כיצד מעצבים את הדירה באופן נכון?

עיצוב פנים דירה הוא אחד מהפרויקטים היצירתיים והמורכבים ביותר בעולם הבניה והשיפוץ. התהליך כולל תקשורת עם מגוון בעלי מקצוע, יעוץ, תכנון מפורט, כתבי כמויות, לווי לקניות ופיקוח בפועל על יישום הליכי עיצוב הפנים. מרגישים שזה גדול עליכם? שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב כאן אתכם עם כל המידע הרלוונטי כדי לפשט את התהליך ולהפוך אותו למוכר וממילא לקל יותר. איך לעצב דירה בצורה נכונה? כל הטיפים והסודות מבית סטודיו "שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב".

 

מקצוענים בתהליך העיצוב – לעיצוב פנים מושלם עד הפרטים הקטנים

עיצוב פנים יתבצע כמובן על ידי מעצב פנים, אולם לעיתים נדרש לעצב אנשי מקצוע שונים על מנת למקסם את התהליך, כך מסביר לנו שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב פנים. מעצבים דירה חדשה מהמסד עד הטפחות? נערכים לקראת שיפוץ כללי? תהליכי עיצוב הכוללים משימות עיצוב מורכבות לצד תהליכי בניה ושיפוץ נוספים נדרשים לבעלי מקצוע ספציפיים עבור מגוון היבטים בבנייה:

 

אדריכל בתהליך עיצוב פנים

כאשר נדרשת התאמה של עיצוב פנים המבנה לעיצוב החיצוני וכן בעריכת שינויים מבניים יסודיים יש לערב אדריכל דירות או אדריכל משרדים כאשר מדובר באדריכלות מבנה משרדי. האדריכל יביא בחשבון אספקטים מקצועיים הנסמכים על פרספקטיבה רחבה יותר מזו של מעצב פנים בלבד.

 

מתכנן תאורה בתהליך עיצוב פנים

שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב פנים ממליץ על תכנון תאורה אדריכלית כחלק מתהליך עיצוב פנים המהווה חלק אינטגרלי מחוויית שהיה וביקור במבנה וכן כאחראי מובהקת על טיב האווירה בנכס.

תכנון תאורה יכלול הגדרת פתרונות תאורה עבור שכבות שונות: תאורה כללית, תאורה פונקציונלית ותאורת אווירה. שילוב שכבות התאורה השונות בחלל והטמעתן בקונספט העיצוב מאפשרת עיצוב פנים מרשים מאוד ומדויק מבחינה אדריכלית.

 

עיצוב פנים של דירות קטנות

עיצוב פנים של דירות קטנות הוא אתגר משמעותי בעולם עיצוב הפנים. ממעצב הפנים נדרשת חשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מחוץ לקופסה על מנת לספק את צרכי הלקוח במלואם תוך התחשבות במרחב הקטן מבלי לפגוע במראה החלל. מעצבי פנים מומחים ישתמשו במגוון עזרים על מנת לתכנן עיצוב דירה קטנה תוך חיסכון מקסימלי בשטח: פתרונות אחסון נסתרים, ריהוט פונקציונלי, שילוב מקורות תאורה בצורה חכמה ויצירת אשליה של מרחב גדול באמצעות מראות ומחיצות שקופות.

 

עיצוב פנים של דירות יוקרתיות

דירות יוקרה מהוות בסיס לחיי נוחות, איכות חיים ברמה גבוהה ושימוש במגוון אלמנטים על מנת לייצר נראות מרשימה ביותר. מעצב פנים בעיצוב דיר יוקרה יידרש ליצירת חללי אירוח מרווחים, וכן חצר, מרפסת או גינה שלעיתים ישולבו בבריכות רחצה, בריכות נוי או ג'קוזי.

סגנון העיצוב הכללי לרוב יהיה מודרני ומעוצב במינימליזם המשדר יוקרה וסטייל גבוה.

 

מעטפת שירותים רחבה לעיצוב פנים נכון

שלומי מרציאנו הוא מעצב פנים ואדריכל העומד בראש הסטודיו המוביל: "שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב". הסטודיו מציע מגוון שירותי עיצוב הכוללים: אדריכלות, עיצוב פנים ותכנון תאורה ליצירת תהליך עיצוב מדויק ישרת את מטרות בעלי בדירה וישבח את הנכס. הסטודיו של מרציאנו – כך תעשו זאת נכון.

ספה צהובה

 

מה היה לנו עד כאן?