מתי נצטרך לבצע קידוח פיאזומטר?

לאחרונה אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לדעת פרטים אודות ההליך של קידוח פיאזומטר. בירור קצר שערכנו בנושא העלה שההתעניינות בנושא נובעת מתוך קידוחים מרובים שמתרחשים בעיר גדולה במרכז הארץ. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים המעמיקים בנושא.

במדריכים הקודמים ציינו בפניכם מידע כללי אודות הקידוח והפעם, נתמקד במצבים שבהם יהיה צורך בביצוע קידוח מסוג זה. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

קידוח פיאזומטר – למה צריך לבצע אותו ומתי?

אם לא קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, כדאי שתדעו תחילה מה זה בכלל קידוח פיאזומטר ומדוע מבצעים אותו. נציין בפניכם בשלב זה כי לפני שמתחילים בהליך בנייה כלשהו, יש צורך בביצוע של בדיקות מקיפות לקרקע. שכן, צריך לבדוק אם הקרקע מתאימה לבנייה המסוימת שמתוכננת למקום.

אחת הבדיקות שנחשבות לנפוצות ביותר בתחום היא בדיקה של מי התהום. שכן, מי תהום עשויים להתקיים בכל מקום מתחת לפני הקרקע. כך שצריך לדעת קודם את התשובות לשאלות הבאות:

  • האם יש מי תהום באזור הבנייה המיועד?
  • אם יש מי תהום, באיזה עומק מתחת לפני הקרקע הם נמצאים?
  • מהי הכמות של מי הקרקע הקיימת מתחת לאדמה?

בשלב זה אתם כבר יודעים כי צריך לבצע קידוח פיאזומטר לפני שמתחילים בהליך בנייה, כך שכעת, אפשר להעמיק בנושא ולהסביר עוד אודותיו.

הִתעַמְלוּת

החשיבות בביצוע קידוח פיאזומטר

אם הגעתם לכאן, אתם צריכים לדעת כי חשוב מאוד לבצע בדיקות קרקע טרם הבנייה. סביר להניח שאתם כבר יודעים שכל בניין שנבנה צריך להיות בעל תשתיות ויסודות עמוקים. כלומר, כאלו שמגיעים אל הקרקע. שכן, מצב זה מאפשר לבניין להיות יציב וחזק לאורך שנים גם במצבים שבהם יש תופעות טבע שונות.

ההמלצה היא לפנות אל חברה מוכרת ומומלצת בתחום כמו למשל חברת גאוטסט קידוחי נסיון ובדיקות קרקע, כדי שתוכלו להיות בטוחים שההליך מתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בחברה מומלצת?

זה די פשוט להגיע אל חברה מוכרת ומומלצת שמבצעת הליך של קידוח פיאזומטר. עליכם לערוך בירור בקרב אנשים שעוסקים בתחום ולשאול אותם לדעתם. לאחר שתעשו זאת, אתם תגלו שיש חברות מסוימות שנחשבות לשם דבר בתחום. כך שתוכלו לפנות אליהן ולהתחיל בהליך.

 

החשיבות שבביצוע קדיחות מקצועיות

ראוי לציין, רגע לפני סיום המדריך הנוכחי , כי בחירה בחברת קידוח מוסמכת ומומלצת תאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים מכל הבחינות. שכן, כך תוכלו להתחיל את הליך הבנייה תוך ידיעה כי הקרקע מוכנה ומתאימה לבנייה של הבניין המיועד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מתי תצטרכו לבצע קידוח פיאזומטר. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק להגיע אל חברה מומלצת, לתאם תאריך לביצוע ההליך ולהיות בטוחים שפעלתם נכון.

לקדוח פיזומטר

מה היה לנו עד כאן?