מהו ייבוש תת רצפתי ומתי צריך לעשות אותו?

ייבוש תת רצפתי נחשב להליך שמתבצע על ידי אינסטלטורים ובעלי מקצוע שבקיאים בתחום שיקום נזקי המים. רבים מאתנו לא מכירים את ההליך המדובר, עד שהם מגלים כי יש להם צורך בו. יצאנו לפגוש גורמים יודעי דבר כדי להעלות את המודעות להליך הייבוש התת רצפתי וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא. 

 

תכירו את האנשים שבזכותם המדריך הנוכחי רואה אור

מדריך זה עולה לרשת לאחר שיצרנו קשר עם אנשים שבוצע אצלם הליך של ייבוש תת רצפתי. מדובר במי שפנו אל בעל מקצוע שיטפל בתקלה. אתם וודאי תוהים איך הצלחנו להגיע אל אנשים אלו, אז נציין בפניכם כי נתקלנו לא מזמן בשרשור הודעות שנכתבו בפורום שאנו גולשים בו באופן קבוע.

ההודעה הראשונה נגעה למצב של הצטברות מים מתחת לרצפה והיא הביאה לגל של תגובות מצד גולשים. כשראינו שיש ביקוש לידע בנושא, פנינו אל אלו שכתבו את התגובות המקצועיות וביקשנו לקבל מהם פרטים נוספים. להפתעתנו, הם שמחו לקחת חלק בכתיבת המדריך ומסרו לנו את כל המידע שהיה דרוש לנו.

 

אז מה זה בעצם ייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי הוא הליך שמתבצע על ידי מומחה בתחום במצבים שבהם מתגלה כי יש הצטברות של מים שכלואים מתחת לרצפה. הדבר עשוי לקרות בעקבות פיצוצים שהיו בצנרת או לאחר ליקוי באיטום של הדירה.

הייבוש נעשה על ידי מומחה שיש ברשותו מכשיר מיוחד שמאפשר לבצע שאיבה וייבוש של האזורים שמתחת למרצפות. ראוי לציין כי מרביתה הגורמים שסייעו לנו המליצו על שיקום נזקי מים עם אושר לוי שנחשב למקצועי מאוד בתחום.

 

מהם הסימנים שצריכים לעורר חשד לרטיבות תת רצפתית?

יש כמה סימנים שיכולים להעיד על כך שיש לכם רטיבות מתחת לרצפה, הנה כמה מהבולטים שבהם:\

  • הופעתה של אבקה לבנה על הרובה
  • רטיבות קפילארית
  • רטיבות בתקרה של השכנים
  • חשבון מים גבוה מהרגיל

אם גיליתם את אחד או יותר מהסימנים הללו, עליכם ליצור קשר בהקדם עם בעל מקצוע מומלץ שעוסק בתחום.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל בעל מקצוע מומלץ?

ייבוש תת רצפתי הוא לא עניין של מה בכך. מדובר במצב רגיש שצריך להיות מטופל על ידי בעל מקצוע מומלץ שבקיא בתחום זה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בבעל מקצוע שעונה על הקריטריונים הללו, עליכם ליצור קשר עם אנשים שעברו את ההליך בעצמם ולשמוע מהם חוות דעת אודות בעל המקצוע שסייע להם. אם לא תמצאו קרובים שלכם שעברו הליך שכזה, דעו שתמיד אפשר לחפש ביקורות ברחבי הרשת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שאפשר לכם לדעת מהו ייבוש תת רצפתי ומתי צריך לבצע אותו. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף, אתם יכולים ליצור קשר עם בעל מקצוע שיפתור את התקלה.

שיקום נזקי מים

מה היה לנו עד כאן?