מה ההבדל בין מברג למברגה?

צריכים לשפצר משהו בבית, אבל חדשים לתחום? אין לכם מושג איך להבדיל בין כלי העבודה הנפוצים בתיק של כל הנדי מן? יהיה בסדר! במאמר זה נעבור על ההבדלים בין הכלים, הסוגים השונים הזמינים לקנייה, ומתי משתמשים במה בדיוק.

 

הצילו, אני קלולס

אוקי, אז חמותכם הביאה לכם תמונה במתנה, ממוסגרת יפה והכול. ברור שאם לא תתלו אותה, ההשלכות יהיו… בואו נגיד שלא חיוביות. אבל מה עושים? אין לכם מושג איך מתמודדים עם קדיחה בקיר, ובאיזה כלי בכלל אמורים להשתמש, ואיך מחזיקים את הדברים האלה בכלל? אל דאגה. אנחנו פה בשבילכם.

חסר מושג

הבסיס של הבסיס

בואו נתחיל רגע מההתחלה. האם בקדיחה בקיר עסקינן? אם כן, כנראה שמה שתצטרכו זו מקדחה, או מברגה עם אפשרות לקידוח. אם קניתם סט חדש מאיקאה, כנראה שתצטרכו עבורו מברגה, כי למי יש כוח להבריג ידנית 500 ברגים בשוודית? לא לנו. במידה ועלה הצורך להבריג משהו עדין יותר, קטן יותר, או שקשה להגיע אליו עם מברגה מסיבית – תשמשו כנראה במברג.

 

מברגה לי, מברגה לך

אז הבנו שאנחנו צריכים מברגה. יופי! אתם צעד אחד קרוב יותר ללסיים עם העניין. כדי לוודא שאתם בוחרים במוצר הרלוונטי לפעולה שאתם צריכים לבצע, כדאי לחפש בחנות שמתמקצעת בתחום, ותדע להציע לכם סוגים רבים של מברגות. אנחנו ממליצים על מברגות מבית דרור כלי עבודה, בזכות המגוון הרחב, המחירים האטרקטיביים, המשלוח לכל חלקי הארץ ואיכות המוצרים.  סוגי מברגות לדוגמא:

  • מברגה מקדחה רוטטת נטענת + 2 סוללות, Bosch, 729 ש״ח
  • מברגה מקדחה רוטטת חשמלית Makita, 349 ש״ח
  • מברגה מקדחה רוטטת נטענת + סוללה, Makita, 890 ש״ח

 

הכול במקום אחד

ללמוד להשתמש בכלים חדשים זה גם ככה מסובך – למה לסבך את עצמכם עם איפה למצוא אותם? במקום מקצועי כמו דרור כלי עבודה, תוכלו למצוא מגוון עצום של כלים, מכל הסוגים, מאות מותגים ואלפי מוצרים שיתאימו בול למה שאתם צריכים. קחו כמה דוגמאות למה שאפשר למצוא שם:

  • מסורים
  • ציוד טכני (סוגי אקדחים, מלחמים, מבערים, סולמות ועוד)
  • פתרונות לאחסון ונשיאת כלים
  • צבעים, חומרי איטום ואביזרי צביעה
  • כלי גילוף, כלי סימון ומדידה, פטישים וגרזנים
  • מפתחות אלן

 

בזהירות כמובן

נכון, עכשיו אתם יודעים מה אתם צריכים, וקראתם איך מפעילים את הכלי, ואתם נרגשים לצאת לפעולה. חשוב לזכור שבמידה ואינכם אנשיי מקצוע מומחים, צריך לקרוא בעיון את אופן השימוש במוצר וכל האזהרות שעליו, כדי למנוע אסון מצער.

 

לסיכום

לא כולנו נולדנו הנדי – מנים וזה בסדר! עם הידע הבסיסי שאפשר למצוא באינטרנט וההבנה של הצורך שלכם, תוכלו להרגיש יותר בטוחים לגבי קנייה של כלים ושימוש בהם. כדאי לבחור בחנות שבה יש מגוון רחב של כלים, ממותגים שונים וסוגים שונים, כדי שתוכלו למצוא בדיוק אתמה שאתם צריכים בתקציב שלכם.

מברג

מה היה לנו עד כאן?