מתי כדאי להחליף מנעול בבית

הבית הוא המקום הבטוח ביותר עבורנו.

הוא חייב להיות המקום המוגן ביותר שניתן לחשוב עליו, למען בטיחותנו ולמען תכולתו.

אולם ישנם מצבים בהם אין ברירה אלא להחליף את המנעול בדלת הכניסה.

לשם כך ניעזר באיש מקצוע מוסמך, ובמאמר זה נציין את הסיבות הנפוצות ביותר להחלפת המנעול.

 

בטיחות מעל הכול

ישנן שכונות רבות שנופלות קורבן לפריצות. לעיתים זה קורה ברחוב ספציפי או בשכונה, במקרה נרחב יותר. כך או כך, ביטחונכם וביטחון ילדיכם הוא לא משהו להקל בו ראש ולכן מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של מנעולן מורשה ובעל ניסיון. תוכלו למצוא אחד כזה הזמין לכם בכל שעות היממה, מנעולן בחולון 24 שעות. כעת נבחן את הסיבות הנפוצות ביותר מדוע הגיע הזמן להחליף את המנעול בדלת הבית.

 

מעבר לדירה חדשה

בשעה טובה, הגיע הרגע המיוחל ואתם עוברים לדירה חדשה. אל תתנו להתרגשות לסנוור אתכם, אחד הדברים הראשונים שיש לדאוג להם הוא החלפת המנעול בבית. מדובר במקדם בטיחות קלאסי, בין אם אתם עוברים לדירה חדשה שרכשתם, או אם הדירה מושכרת. לא תדעו מי מחזיק במפתח רזרבי לדירה שניתן לו על ידי הדיירים הקודמים, או אם הם שכחו או איבדו אחד במהלך הדרך. החלפת מנעול במקרה זה תעניק לכם ראש שקט בעת כניסתכם לבית החדש.

 

אובדן או גניבה של מפתח

אירוע מאוד מתסכל, אך שכיח למדי הוא אובדן או גניבה של מפתח הבית. המעמד יהיה בהחלט לא נעים, שכן לרוב מגלים זאת כאשר מעוניינים לחזור הביתה או ממהרים לצאת ממנו, אך זו אחת הסיבות העיקריות להחליף מנעול. יש להזמין מנעולן מורשה שיוכל לפרוץ את דלת הבית, להסיר את המנעול הקיים ולהחליפו באחד חדש.

 

תקלה בצילינדר הנוכחי

הזמן עושה את שלו, ולעיתים גם המנעול יתחיל לגמגם. אם אתם מתקשים לנעול את הבית, המפתח לא מסתובב, או שמא המנעול חורק, ושימון הצילינדר אינו תורם לפתרון הבעיה, מומלץ להחליף מנעול ולהקדים בכך תרופה למכה.

 

שדרוג או החלפה בעקבות פריצות

אם גל פריצות פוקד את השכונה שלכם ואתם חוששים שאתם עלולים להיות הקורבן הבא לפריצה, מומלץ לחשוב קדימה ולהחליף את הצילינדר הישן, גם אם אינו סובל מתקלות. צילינדר חדש מעניק אבטחה מקסימלית וטובה יותר מפני צילינדר ישן, ויבטיח לך שרק בני משפחתך בעלי המפתח יהיו אלה שיוכלו לפתוח את דלת ביתך.

לסיכום, חשוב לציין שעלות החלפת המנעול תלויה לרוב בסוג הדלת, סוג המנעול וכן גורם נוסף שישפיע הוא הוותק של המנעולן אותו הזמנת. חשוב לזכור- כאשר אתם ניגשים להזמין מנעולן מומחה הביתה, הקפידו לבקש לראות את הרישיון שהוענק לו מאיגוד המנעולנים הישראלי, על מנת לוודא את אמינותו ומקצועיותו. רק כך תוכלו לדעת שהעבודה מתבצעת בצורה איכותית ותוכלו לישון בראש שקט בידיעה שביתכם מוגן בצורה הטובה ביותר.

צרור מפתחות

 

מה היה לנו עד כאן?