האם ניתן לקנות מוצרי ניקיון למלונות בסיטונאות?

אין ספק שאחד הדברים שהכי מרשימים אורחים, זה מוצרי הניקוי הקטנטנים שמחכים בחדר, ככל שיש יותר, כך גם התפיסה שהמלון יוקרתי ואיכותי גוברת בקרב האורחים. מעבר לשמפו ומרכך, קיימים מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים, שכל אורח היה שמח שיחכו לו בחדר, אה וגם אפשר לקנות אותם בסיטונאות במחירים סופר משתלמים.

 

חשיבות מוצרי הניקוי בבתי מלון גדולה משחשבתם

אז נכון, מוצרי ניקיון למלונות כנראה לא יהיו הדבר הראשון בגינם אורחים יבחרו דווקא ללון אצלכם, לכן, רוב בעלי המלונות מרגישים כי מדובר על תוספת נחמדה ותו לא, אבל לא תאמינו עד כמה זה משמעותי לאורחים שלכם.

הידיעה שמחכה לכם בחדר כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על הגיינה ואתם לא צריכים לדחוס למזוודה סבונים, קרמים ומוצרי שיער, ככה האורחים שלכם מרגישים שהאירוח ברמה גבוהה יותר. אין ספק שזה לא הפרמטר הראשון להחליט אם להתארח במלון שלכם אך זה בהחל ממצב אתכם בקרב האורחים כמלון איכותי ומפנק.

דמיינו לעצמכם להגיע למלון מפנק המספק ללקוחותיו מיני ערכת תפירה, ערכת גילוח, נעלי בית ועוד מגוון מוצרים שהופכים את השהייה לנעימה הרבה יותר.

 

מעבר למוצרי הבסיסיים שאנחנו מכירים

אנחנו כבר לא בשנות ה-90 ומוצרי נקיון במלונות עברו מזמן את מגבלת השמפו, מרכך סבון. היום כאשר לקוחות באים להתארח במלון, הם כבר מצפים ליותר. לא ברור אם החשיפה למלונות גלובליים בעשורים האחרונים היא שמובילה את המגמה, או עלייה כללית בסטנדרנט אירוח בישראל, אבל אין ספק שהצרכנים היום מצפים ליותר.

מלונות רבים מציעים היום מוצרים נוספים, שפשוט הופכים את האירוח לקל ונעים יותר כמו לדוגמא: ערכת גילוח, נעלי בית למניעת החלקה, ערכת תפירה, מיני מברשת שיניים עם משחה ובמלונות עסקיים, גם תוכלו למצוא ערכה להברקת הנעליים.

 

איפה בכלל קונים את המוצרים האלו בסיטונאות?

אז כמובן שניתן וגם רצוי, לרכוש את מגוון המוצרים האלו בסיטונאות וכמו בכל דבר, גם במקרה הזה רכישה בסיטונאות תלויה בכמויות והמחיר בהתאם לכך. ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים או כמובן רק את מוצרי הבסיס, בהתאם לצורך של המלון, כמות הכוכבים שלו וההרגשה שרוצים להעביר ללקוחות.

פרופר שיווק, מייבאים מגוון רחב ואיכותי של מוצרי נקיון למלונות, במחירים מעולים ובהתאם לצרכים ולאופי המלון. בפרופר שיווק תוכלו למצוא מוצרים מבית sea of spa, מוצרים ירוקים ועוד.

 

לסיכום

אחת החוויות שהאורחים מחכים להם במלון, על אף שזה מרגיש מינורי ביחס לחוויה הכוללת, זה מוצרי הניקיון המסופקים כחלק מהשהות. אז נכון, ההחלטה באיזה מלון לבחור כנראה לא מתבססת על המוצרים המשלימים האלו, אבל אם אתם רוצים למצב את המלון שלכם במקום גבוה בתפיסת האיכות ולהעניק ללקוחות חוויה מפנקת, המעניקה תחושה יוקרתית, אין ספק שמוצרי הנקיון יוכלו לתרום למשימה הזאת.

ניקיון

 

מה היה לנו עד כאן?