הסבר על מנעולים וסוגי מנעולים

לעיתים אנשים מוצאים את עצמם תרים אחר מנעול מסוים שיאפשר להם להתמודד עם בעיה מסוימת, אך הם אינם יודעים איזה מנעול יכול לסייע להם. שכן, רובנו מכירים את המנעולים המוכרים, כמו מנעול מספרים ומנעול עם מפתח קטן, אבל אלו לא כל סוגי המנעולים שקיימים. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות מנעולים וסוגי המנעולים הקיימים בשוק. .הישארו אתנו ותחכימו.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו יחד עם ששון המנעולן. הוא לא רק מנעולן, אלא גם השכן המקסים שלנו שתמיד שמח לעזור בכל הנוגע למנעולים. בשבוע שעבר נתקענו עם בעיה, לא מצאנו מנעול שמתאים למטרה מסוימת. ששון כמובן הגיע כעבור פחות מדקה עם המנעול המתאים והסביר לנו את ההיסטוריה אודותיו. הדבר גרם לנו להבין שאנחנו צריכים להפיץ את הידע העשיר של ששון ולעשות ממנו מדריך. ששון סייע לנו כמובן ומסר לנו את כל המידע שלדבריו, אתם תשמחו לדעת.

 

סוג מנעול מספר 1 – מנעול צילינדר

המנעול הראשון שבחרנו להתמקד בו הוא המנעול השכיח ביותר – מנעול הצילינדר. מדובר במנעול חזק ועמיד, במיוחד אם בוחרים במנעול של חברה טובה כמו שיש במוצרים של ambin pro. מנעול מסוג זה נחשב לייחודי, כך שרק מפתח אחד יכול להתאים לו (ממש כמו סיפור סינדרלה, רק במקום נעל, יש מפתח). המחיר שלו נחשב ליקר יחסית אך הוא מאפשר להגן באופן היעיל ביותר מפני גניבות.

 

סוג מנעול מספר 2 – מנעול תלייה

מנעול מסוג זה מזכיר עבור רבים את האות האנגלית U. המנעול משמש ברוב המקרים לנעילה של הדברים הבאים:

  • שרשראות של אופניים
  • מזוודות
  • יומנים חשובים
  • ארגזי עבודה וכו'

 

סוג מנעול מספר 3 – מנעול לשונית

מנעול מסוג זה מותקן ברוב המקרים בדלתות חדרי הבית שיש צורך בפרטיות בהם. ראוי לציין כי המנעול אינו מגן מפני פריצות, ולכן הוא מותקן בדרך כלל בדלתות פנימיות של חדרי שינה, מקלחות ושירותים. במרבית המקרים, יש מפתח אחת שיכול לפתוח את כל המנעולים בדלתות אלו.

 

סוג מנעול מספר 4 – מנעול צירופים

המנעול שמוכר עבור רבים מאתנו כ"מנעול טיולים" נקרא בשמו הרשמי: מנעול צירופים. מנעול זה מופעל באמצעות קוד עם מספרים. אין צורך להשתמש בו עם מפתח, כך שניתן פשוט להעביר את הקוד הלאה, אם יש צורך לחלוק אותו עם אדם נוסף. תרמילאים רבים משתמשים במנעול מסוג זה, שכן, ניתן לנעול איתו דלתות של גסטהאוס כאשר חולקים את החדר עם מטייל נוסף.

 

לסיום

עד כאן ההסבר המקיף בנוגע למנעולים וסוגים שונים שלהם. אנו מאמינים שקיבלתם במדריך זה את המידע המקיף אודות המנעולים הנפוצים יותר והנפוצים פחות. כך שכעת, תוכלו לדעת מהו המנעול שאתם צריכים למצב הנוכחי שאתם נמצאים בו. בהצלחה!

מנעול

 

מה היה לנו עד כאן?