3 סיבות להחליף את הצילינדר בדלת הבית

לכל דבר, גם הטוב ביותר, יש תאריך תפוגה. בין אם זה משימוש מרובה, שימוש לא נכון, או פשוט מרוצת הזמן, הצילינדר בדלת שלנו נהרס באיזשהו שלב. חשוב לדעת מתי ואיך לזהות את התיישנות הצילינדר לפני שיהיה מאוחר יותר וננעל מחוץ לבית. ריכזנו 3 סיבות למה זה חשוב.

 

חשיבותו של מנעול רב בריח תקין

מעבר לכך שמנעול תקין יקל על הכניסה והיציאה שלנו מהבית, החלפת צילינדר רב בריח כל כמה שנים עוזר לדלת שלנו להחזיק מעמד לאורך זמן, שכן מנעול רב בריח נועל את הדלת בכמה נקודות ופריצתו יותר קשה וצורכת מאמץ רב יותר, ובמידה שנצטרך זאת, תעלה יותר כסף בעת פריצה מקצועית.

כמו שכל מנעולן מקצועי יגיד לכם, צילינדר רב בריח הוא חשוב לביטחון בני הבית והחפצים האישיים, במיוחד אלו בעלי הערך. לכן שווה להשקיע במנעול רב בריח ובהחלפתו בעת הצורך לאחד תקין וחדש יותר.

 

ככה יודעים שהגיע הזמן להחליף צילינדר בדלת הבית

חשוב לשים לב לכמה סימנים מקדימים לכך שהצילינדר בדלת הבית עומד להיהרס:

  1. התנגדות – כשאנחנו מתחילים להרגיש התנגדות במנעול עם סיבוב המפתח באופן קבוע.
  2. תקלות הולכות ותכופות – במקרים בהם המנעול "נדבק", או לחלופין משוחרר מדי, או שדלת הבית נפתחת מדחיפות קלות או ללא שום סיבה.
  3. בעיות עם לשונית הדלת – כאשר הבעיות הם עם לשונית הדלת ללא קשר למנעול, כלומר הידית עצמה מתקשה להסגר או להפתח.

 

3 סיבות להחלפת הצילינדר בדלת הבית

אם התחלתם לזהות אחת או יותר מהבעיות שצוינו למעלה אל תחכו עם החלפת הצילינדר בדלת הבית. הנה הסיבות למה זה חשוב:

  1. תמנעו מנעילה מחוץ לבית – אם עד עכשיו הייתם צריכים להפעיל יותר כוח על המנעול או הדלת על מנת לפתוח אותה, בקרוב היא לא תפתח בכלל. מצב זה לא נעים ולא נוח ודורש את שירותיו של מנעולן מקצועי. מצב זה הוא ניתן לחלוטין למניעה עם החלפה מראש של הצילינדר.
  2. שמירה על בטיחותם של בני הבית – כמו שהדלת יכולה להינעל לחלוטין, היא יכולה לחלופין להיות קשה יותר ויותר לנעילה, עד שלא תצליחו לנעול אותה. דלת שהצילינדר שלה מיושן או תקול עלולה להיות קלה יותר לפריצה ולהותיר אתכם חשופים לגנבים ופורצים.
  3. חיסכון בכסף – החלפה מראש של צילינדר תעלה לכם פחות כסף, ופחות עוגמת נפש, משני התרחישים שצוינו. במקום להזעיק מנעולן בעת צרה או חס וחלילה משטרה לאחר פריצה, תוכלו לבחור בנחת צילינדר חדש ואף משוכלל יותר, שיגן עליכם ועל החפצים שלכם יותר טוב בעלות נמוכה יותר.

 

לסיכום

זיהוי מראש של צילינדר תקול או כזה שהולך ומתיישן תחסוך לכם לחץ, פגיעה ברכוש, וכסף. חשוב לשים לב לסימנים המקדימים ולפעול להחלפת הצילינדר כאשר צצות בעיות ולשדרג אותו לצילינדר חדש וטוב יותר.

דלת עץ

 

מה היה לנו עד כאן?