מה אפשר להכין בטאבון ביתי?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לשמוע על הטאבון הביתי שנמצא בבתי אב רבים.

עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את הטאבון המדובר באופן מעמיק ולהוציא סדרת מדריכים מקיפה שתאפשר לכולם להכיר בו. מדריך זה הוא השלישי בסדרה והפעם, נציג בפניכם את הדברים שאפשר להכין בו ללא מאמץ.

 

הדבר ה – 1 שתוכלו להכין: פיצה

אי אפשר לכתוב מדריך על טאבון ביתי מבלי לציין כמה מילים על פיצה שנחשבת למאפה הנפוץ ביותר שנאפה בטאבונים הבייתים ברחבי הארץ. ההמלצה שלנו היא לא להתעצל ולהכין בטאבון פיצה שתכינו לבד (ולא פיצה קפואה שנקנית בסופר). כדאי שתדעו שהכנה של פיצה מסוג זה אינה עניין מורכב. עליכם פשוט ליישם את השלבים הבאים:

  1. להכין את הבצק ולשטח אותו על גבי מגש הצלייה
  2. לפזר רוטב עגבניות (עם תבלינים) באופן אחיד
  3. לפזר גבינה מגורדת ותוספות אם תרצו

לאחר שתכינו את הפיצה, תוכלו להניח אותה בטאבון למשך כ – 6 דקות בערך.

הדבר ה – 1 שתוכלו להכין פיצה

הדבר ה – 2 שתוכלו להכין: "סטייק" בטטה

המתכון השני שתוכלו להכין בטאבון ביתי מותאם לצמחונים. כן, כן, נספר לכם כעת שתוכלו להכין "סטייק" מפרוסות בטטה בכל טאבון ביתי שהוא. כל שעליכם לעשות זה לחתוך את הבטטה לפרוסות ולחלוט אותה.

לאחר מכן, תצטרכו לחמם את הטאבון לחום גבוהה (כ – 300 מעלות לפחות). הניחו את פרוסות הבטטה על גבי מגש הצלייה ותטבלו אותן. על ידן תוכלו להניח את ה"סטייקים" ולצלות אותם כ – 8 דקות.

הדבר ה – 2 שתוכלו להכין סטייק בטטה

הדבר ה – 3 שתוכלו להכין: פסטה ברוטב שמנת

תשכחו מניקיון מעיק של הכיריים, כי אתם יכולים להכין את הפסטה האהובה עליכם בטאבון ביתי. אם תבחרו להכין את המנה באופן זה, תצטרכו להרתיח תחילה את הפסטה (שימו לב שאין מדובר בהכנה מלאה, אלא ב – 3 דקות בישול בלבד).

לאחר מכן, תצטרכו להעביר אותה לכלי ייעודי לטאבון. לכלי זה תוסיפו את השמנת, הירקות והתבלינים הרצויים. תצלו את הכול בחום גבוה למשך 10 דקות ותנסו שלא לקצוץ ציפורניים בזמן ההמתנה למנה שתפזר ניחוח אלוהי ברחבי הבית.

 

 הדבר ה – 4 שתוכלו להכין: בורקס

נדמה כי בשנים האחרונות ישנה תחרות סמויה שגורמת לרבים להכין בורקס ביתי מסוגים שונים. אנחנו למשל מכינים בורקס גבינה, בורקס תפוחי אדמה ובורקס פטריות בכל פעם שמגיעים אורחים.

את הבורקסים הללו גם אתם תוכלו להכין בקלות בטאבון הביתי. אם אתם מעדיפים להכין את הבורקס הקפוא והקנוי, תוכלו לעשות זאת ברגע מבלי לקבל מאתנו הסברים מפרכים.

מי מכם שירצו להכין את הבורקס מההתחלה, צריכים להשיג בצק עלים ואת חומרי המילוי, כדי להתחיל בעשייה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדברים שאפשר להכין בטאבון הביתי. עכשיו יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק לבחור את המאכל האהוב עליכם ביותר ולהכניס לטאבון.

מה אפשר להכין בטאבון ביתי

מה היה לנו עד כאן?