הכירו את מינרל בר!

חברת מינרל בר היא החברה המובילה בתחומה בעולמות ברי המים ומערכת תת כיורית. מינרל בר עובדת עם מיטב הספקים הקיימים בארץ על מנת להבטיח איכות ורמת שירות גבוהה.

 

מי אנחנו

בעולם שכל הזמן רץ קדימה ומחפש את החידוש הבא. ומצד שני רוצה לשמור אמונים לדברים הטובים שקיימים ועובדים צריך למצא את האעזון המחבר בין שני העולמות. אנחנו בחברת מינרל בר עושים בדיוק את הדברים הפשוטים האלו. אנחנו לוקחים את הדברים הפשוטים שכולנו מתעסקים בהם יום יום ומביאים אותם דרך פיתוחים טכנולוגיים ברמת המוצרים החדישים והמתקדמים ביותר שיש בעולמות המטבח וכל המוצרים שמים נוגעים בהם במהלך חיינו. המוטו שלנו הוא לספק את המוצרים המתקדמים ביותר במחירים נוחים וברמת שירות מעולה.

מוצרי בר מים ומערכות מתחת לכיור

מה אנחנו עושים?

חברת מינרל בר עוסקת ביבוא ושיווק מוצרי צריכה מתקדמים לטובת סיטונאים, הבית הפרטי שלכם או לעסק. אנחנו עובדים עם החברות המובילות בתחום מערכות סינון המים הביתיות ומוצרים נלווים למערכות אלו. אנחנו מקפידים להיות עדכניים ונאמנים לאיכות המוצר מה שהופך אותנו לחברה המובילה תחום בר מים ובתחום מערכת תת כיורית.

חברתנו מספקת את כלל השירות הנדרש החל מיבוא המוצרים, מכירתם לקוחות, לאחר מכן ההתקנה בבית הלקוח או בבתי העסק השונים ולאחר מכן מעניקים מעטפת של ליווי ושירות בעת הצורך ומענה לכל בעיה שעולה

 

סוגי המוצרים שלנו

חברתנו כאמור מתמחה ומובילה את השוק בתחום בר מים ובתחום מערכת תת כיורית מה שמגדיר את סוגי המוצרים שלנו.

  • מערכות סינון מים תת כיוריות. המילה האחרונה בתחום ברי המים. יש כאן שינוי חוקי המשחק הידועים עד כה, וזהו מוצר מהפכני.
  • ברי מים מסוגים שונים ומותגים שונים היודעים לתת מענה לכל צורך ולכל סוג עסק או משפחה.
  • פילטרים , מסננים וציוד עזר לכל ברי המים שאנחנו מוכרים ועוד.
  • מוצרי חשמל למטבח וביניהם טוחני אשפה, מכונות קפה ועוד מוצרים רבים. זאת על מנת לתת מעטפת מושלמת.
  • מוצרי אינסטלציה חשמליים ובהם הבידה החשמלי, המילה האחרונה בתחום הסניטרי.

מוצרי בר מים ומערכות מתחת לכיור

חשוב לנו שתדעו

אנחנו במינרל בר רוצים להבטיח שכל אחד ואחת מכם יקבלו את השירות הטוב ביותר שאנחנו יודעים לתת. שירות טוב מתחיל בראש ובראשונה בבחירה מוקפדת של המוצרים שאנחנו מוכרים. אנחנו לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. את כל המעטפת אנחנו מספקים במחיר תחרותי והוגן המתאים כל אחד לפי יכולתו ורצונו. מגוון המוצרים שלנו מאפשר זאת.                  את כל המעטפת הזאת מגבה שירות לקוחות ומחלקת שירות שממתינה רק לכם בכדי לענות על כל שאלה ולפתור כל בעיה.

 

סיכום

אנחנו בחברת מינרל בר מתמחים ביבוא ושיווק מוצרים העוסקים במים וסינונם. אנחנו מובילים את השוק במוצרי ברי המים והמערכות התת כיוריות. חברתנו תשמח לתת לכל אחד ואחת את השירות והמוצר המצוין המתאים רק לכם. מוזמנים לבקר אותנו באתר הבית או להשאיר הודעה.

מוצרי בר מים ומערכות מתחת לכיור

מה היה לנו עד כאן?