כל מה שצריך לדעת על עיצוב המטבח

 

חולמים על המטבח המושלם? היכנסו לאיידיזיינרס ותתחילו לקבל רעיונות, טיפים והמלצות כיצד להפוך את המטבח לחדר הכי אהוב בבית. איידיזיינרס הינו פורטל עיצובים המיועד הן לאנשי מקצוע והן לקהל הרחב להתרשם מסגנונות עיצוב שונים, מפרוייקטים מרשימים, לשאוב השראה ורעיונות ולקרוא מאמרים מועילים, הדרך למטבח החדש שלכם מתחילה באידיזיינרס.

 

אידיזיינרס

אידיזיינרס הינו פורטל עיצוב לבית, לגינה ולמשרד. בפורטל תוכלו לשאוב רעיונות והשראה לעיצוב הבית הפרטי שלכם, לראות פרוייקטים מדהימים, להתרשם ממעצבים שונים ומסגנונות אחרים, להתעדכן בכל מה שחם בעולם העיצוב והטרנדים הכי חדשים. בפורטל איידיזיינרס תוכלו למצוא אינדקס מעצבי פנים מומלצים שיגשימו לכם את החלום למטבח מעוצב ומדהים ותוכלו לקרוא מאמרים מועילים לעיצוב חללים שונים ולחלום חלומות גדולים.

 

עיצוב המטבח

המטבח הינו לב הבית, המקום שבו כל המשפחה נפגשת כדי לבשל ולאכול ביחד. לכן עיצוב מטבח חשוב כל כך כדי שהמטבח יהיה נוח לישיבה, פונקציונלי ובעל פתרונות אחסון חכמים שיאפשרו לכם להתנסות במתכונים חדשים, לטעום טעמים חדשים, לקצור מחמאות מן האורחים ולהרגיש הכי בבית בעולם.

 

יש מקום?

המטבח הישראלי עבר גילגולים רבים במרוצת שבעים השנים האחרונות. ממטבח צנוע שאובזר בעיקר בפרימוס ותנור גז עברנו לשפע של מכשירים טכנולוגים שכבר עושים עבורנו כמעט הכל. אם פעם סבתא היתה אוגרת קופסאות של קוטג' וקפה כדי שיהיה לה היכן להניח את השאריות משבת, היום אנו נעזרים בפתרונות אחסון מתקדמים כגון מדפים נשלפים, מגירות מתוחכמות, קרוסלות לסירים ועוד ועוד דרכים יצירתיות להגביר את יכולת האחסון של המטבח העירוני הקטן שלנו.

 

אורבני או פרובינציאלי?

גם בעיר הגדולה והצפופה תוכלו ליהנות ממטבח כפרי ובלב הנוף הכפרי מול הרי הגולן או ירושלים תוכלו לעצב לכם מטבח אורבני פרקטי ובעל קוים נקיים. למה? כי אתם יכולים. הטעם האישי שלכם במטבחים צריך לבוא לידי ביטוי, בלי קשר למקום שבו אתם גרים, וכך תוכלו להרגיש בלב פרובנס גם בפתח תקווה, ואם תרצו בכך, גם במקום הכי ירוק ורומנטי בארץ תוכלו להרגיש בורגנים.

 

מה עוד תוכלו למצוא בפורטל?

בפורטל איידיזיינרס תוכלו למצוא רעיונות גדולים לעיצוב כל חדר בבית, את הגינה או את חלל העבודה שלכם, לקבל טיפים מועילים ולבדוק כיווני עיצוב שלא חשבתם עליהם. הפורטל יכול לשמש אתכם כאנשי מקצוע להדגים ולהציג בפני הלקוחות שלכם מוטיבים מסויימים ולציבור הרחב להבין טוב יותר איזה כיוון הוא מעוניין לבחור לעיצוב הבית או המשרד.

 

לסיכום

פורטל איידיזיינרס הוקם על מנת לסייע לאנשי מקצוע וגם לציבור הרחב לשאוב רעיונות, לקבל השראה ולחלום בגדול על עיצוב הבית, הגינה או המשרד. באתר תוכלו למצוא מידע ומאמרים, פרוייקטים מרשימים, סגנונות עיצוב שונים, אינדקס אנשי מקצוע ועוד לעיצוב בית חלומי ומושלם בדיוק כפי שרציתם.

חלל מעוצב

 

מה היה לנו עד כאן?