כיצד בוחרים מנעולן שיחסוך לכם בזמן?

נתקעתם מחוץ לדלת הבית? מחוץ לרכב? זוהי תחושה איומה, תחושה שאינך שולט ברכושך ובזמנך, כל התוכניות משתבשות. אבל כשיש מנעולן, מקצוען, שיודע לעבוד במהירות, וביעילות, אפשר להירגע ולהרגיש שהזמן והשליטה חזרה בידיים שלך.

 

פורץ דלת של בית

הגעת לבית אחרי יום עבודה מפרך, ופתאום הנך שם לב, שהמפתח האחרון שנשאר ברשותך, גם הוא נעלם יחד עם חבריו, המפתחות הקודמים. והבית שכל כך רצית להגיע אליו במשך כל היום, נעול! וממש אין לך דרך להיכנס אליו, הפתרון הוא כמובן, הזמנת מנעולן מוסמך שבמהירות רבה יפרוץ לך את דלת הבית.

 

פורץ רכבים

לאבד מפתח של האוטו, זה יכול להיות, קצת יותר לא נעים מהדלת של הבית, משום שאפשר להיתקע ללא מפתח, באמצע שום מקום, במקום ללא שכנים או מכרים, ללא מכולת סמוכה, וללא שום ציוד, ובפריצה לרכב, יש צורך בהזמנת מנעולן במהירות, ולכך, יש רשימה של מנעולנים מומלצים בפריסה ארצית, כך תוכלו להזמין מנעולן מומלץ בכל מקום בארץ, בקלות רבה.

 

פורץ כספות

אם יש לך כספת בבית או בעבודה, כנראה שיש לך שם משהו יקר ערך, במקרה ששכחת את הסיסמה, או שנאבד המפתח, אין לך גישה לחפץ יקר הערך שהחבאת, ויש צורך בהזמנת מנעולן מהימן, שאפשר לסמוך עליו, שידע על מיקום הכספת ועל החפץ שבתוכו, ללא כל חשש שישתמש בכישוריו להרע…

 

פורץ מנעולים

מיומנות של מנעולן הוא כמובן לפרות מנעולים, בין עם זה מנעול של דלת הבית, או האופנוע, ואפילו אופניים יקרות יכולות להינעל במנעול ,ללא יכולות להיפתח, שלאדם מן השורה יכול לקחת כמה שעות לפתוח את המנעול, למנעולן מנוסה, זה סיפור של דקות בודדות.

 

החלפת צילינדר

ישנם מספר מקרים שצריך להחליף צילינדר, צילינדר זהו חלק המנעול שנכנס בתוך הדלת.

  1. מפתח לא נכנס או כשאינו מסתובב חלק. זה יכול לקוות לצילינדר ישן או במקום מלא אבק ועפר.
  2. כשמפתח נשבר בתוך הצילינדר
  3. לפני כניסה לדירה חדשה, גם אם אתם סומכים על המוכר, יש חשש שהמפתח נשאר אצל מישהו לא ראוי, כמו פועל וכדומה.
  4. כשמאבדים מפתח, אין חובה להחליף, אבל אם יש חשש שהמפתח נלקח, כדאי להחליף.

 

טיפ קטן לזכור

רבים מאיתנו, גם כאשר בעבודה או בחוויות מהחיים אנו ניחנים בזיכרון טוב, עדיין נוטים לשכוח דברים חשובים, כמו היכן המפתח של הרכב, האם נעלתי את הבית כשיצאתי, וכדומה. וזה קורה מסיבה מאוד פשוטה, והיא: היסח דעת. כאשר אנו לדוגמא, נועלים את הדלת, ותוך כדי עסוקים בטלפון, בילד, ובחפצים שעליך, ובעוד כמה דברים יחד, הדעת מוסחת לגמרי מנעילת הדלת, ועסוקה בדברים האחרים. הפתרון הוא נורא פשוט, לעצור לרגע את כל העיסוקים האחרים, ולהזכיר לעצמיך אפילו בפה, עכשיו נעלתי את הדלת, תבדקו את זה, זה ממש עובד.

 

לסיכום..

מנעול, נועד בכדי שתוכל לשלוט על החפצים שלך, ולשמור עליהם מאנשים זרים, לעתים קורה תקלה והמנעול, משמש להיפך מתפקידו, ונועל בפנינו את חפצינו, מנעולן מוסמך, יחזיר לכם את הבית ואת השליטה בחפצים הפרטיים שלכם.

איש פורץ דלת

 

מה היה לנו עד כאן?