האם שווה להשקיע בדלת מעוצבת על מנת למנוע פריצות

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על גל פריצות שמתרחש לא רק בערים הגדולות, אלא גם במושבים וקיבוצים באזורים נרחבים בארץ.

העניין גרם לנו לתהות האם שווה להשקיע בדלת מעוצבת כדי למנוע פריצות? כדי לענות על שאלה זו, יצאנו לפגוש אנשים יודעי דבר בעניין.

לאחר הפגישה אתם חזרנו עם ממצאים שאתם חייבים לשמוע.

 

רקע אודות האנשים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציין בפניכם את המסקנות שלנו, חשוב שתדעו מיהם אותם אנשים יודעי דבר שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בגורמים הבאים:

  • מעצבי פנים
  • אנשי ביטחון
  • אנשים שפרצו אליהם לבית

הגענו אל כל האנשים הללו באמצעות פוסט שפרסמנו ברשת החברתית ובה ציינו שאנחנו מעוניינים לשמוע את חוות הדעת של הקהל הרחב. פנו אלינו לא מעט אנשים ובחרנו בפינצטה כמה מהם שסייעו לנו. זו ההזדמנות להודות להם על המידע החשוב שמסרו לנו.

 

האם שווה להשקיע בדלת מעוצבת כדי למנוע פריצות?

השאלה שמופיעה בכותרת לעיל פתחה את המפגש שלנו עם הגורמים שצוינו לפניכם בפסקה הקודמת. שאלנו אותם מה דעתם בנושא, האם יש להם דלת כזו? ואם כן – מה גרם להם להחליט לרכוש דווקא אותה? כל התשובות שקיבלנו היו חד משמעית בעד דלת מעוצבת של חברת אלידור דלתות. מסתבר שזו החברה המוכרת ביותר בתחום ורבים בוחרים בה לא רק בגלל העיצוב הייחודי, אלא בגלל החזקה שלה והטכנולוגיה הייחודית שמונעת אפשרות של פריצה.

 

למה שווה להשקיע בדלת כזו?

לא הסתפקנו בתשובה חיובית והחלטנו להעמיק בנושא. שאלנו את יודעי הדבר שעמנו, למה הם בחרו להשקיע דווקא בדלת כזו? התברר לנו שכמה מהם עברו מספר פריצות לבית. הדבר גרם להם ולשאר בני המשפחה להרגיש חוסר ביטחון ואי נוחות בבית שלהם, המקום שצריך להיות הבטוח ביותר עבורם. לדבריהם, הם ערכו בירור מקיף, שאלו שכנים, מכרים ואנשי מקצוע וכולם המליצו להם להשקיע בדלת שכזו בגלל שהיא לא רק יפה, אלא גם מקשה על הפורצים.

 

"הפורצים ניסו להיכנס לבית שלי לאחר התקנת הדלת ובסוף עברו לשכנים"

המשפט שנכתב לעיל נאמר על ידי יהודה, שציין שלאחרונה רכש את הדלת המעוצבת בעקבות מספר פריצות שאירעו בביתו. לדבריו, הפורצים החליטו לחזור שוב אל הבית שלו (כנראה שלא סיימו את מלאכתם בפעמים הקודמות) אבל הפעם חיכתה להם הפתעה – דלת מעוצבת וחזקה. הפורצים, לדבריו של יהודה, ניסו להיכנס דרך הדלת, אך לאחר שהם גילו שזה בלתי אפשרי, הם נכנעו ועברו לבית שכן. את המידע הזה יהודה מסר לנו לאחר שראה את הקלטת ממצלמת האבטחה שמוצבת בכניסה לביתו.

 

לסיום

כעת אתם יודעים ששווה להשקיע בדלת מעוצבת על מנת למנוע פריצות, כך שנותר לכם רק לבחור את העיצוב המתאים לבית שלכם ולרכוש דלת שתקנה לכם ביטחון, בהצלחה!

צילינדר

 

מה היה לנו עד כאן?