מהי הדרך הנכונה להזמין בעל מקצוע לניקיון קבוע?

כולנו יודעים שפועלת הניקיון היא דבר שיש לתחזק ולשמר כל הזמן. ניקיון חייב להתקיים בצורה יומיומית וכמעט כל פעולה שאנחנו עושים דורשת ניקיון לאחריה. אם נחשוב על זה, אפילו פעולה פשוטה ביותר כמו הכנת אוכל דורשת מאיתנו שרשרת של פעולות ניקיון אחריה: שטיפת הכלים, אולי גם התנור, הריצפה וכו'.

עצם העובדה שאנחנו חיים דורשת ניקיון. כאשר לאדם אין זמן לנקות בעצמו הוא ברוב המקרים זוכר את שירותיה של עוזרת בית או חברת ניקיון.

במאמר הבא ריכזנו עבורכם טיפים פשוטים לבחירת חברת ניקיון שתשרת אתכם ותהיו מרוצים ממנה ומהתוצאות שלה.

 

ניקיון בתים לאחר שיפוץ – במי בוחרים?

מעבר דירה או שיפוצים של בית הוא עבודה קשה שמשלבת בתוכה המון חוסר נוחות, לחץ, שעמום ולעיתים הרבה תסכול. בשביל להקל על החוויה ולהפוך אותה למעט יותר נעימה אתם יכולים לפנות אל חברת ניקיון שתעשה בשבילכם את כל עבודות הניקיון שצריך לעשות אחר שיפוץ או מעבר לדירה חדשה.

קבוצת תכלת ציינה בפנינו את משימות החובה שיש לעשות לאחר מעבר או שיפוץ דירה: ניקיון השירותים והאמבטיות, שטיפת הריצפה, חלונות ואבק ואם מדובר במעבר דירה אז גם ארונות המטבח.

 

באילו מקרים חייב להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון?

כאשר מדובר במקרה של מעבר דירה או שיפוץ דירה זה יכול להקל רבות על בני הזוג. במיוחד אם יש ילדים בתמונה וגם עבודה וזה ידוע שבמקרים האלו לוקחים הרבה ימי חופש או עובדים מהבית אבל צוברים פערים בעבודה ובקיצור זה פחות נוח. אם אתם יודעים שאת הולכים להיכנס לבית נקי ומצוחצח זה משרה הרבה הקלה ורוגע בסיטואציה הלא פשוטה הזו. אבל עדיין זה לא ממש חובה.

במקרים כמו ניקיון למוסדות גדולים או משרדים חברת ניקיון היא באמת חובה ואין אפשרות להתנהל בצורה אחרת. גם ניקיון של מבנה מגורים רב קומות שיש בו גם חדר כושר וחללים משותפים לדיירי הבניין כמו לובי מפואר או גינות המקיפות את המבנה יש צורך בחברת ניקיון מקצועית שתשתלט על האזורים האלו ותדאג שישארו נקיים ומטופחים.

 

אז מה השיקולים בבחירת חברת ניקיון?

ציוד 

בדקו שלחברת הניקיון שבחרתם יש את הציוד הנדרש לניקיון יסודי של החללים שאתם צריכים.

 

ניסיון 

אל תתביישו לבדוק אם יש לחברת הניקיון ניסיון עם מבנים או חברות שדומות לכם מהעבר.

 

עמידה בזמנים 

אומנם זהו פרמטר שאפשר לבחון רק מתוך ניסיון וזמן אבל אל תהססו להחליף חברת ניקיון שלא עומדת בזמנים ומזלזלת בעבודתה.

 

לסיכום

כדי ליצור סביבת מגורים או עבודה נעימה צריך שיהיה נקי, יפה למראה ומסודר. כמובן שכמות האנשים הגדולה מקשה מאוד על שמירת הסדר והניקיון מה גם שיש פעולות של ממש שצריך לעשות ולאף אחד אין את הזמן לכך.

החברת ניקיון פותרת את כל הרצונות במינימום מאמץ מצדכם!

אישה מנקה

 

מה היה לנו עד כאן?