הכירו את היתרונות להוספת מרפסת תלויה לביתכם

מרפסת תלויה היא אחד הפתרונות הנהדרים לבעיית חוסר המרפסות בבניינים שונים, דיירים רבים חיפשו דרך להרחיב את הדירה עם מרפסת אך הבנייה הייתה מסובכת מדי וכללה יציקות בטון, פיגומים, לכלוך ורעש בעוד שמפרסת תלויה מותקנת ביום אחד ללא בלגן כלל. 

 

קלות ביצוע הפרויקט

כפי שציינו התקנת מרפסת תלויה היא אחד הדברים הפשוטים בעולם הבנייה והשיפוצים, רוב העבודה מתבצעת במפעל וקונסטרוקציית הפלדה מגיעה על גביי מנוף מוכנה להתקנה שמתבצעת על ידי ברגים מיוחדים המוברגים הישר אל קורות הביטחון של שלד הבניין – של התקרה ושל הרצפה. ההתקנה פשוטה להפליא ונמשכת יום אחד בלבד.

 

השבחת הנכס

על פי קונסטרקט הפלדה מרפסת בנכס שלכם מהווה תוספת של 15% מעלות הנכס הנוכחי ללא מרפסת אז גם אם הינכם מתכננים למכור או להשכיר את הבית או פשוט להנות ממנו בעצמכם תוכלו להנות מבית רחב יותר ואזור בו תוכלו לארח ולהנות מרוח ומזג אוויר טבעי.

 

ארנונה ומיסים

למרבה ההפתעה מרפסת סטנדרטית של 12 מטר לא דורשת תשלום ארנונה או כל מיסים חודשיים כך שלמעשה הרווחתם לעצמכם עוד מטרים לבית ואתם לא מחויבים עליו. בנוסף הוצאת ההיתר אינה קשה מדי וניתן לערב איש מקצוע שבתחום אישורי הבנייה כך שתוכלו להיות בראש שקט.

 

גינה ביתית

צמחייה בבית היא משהו שחסר לאנשים רבים שחיים בבניין, מרפסת היא פתרון נפלא עבור גידול צמחים גם בבניין קומות, אם השמש מגיעה למרפסת שלכם תוכלו לעשות גינה של ממש עם ירקות ותבלינים שונים או פרחים שיפיצו ריח נעים.

 

אירוח

מרפסת היא אחד המקומות הנעימים לארח בהם, הן יכולות לשמש למרחב שהאורחים מסתובבים בין הסלון למרפסת יוצאים לאוויר הצח ונהנים מהמרחב. מלבד שמרפסת היא מקום נעים בחוץ היא גם פשוט מרחיבה את הבית בעוד 12 מטר או יותר.

 

מחיר

המחיר של התקנת מרפסת תלויה אולי ייראה טיפה יקר אך לאחר מחשבה תבינו שהמחיר אינו יקר ביחס למה שאתם מקבלים הן מבחינת שיפור אורח החיים והן מבחינת ההתקנה המהירה ללא בעיות או בלגן בבניין. מחיר סטדנרטי של מרפסת תלויה במידה של 12 מטר תעלה בין 50 ל – 110 אלף שקלים.

מרפסת בקומה גבוהה במיוחד תהיה זקוקה למנוף הרמה מיוחד ואז המחיר יעלה לבין 60 ל120 אלף שקלים. אלמנט שישפיע מאוד על עלות התקנת המרפסת הוא עלות הפלדה שכמו כל חומר המחיר שלו נמצא בתנודות בלתי פוסקות.

 

לסיכום,

לא נוכל להצביע על חסרונות להתקנת מרפסת תלויה, כמובן שהמחיר יכול להבהיל מעט אבל בהתחשב בקלות ביצוע הפרויקט המחיר הינו סביר לחלוטין ותואם לחלוטין את המוצר והשירות, גם הוצאת ההיתר כמובן נראית מעט מאיימת ודורשת זמן וכסף אך עבור מי שרוצה מרפסת בבית שלו זוהי תהיה הבחירה הנכונה עבורו בהחלט.

מרפסת תלויה

מה היה לנו עד כאן?