התקנת שקעים בעזרת חשמלאי מוסמך

אם יש לכם בבית שקע מקצר\ שבור או סתם לא עובד כנראה שתצטרכו להחליף אותו בקרוב. אין צורך להכין את הכיס, מחיר החלפת שקע חשמל יהיה זהה למחירו של ביקור חשמלאי באופן כללי. אולי מעט יקר יותר (עניין של שקלים בודדים). כדי שתגיעו לביקור מקצועיים ובעלי ידע הכנו עבורכם כמה דברים שצריך לדעת על החלפת שקע חשמל: מה העלות, כמה תצטרכו לשלם בעבור שקע תלת פאזי ואילו דברים משפיעים על המחיר.

 

החלפת שקע חשמל בעזרת חשמלאי מוסמך

בעיקרון אין לנו ציפיות מיוחדות משקעי החשמל שלנו, אנחנו מצפים שהם יעבדו ויהיו טובים עד סוף החיים. אז מה הפלא שכשאחד מהם מתקלקל אנחנו בשוק? בגלל העלות הקטנה של המוצר, בין 20 ל50 ₪, אין צורך להתקין שקעי חשמל, במקרה שישנו שקע חשמלי לא תקין, יצא מהמקום, מקצר או שבור הפתרון הוא פשוט להחליף אותו.

החלפת שקע חשמל מחייבת חשמלאי מוסמך על פי חוק. למעשה, כל עבודת חשמל שדורשת שימוש בכלי עבודה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע מוסמך. אדם רגיל שאין ברשותו הסמכה להתעסק בחשמל יכול להחליף נורה כי אין צורך בשימוש של שום כלי בשביל לבצע את הפעולה הזו. במקרה שלנו החלפת שקע צריכה להיעשות באמצעות מברג ולכן נתקשר לבקש את שירותיו של חשמלאי לצורך הפעולה.

 

אז כמה יעלה לנו להחליף שקע חשמל?

החלפת שקע היא עבודה קלה וזריזה שלא דורשת הרבה מאמץ או זמן ולכן המחיר יהיה מחיר הביקור של החשמלאי. חלק מהחשמלאים גובים גם על מחירו של השקע. אם הזמנתם חשמלאי ולא היה צורך בעבודת תשתית נוספת או החלפה של החוטים, הביקור כולו יעלה לכם בין 200 ל280 ₪ כולל השקע פלוס מע"מ.

בעבור שקע נוסף תשלמו בין 50 ל100 ₪. כדי לחסוך בעלויות תוכלו לחכות עד שיצטברו כמה עבודות חשמל ואז לעשות את כולן "במכה" ולחסוך בעלויות. למשל אם אתם מתכוונים לרכוש גוף תאורה חדש, תוכלו לחכות עם השקע ולבצע את 2 הפעולות באותו הביקור ובכך לחסוך בעלויות.

 

מה משפיע על המחיר של החלפת שקע אצל חשמלאי?

איתור התקלה: אם השקע לא עובד והגיע חשמלאי, לא בטוח שהבעיה היא בשקע ספציפי, ישנם עוד בעיות שיגרמו לכך שחשמל לא יזרום לשקע. בחלק מהמקרים החשמלאי יצטרך לבצע איתור תקלה.

שקע תקוע: בבתים ישנים קורה ששקעים ישנים נתקעים בתור הקיר וקשה להוציא אותם. במקרה כזה ההחלפה מתארכת ויכולה לכלול חציבה של ממש בקיר או עבודות נוספות לשחרור השקע שיעלו את המחיר של החשמלאי.

 

חשמלאי מוסמך ומומלץ

רשמית הוסמכתם לאבחון מחירים לענייני שקעים ומה שביניהם. אי אפשר יותר לסבן אתכם או למרוח אתכם עם סיסמאות ותקלות ואתם תהנהנו בראש כי לא נעים. שמחים שהמידע נמצא מועיל, בהצלחה!

חַשׁמַלַאי

מה היה לנו עד כאן?