החלפת מנעול פלדלת

מחפשים חברת מנעולנות מקצועית המספקת שירותי החלפת מנעול פלדלת? ובכן, בשביל זה אנחנו כאן. לוקינג מציעה מגוון שירותי החלפת מנעולים מכל הסוגים ולכל סוגי הדלתות. כמו כל השירותים שלנו גם שירות זה מסופק בפריסה ארצית עם דגש על הגעה מהירה לבית הלקוח וזמינות 24/7. הזמינו עכשיו החלפת מנעול פלדלת לבית או לעסק.

אנו מספקים שירותי החלפת מנעול פלדלת

במקרה בו תהיו מעוניינים לבצע החלפת מנעול צילינדר חשוב ביותר להזעיק מנעולן מקצועי לצורך כך. רק מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום ידע בדיוק כיצד לבצע את ההחלפה. באמצעות כלים מתקדמים יהיה ניתן לבצע את ההליך וכך לאפשר לכם להרגיש תחושת בטחון.

 

מנעולן מוסמך

 

פעולות החלפת מנעול פלדלת שביצענו

אנו בלוקינג מספקים מגוון רחב של שירותי מנעולנות בכלל ושירותי החלפת מנעולים בפרט, ושירותים נוספים. ניתן למצוא אצלנו באתר החלפת מנעולים מכל הסוגים ולכל סוגי הדלתות, המנעולנים שלנו ביצעו לאורך שנות פעילותינו מספר רב של פעולות החלפת מנעול פלדלת בבתים פרטיים, במוסדות ובבתי עסק. לפניכם מוצגות בטבלה חלק מפעולות החלפת מנעול פלדלת שביצענו לאחרונה ומחיריהן:

פעולות החלפת מנעול פלדלת שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
פריצת דלת והחלפת מנעול פלדלת במתחם משרדי בנתניהדלת הפלדלת בכניסה למקום היתה תקועה, המנעולן שלנו הגיע למקום ופרץ אותה על ידי שימוש במקדחה ובמסור דיסק, לאחר מכן החליף את המנעול.600 ₪
החלפת מנעול פלדלת בדירה ביבנה בעל הדירה איבד את המפתח, המנעולן שלנו הגיע במהירות וביצע החלפת מנעול בדלת הפלדלת שבכניסה לדירה.400 ₪
החלפת צילינדר בדלת פלדלת ברמת גןהלקוח התקשר מכיוון שהמפתח לא הסתובב עד הסוף, המנעולן שלנו הגיע למקום וביצע החלפת צילינדר בדלת.400 ₪

 

סיבות להחלפת מנעול פלדלת

יש  מספר סיבות למטרת החלפת מנעול פלדלת. כעת נמנה את הסיבות השונות:

יש רצון להחליף את המפתח: חשוב ביותר להחליף את המפתח בשל מצבים שונים כמו למשל פרידה או מעבר לדירה אחרת.

אובדן המפתח: במקרה של אובדן המפתח חשוב ביותר לבצע שכפול של המפתח על מנת לא למצוא את עצמכם במצב בו אין לכם מפתח לבית.

קלקול של צילינדר: במקרה בו הצילינדר מתקלקל, חשוב ביותר לבצע את ההחלפה של המנעול.

שדרוג: ישנם מקרים בהם יש צורך לשדרג את המנעול לחדש ולכן חשוב ביותר לפנות לאיש מקצוע לטובת השדרוג.

פריצה: במקרים בהם נעשה ניסיון פריצה והצילינדר אינו תקין, הרי יש להחליף את המנעול או להזמין שירותי פריצה.

סיבות להחלפת מנעול פלדלת

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישת מנעול פלדלת?

רגע לפני החלפת מנעול פלדלת, חשוב ביותר לבחון את הפרמטרים הבאים:

רכישה של המנעול: חשוב ביותר לבחון האם הצילינדר אותו המנעולן עומד לרכוש מתאים בדיוק לסוג המנעול המותקן בדלת.

נעילה ללא מפתח: טרם רכישה כדאי לדעת האם הנעילה והפתיחה של הדלת יעשו ללא נעיצה של מפתח. הדבר חשוב ביותר בדירות בהם מתגוררים ילדים או קשישים וכך ניתן לפתוח את הדלת בכל רגע נתון ללא כל חשש כי המפתח נעוץ בפנים ללא יכולת לפתוח את הדלת.

הגנה: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי הצילינדר מוגן מפני קדיחה. באמצעות דיסקית פלדה מסתובבת הצילינדר אינו בולט ואין יכולת לשבור אותו.

שכפול מפתחות: יתרה מכך, חשוב ביותר לבצע שכפול של מפתחות על מנת לא להגיע למצב בו אין לכם יכולת להיכנס לדירה.

התקנה: יש חשיבות לבצע התקנה של צילינדר תוך שימת לב וזהירות רבה כך שהצילינדר יפעל בצורה מדויקת. שימו לב, דלת פלדה שאינו נעולה כמו שצריך, אינה מספקת את עבודת ההגנה הטובה ביותר.

 

מנעולן

 

עלות של החלפת מנעול פלדלת

החלפת מנעול פלדלת אינה פעולה אשר כוללת עלות קבועה אלא עלות משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כעת נציג בפניכם את הפרמטרים השונים:

בהתאם לדרגת מיגון של הצילינדר: צילינדר עבור דלת פלדלת יעלה לכם החל מ-180 ש"ח ומעלה, זאת בהתאם לדרגת המיגון של הצילינדר.

עלות התקנה: עלות ההתקנה תעלה לכם החל מ-150 ומעלה. במידה ומציעים לכם מחיר נמוך מדי, הרי זה צריך להדליק לכם נורה אדומה כי אין מדובר על איש מקצוע אלא בחובבן אשר אינו מבין דבר בנושא.

בחירת צילינדר: בעת ההחלפה חשוב ביותר לוודא כי הצילינדר יהיה מוגן מפני פריצה. הכוונה היא כי לא יהיה ניתן לפרוץ את הדלת בקלות תוך שימוש בשיטות שונות כמו למשל באמצעות שימוש בכלי דגדוג.

ניסיון: חשוב ביותר לוודא כי בעת ההחלפה תמצאו את המנעולן המקצועי והטוב ביותר. ישנם מנעולנים רבים, אך לא כולם בעלי ניסיון רב בהחלפת מנעול. כאשר אתם רוצים להרגיש בטוחים ולדעת כי יש מי שדואג לכם, הרי חשוב ביותר לבצע סקר מקיף על מנת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר. לצורך כך, כדאי להתייעץ עם לקוחות קודמים על מנת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר. איש מקצוע אשר יבצע החלפה של מנעול פלדלת ברמה גבוהה יהיה איש המקצוע אשר יהיה עליכם לבחור.

עלות של החלפת מנעול פלדלת

מה היה לנו עד כאן?