחים באיתור נזילות בבית ובגינה מבלי לגרום כל נזק לגינה או למבנה, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם שמאפשר לנו לאתר את הנזילה בדייקנות וביעילות ולטפל בה אחת ולתמיד.

גשר

 

מה היה לנו עד כאן?