כל מה שתצטרכו לתחזוקת הדק במקום אחד

אם אתם אוהבים מראה יוקרתי ועמיד לאורך שנים, דק הוא חיפוי הרצפה האולטימטיבי בחצר, במרפסת, מסביב לבריכה או בכניסה לבית. המראה העשיר והטבעי של העץ משאיר את החצר מחוברת לטבע, נותן תחושה של בית וקל לתחזוקה. אם אתם אוהבים את המראה המיוחד של הדק ורוצים לדעת איך לשמור עליו ולתחזק אותו, הגעתם למקום הנכון. הכנו עבורכם מדריך מקוצר לתחזוקת הדק.

 

דק בחצר

בין אם יש לכם חצר קטנה, בין אם גדולה, עם בריכה או עם דשא, חלקת אדמה מחופה בדק תמיד שימושית ותמיד מוסיפה יופי ואווירה טובה. כולנו רוצים להרגיש את החיבור לטבע כשאנחנו יוצאים החוצה, ולכן חיפוי של מרצפות אבן תמיד יהיה פחות מבוקש. עץ תמיד ייתן תחושה חזקה של חיבור לטבע ושל שלווה, לכן לחיפוי דק יש את כל היתרונות הוויזואליים והפרקטיים שאנשים שאוהבים טבע ויופי יכולים לבקש.

להפעיל תחזוקה

תחושה של חיבור לטבע

בעץ יש משהו מיוחד, וככל שהוא מעובד פחות ההשפעה שלו על האווירה ועל התחושות גדולה יותר. דק הוא הגרסה הקרובה ביותר לעץ טבעי שניתן לשמר ולתחזק באופן שישמור על מראה אסתטי ונקי לאורך שנים. עם זאת, חייבים לתחזק את הדק כדי ליהנות ממנו ולשמור על תקינותו ומראהו. באתר בית מעץ תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו לתחזוקת הדק, שמנים איכותיים ייעודיים, במקום אחד ובלי לצאת מהבית.

 

תחזוקת הדק

תחזוקת הדק אינה דורשת הוצאות גדולות או עבודה קשה, היא דורשת רק התמדה ומעקב אחר הצורך בטיפול. הפעולה העיקרית שתדרשו לעשות כדי לשמור על הדק שלכם היא שימון עם שמנים שמיועדים לדק. השימון הוא פשוט מריחה יסודית של שמן על כל לוחות העץ. השמן שומר עליו, מחדש את הצבע ומאריך את ימיו של הדק לאורך ימים ושנים של שימוש. ללא שימון קבוע הדק ייהרס בתוך תקופה קצרה.

להפעיל תחזוקה

שמן ייעודי לדק

כדי לשמור על הדק יש צורך בשימון העצים באופן קבוע. השמן יוצר שכבת הגנה לעץ, מחדש את הצבע שלו ומאפשר הנאה לאורך שנים. ללא שימון העץ, כל דק, מכל רמת איכות, יתייבש, ייסדק, ידהה ויתפורר תוך תקופה קצרה. ישנם שמנים שמיועדים לשימון דק מסוגים שונים וחושב להשתמש דווקא בהם, לדוגמה. באתר בית מעץ תוכלו להשיג את השמנים האיכותיים ביותר.

 

השמנים שישמרו לכם על הדק

אם יש לכם דק בחצר, בכניסה לבית או במרפסת, או שאתם חושבים להתקין דק במרחב הביתי, חשוב שתקפידו לתחזק ולשמר אותו. תחזוקת דק דורשת שימון של קורות העץ כדי לשמור על הצבע שלהם ועל שלמותם. דק שאינו מתוחזק ואינו משומן בתדירות הנדרשת, ידהה, יוכתם, יתפורר וייהרס בתוך תקופת שימוש קצרה. בקיצור, שמנו את הדק שלכם ותיהנו ממנו. בהצלחה.

להפעיל תחזוקה

מה היה לנו עד כאן?