כך תמצאו מנעולן מומלץ וזול בדרום הארץ

להיתקע מחוץ לבית זה לא כיף, בלשון המעטה. בין אם מדובר במבוגר או בילד, לא להיות מסוגלים להיכנס לבית שלנו יכול ליצור מצב לא נעים ובעייתי, שלעיתים מלווה בלחץ רב. כדי להימנע ממצב שכזה, מומלץ להתכונן מראש ככל הניתן, בתחזוקה שוטפת של מנעולי הבית וכן בהכרת האופציות במידה ויש צורך להזעיק מנעולן. כל הפרטים בכתבה זו

 

הצילו, ננעלתי בחוץ

זה קרה כנראה לרובינו – מגיעים הביתה אחרי יום ארוך ומייגע, מכניסים את המפתח למנעול ומתכוננים לסובב אותו, כרגיל – אבל אויש, משהו לא עובד. המפתח נתקע, או נשבר, או פשוט לא פותח את המנעול. זה אמנם מלחיץ אבל כדאי לא להיכנס לפאניקה – טלפון אחד למנעולן מוסמך הבעיה תיפתר בקרוב. אבל מה אם אין לנו איש מקצוע קבוע לבעיה זו? איך בוחרים מנעולן?

מנעולן מוסמך

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מנעולן

עבור משימה חשובה ומהותית כמו פריצת מנעול או תיקון צילינדר, חשוב לבחור את איש המקצוע הנכון. איך עושים זאת? מה חשוב לקחת בחשבון? הנה מספר טיפים עבור מציאת מנעולן בדרום, בצפון ובמרכז הארץ:

 

מקצועיות

איש מקצוע אמיתי יכיר את התחום מא׳ ועד ת׳, ידע להתמודד עם כל בעיה בקלות ומבלי לסבך את הסיטואציה או להציע פתרונות יקרים ומיותרים. בנוסף לכך, פורץ מוסמך יחזיק בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל – כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

טווח המחירים

ממנעולן חובב ועד איש מקצוע ותיק, טווח המחירים עבור שירות פריצה בשוק החופשי הינו רחב ועשוי להיות מבלבל. חשוב להבין כי כשמדובר במנעולן מקצועי, המחירים יהיו דומים למחירים המקובלים בשוק, ולא תקבלו חשבונית עם מחיר מפוצץ שיתפוס אתכם לא מוכנים. הנה מספר דוגמאות למחירון השירותים הנפוצים:

  • פריצת דלת משרד או דלת פנימית – בין 150-350 ש״ח
  • כיוון צירים בדלת רב בריח בין 200-300 ש״ח
  • החלפת צילינדר בדלת רב בריח בין 300-450 ש״ח, כולל עלות הצילינדר
  • החלפת צילינדר מסוג מולטילוק בין 300-600 ש״ח

 

שנות ניסיון

מנעולן בעל שנות ניסיון רבות ידע להתמודד עם כל בעיה, למצוא לכם פתרונות במהירות וביעילות, וכל זאת במינימום מאמץ מצדכם ומחיר הוגן וסביר. אל תתפתו לבחור בחובבנים – כי מחיר זול במיוחד עלול לסמל עבודה חובבנית שאינה בטיחותית עבורכם ועבור משפחתכם.

שנות ניסיון

לקוחות מרוצים

סממן מעולה לאיש מקצוע הוא לקוחות מרוצים רבים שיכולים להמליץ עליו בלב שלם. במידה ואתם מתלבטים, חפשו את איש המקצוע באינטרנט ובקשו ממנו לראות המלצות של לקוחות כדי לראות בעצמכם את מידת שביעות הרצון מהשירות.

 

לסיכום

לא משנה היכן אם מתגוררים בארץ, חשוב שתבצעו מחקר מקדים ותמצאו איש מקצוע מהימן, אחראי ומהיר שיהיה זמין עבורכם בשעת צרה. במידה ותמצאו מנעולן שעונה על כל הקריטריונים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שבמקרה הצורך הבעיה שלכם תיפתר במהירות ובקלות.

מנעולן מומלץ וזול

מה היה לנו עד כאן?