מנעולן בבית שמש

צריכים מנעולן בבית שמש? ננעלתם מחוץ לבית? שכחתם את הסיסמה של המנעול? איבדתם את המפתח למנעול? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. אצלנו בחברת לוקינג, תוכלו למצוא שירותי מנעולנות מקצועיים, אשר יסייעו לכם בכל הקשור לפריצות מנעולים מכל הסוגים שהם.

רז לוק
מוטי רז

רז לוק

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.96
78
חוות דעת
התמחויות: פריצת רכבים , פריצת כל סוגי הדלתות , פריצת קטנות ובינוניות , התקנת קודנים לדלת פלדלת , החלפת צילינדר , החלפת מנגנונים , עמידה בזמנים , מחירים הוגנים , שירות מהיר ומקצועי
רמי המנעולן
רמי שריקי

רמי המנעולן

נבדק לאחרונה 18.03.2024
5
61
חוות דעת
התמחויות: תיקון דלתות לרבות דלתות בניין *לא רכב * , פריצת דלתות ומנעולים **כולל ממ"ד ** יציאת חרום, , מתן פתרונות דלתות אלומיניום וזכוכית , פלדלת כניסה , מנעול "חכם" דיגיטלי לבתים ושליטה מרחוק , ידיות בהלה , פריצת רכב רק קודנים , מחסומי חניה , פריצת כספות , התקנת אינטקום
מנעולן 24 שעות
איציק אלון

מנעולן 24 שעות

נבדק לאחרונה 26.02.2024
4.96
250
חוות דעת
התמחויות: התקנת צילנדרים ומנעולים , פריצת דלתות , פריצת רכבים , פריצת כספות , שירות מהיר , שירות 24/7

להינעל מחוץ לבית או בתוך העסק זה לא חוויה נעימה כלל. על כן, במקרים כאלו אנו מנסים בכל דרך אפשרית לפתוח את המנעול ולצאת לחופשי. כמו כן, במקרים בהם אנו חושבים צעד אחד קדימה, האפשרות של מנעולן בבית שמש שיגיע ויסייע לנו, היא האפשרות הנבחרת והחכמה ביותר.

 

מה תפקידו בפועל של מנעולן בבית שמש?

השימוש במנעולים השונים במהלך חיינו הוא יום יומי. בין אם כאשר אנחנו נועלים בעת היציאה או הכניסה את דלת הבית או המשרד, בין אם אנחנו נועלים את התא האישי שלנו בעבודה, בין אם אנחנו נועלים את הרכב וכו'. ובכן בהתאם לכמות המנעולים הרבה בהם אנחנו משתמשים, כך גם כמות הבעיות העלולות להיווצר. וכאן בדיוק, נכנס לתמונה פועלו של מנעולן בבית שמש. מנעולן בבית שמש, אחראי למעשה על תיקון, תחזוקה החלפה והתקנה של מנעולים שונים, בהתאם לצורך.

קיצור דלתות

 

באילו מקרים נזדקק לשירותי מנעולנות בבית שמש?

הצורך בשירותיו של מנעולן בבית שמש יכול להתעורר במגוון של מקרים. בין אם במשרד, בבית, במחסן, ברחוב, בחדר הכושר או בכל מקום אחר בו ישנם מנעולים.

אובדן של מפתח או סיסמה במקרה של איבוד המפתח או הסיסמה, בהתאם לסוג המנעול, יהיה צורך בשירותיו של מנעולן בבית שמש, על מנת שיפתח את המנעול בין אם על ידי מפתח מאסטר ובין אם על ידי שיטות פריצה אחרות.
מנעולים תקועים כתוצאה מחלודה או לכלוך, חור המנעול או מנגנון הנעילה עלול להיתקע ולהיסתם, ובשל כך לא יהיה ניתן לפתוח אותו.
מנעולים שבורים במקרים רבים המנעול או מנגנון הנעילה שבו נשברים, ועקב כך לא ניתן לעשות בו שימוש.

 

כיצד מתבצע תהליך עבודתו של מנעולן בבית שמש?

על מנת שיוכל לבצע את עבודתו בצורה האיכותית, היעילה והמקצועית ביותר, מנעולן בבית שמש מחלק את תהליך העבודה לשני חלקים עיקריים.

 

חלק א' – ההכנות

החלק הראשון בתהליך עבודתו של מנעולן בבית שמש הוא למעשה ההכנות לקראת העבודה הפיזית. במהלך חלק זה, מתבצעים שני דברים. ראשית, המנעולן מאבחן את הבעיה לרבות מה גורם לה, היכן היא נמצאת במנעול וכדומה. לאחר מכן, מתבצעות הכנות של כלי העבודה הדרושים וכו'.

 

חלק ב' – ביצוע העבודה

החלק השני בתהליך העבודה, הוא למעשה הביצוע עצמו. חלק זה משתנה מאוד בין קריאת שירות אחת לאחרת, בהתאם כמובן לצורך בשירותי המנעולנות. לעיתים יהיה מדובר על צורך בהחלפת צילינדר, לעיתים בפריצת מנעולים, פריצת דלתות, פריצת מנעולים לרכב וכו'.

 

מנעולן כפורץ – הכל על פריצות שמבצע מנעולן

כפי שנאמר קודם לכן, מנעולן בבית שמש אינו מספק אך ורק סוג מסוים של שירותי מנעולנות, אלא את כלל הסוגים. על כן, לצד תחזוקה, החלפה והתקנת מנעולים, מנעולן בבית שמש משמש גם, ואולי בעיקר כפורץ מנעולים. אילו סוגי פריצות הוא מבצע? ובכן הרשימה החלקית, אך העיקרית, לפניכם:

פריצת כספות במקרים בהם אדם מאחסן דברים יקרי ערך בכספת, ייתכן כי הוא ישכח את הסיסמה לכספת או את המפתח (בהתאם לסוג הכספת). מקרים אלו, דורשים פריצה מבוקרת ומקצועית של מנעול הכספת, על מנת לשחרר את החפצים מבפנים ומבלי לגרום להם כל נזק.
פריצות לבית המנעול דלת הבית יכול להפסיק לתפקד בשל מגוון סיבות. כל אלו, יובילו לצורך בפריצת לבית.
פריצה לרכב במקרה שבו שלט הרכב אבד או הפסיק לעבוד, יש צורך לפרוץ לרכב. זאת, לצד מקרים של נעילת הרכב כאשר המפתחות בפנים ועוד.

 

מה חשוב לדעת לפני שפורצים מנעול?

כפי שנאמר קודם לכן, אחד מתפקידיו של מנעולן בבית שמש הוא לפרוץ מנעולים, ובכך גם לפרוץ למקומות פרטיים ככל הנראה. אי לכך, ישנם שני מסמכים שחשוב לוודא שהמנעולן מחזיק בהם:

  1. אישור עבודה – באותה מידה שאדם אשר מתעסק עם חשמל, זקוק לאישור עבודה עם חשמל, קרי תעודת חשמלאי מוסמך, כך גם מנעולן בבית שמש צריך אישור להתעסקות בפריצות.
  2. אישור מהמשטרה – מכיוון שעבודתו של מנעולן כפורץ, חודרת במידה כזו או אחרת לפרטיות של אנשים, ובהתאם לחוק יבש מדובר על פריצה לכל דבר ועניין, על המנעולן לאחוז באישור פריצה מהמשטרה.

פורץ רכבים

 

כמה עולה להזמין מנעולן בבית שמש?

מחיר שירותיו של מנעולן בבית שמש משתנה בין קריאת שירות אחת לאחרת. המחיר המדובר משתנה בהתאם לגורמים כגון חומרת המצב של המנעול, הצורך עצמו בגינו נקרא מנעולן בבית שמש, כלי העבודה הבאים לידי שימוש, וכן רמת ההערכה העצמית של המנעולן והחברה אצלה הוא עובד. אם כן, טווח המחירים הממוצע נע בין 300 ל 650 ש"ח. אך זהו טווח ממוצע, ועל כן המחירים יכולים להשתנות.

 

איך להזמין מנעולן בבית שמש?

על מנת להזמין מנעולן בבית שמש, שיהיה גם איכותי ומקצועי, מומלץ לבצע את שלושת השלבים הבאים:

  1. וודאות – מומלץ לוודא מהו הצורך, מדויק ככל הניתן, אשר בגינו אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן מומלץ בבית שמש.
  2. חיפוש – בהתאם לסוג המנעולן אותו אתם מחפשים, התחילו בחיפושים בין אם בעזרת האינטרנט ובין אם בעזרת חברים.
  3. בחירה ויצירת קשר – לאחר שמצאתם מנעולן בבית שמש אותו בחרתם להיות המנעולן שלכם, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר איתו. במידה ומדובר על מקרה דחוף, הוא יגיע אליכם בהקדם האפשרי.

 

מחירון שירותי מנעולן בבית שמש

פריצת דלת בבית שמש החל מ-300₪
פריצת רכב בבית שמש החל מ-250₪
תיקון דלתות בבית שמש החל מ-450₪

שאלות ותשובות

כן, לכל סוג דלת בדרך כלל מתאים מנעול אחר. אך אתם יכולים לסמוך על המנעולן בבית שמש שהוא ידע להגיד לכם מה מתאים ויעשה את העבודה בצורה טובה ואיכותית.
בעיקרון כן, עליכם לשאול אותו מראש אך אין סיבה שהוא לא יוכל להגיע. המנעולנים רוצים להעניק שירות הוגן ומיטבי והם מגיעים בזמן ומסיימים את עבודתם במהרה.