5 סיבות לעשות ניקיון משרד יסודי אחרי שיפוץ

משרד הוא מקום שמתוך היותו מקום עבודה מחויב לכמה תנאים בסיסיים על מנת לשרת את האנשים העובדים בו.

כיוון שהאנשים העובדים במשרד מעבירים בו שליש מיומם חייבים להיות שם מטבחון, גם אם דל, וכמובן שירותים, וזאת על מנת לספק לעובדים תנאים בסיסיים לעבור את היום.

הניקיון של מקום העבודה חשוב לא פחות, ולעיתים אף יותר.

 

שיפוץ משרדי – יתרונות

שוקלים לעשות שיפוצים במשרד? יש כמה סיבות טובות לעשות את זה.

  • חידוש – בעולם העסקי חשוב להיות כמה שיותר חדשניים ומודרניים, ודבר זה תקף גם לשוק העולמי אך גם למבנה הפנימי של העסק וחוויית העובדים. זו גם הזדמנות טובה לעשות ניקיון משרדים.
  • הרחבה – מומלץ לנצל גדילה והתפתחות של עסק לעשות שיפוצים. כך יש אופציה להרחיב את גודל המשרד על מנת לאכלס יותר עובדים עם גדילת העסק, וגם להרשים את העובדים החדשים המגיעים לעבוד במשרד.
  • ריענון – מחקרים רבים נעשו בנושא עבודה משרדית ותחושת השחיקה שעלולה להתעורר בקרב עובדים, במיוחד אלו הוותיקים יותר, עקב השגרה היומיומית נטולת הריגושים. שיפוץ סביבת העבודה, גם בהיקף קטן, יכול להכניס רוח חזקה בעובדים שתנער אותם מהשגרה השוחקת.

 

5 סיבות לעשות ניקיון יסודי במשרד לאחר השיפוץ

  1. להוסיף למראה החדש

אחרי שיוצרים מראה חדש למשרד באמצעות שיפוץ חבל לחפף בניקיון ולהשאיר לכלוך שיפגע בהתרשמות הראשונית של העובדים והלקוחות המגיעים למשרד מההשקעה והטיפוח שהמשרד עבר. ניקיון יסודי יעלה את הרמה האסתטית של פני המשרד.

 

  1. לתרום לבריאות העובדים

אבק וחומרי בנייה עלולים להיות מסוכנים מאוד, במיוחד בדרכי הנשימה. מומלץ להשקיע בניקיון מקצועי ויסודי על מנת להפטר משאריות שעלולות לסכן את העובדים שנמצאים 8 שעות ולפעמים אף יותר במשרד ולתת להם תנאי עבודה נוחים ובטוחים.

 

  1. לנצל את היעדר הרהיטים

בזמן השיפוץ סביר להניח שרוב אם לא כל הרהיטים במשרד הועברו למקום אחר, כולל השולחנות והרהיטים הכבדים יותר שאף פעם לא זזים ועל כן אין אפשרות לנקות תחתיהם בניקיון היומי הרגיל במשרד. מומלץ לנצל את ההזדמנות בה המשרד ריק מאנשים ורהיטים למען ניקיון יסודי ומלא.

 

  1. ליצור אווירת עבודה נעימה

הרבה דברים יכולים לתרום לסביבת עבודה נעימה ומהנה יותר, ואזור עבודה חדש ומצוחצח הוא בהחלט מהמובילים. ניקיון יסודי בולט יותר מהניקיון הרגיל ומחזיק מעמד יותר זמן. כך תוכלו ליצור אווירה מקצועית יותר ולתת לעובדים שלכם הרגשה שאכפת לכם מסביבת העבודה שלהם.

 

  1. בדיקה יסודית של איכות השיפוץ

במהלך ניקיון יסודי תוכלו להבטיח שכל היבט השיפוץ נבחן לעומק, כך שתוכלו להבטיח שעבודת השיפוץ נעשתה לשביעות רצונכם. צבע שמתקלף לדוגמא, ניתן לאיתור מהר הרבה יותר כאשר מתבצע ניקיון יסודי, כמו כן סדקים בקירות ובתקרות.

 

לסיכום

ישנם הרבה סיבות להשקיע בנראות המשרד שלכם, והרבה פעמים זו הסיבה לשיפוץ מלכתחילה, אז אל תוותרו בשלב האחרון על שלמות ולכו על ניקיון מקצועי ויסודי.

שואב

 

מה היה לנו עד כאן?