4 סימנים לפלישת פשפש המיטה

פשפש המיטה הוא סוג מסוים של פשפש שעלול לגרום לכל אחד אי נעימות רבה. כדי למנוע את הנוכחות שלו בבית, יש כמה דברים שכדאי לעשות, אולם לפני הכל, חשוב להבין האם מה שנמצא אצלנו בבית הוא באמת פשפש המיטה או שאולי מדובר על משהו אחר. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר סימנים שיעזרו לכם להבין האם פשפש המיטה חדר גם אליכם לתוך הבית.

 

פלישת פשפש המיטה

פשפש המיטה הוא סוג של חרק שיכול לגרום לבני אדם אי נעימות רבה. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שפשפש המיטה נמשך לגופו של האדם, וכדי להשביע את הרעב שלו הוא עוקץ את האדם במקומות שונים בגוף שלו. אותן עקיצות יכולות לגרום לכל אחד אי נעימות, ויש מי שיגיב אליהן תגובה אלרגית חריפה.

כדי למנוע את המצב הזה יש צורך לבצע הדברה ולהשמיד את כל הפשפשים שחדרו אלינו הבייתה. אבל עוד לפני שמגיעים לשלב ההדברה, כדאי להבין האם באמת פשפש המיטה נוכח אצלנו בבית. כדי לעשות את זה, הנה לכם מספר סימנים ודרכי גילוי.

 

  1. עקיצות

עקיצות במהלך השינה הם משהו שכל אחד מאיתנו חווה, אולם במקרים רבים אתם לא באמת יודעים מי עקץ אתכם במהלך הלילה. גם אם כל עקיצה נראית לכם כמו עקיצה של יתוש, ייתכן בהחלט שהעקיצה היא דווקא של פשפש המיטה, ולכן כדאי לבדוק את הדבר הזה לפני שממהרים להסיק מסקנות. העקיצות של הפשפש קטנות מאוד, וצריך לפעמים להתאמץ לראותן.

 

  1. בדיקה של איש מקצוע

אם אתם חוששים שהפשפש פלש אליכם לבית, אולם אתם לא בטוחים בכך, תמיד תוכלו להזמין סקירה של איש מקצוע שיבדוק עבורכם את האזור הנגוע בבית. הבדיקה הזו גם היא דרך נהדרת להבין האם הפשפש חדר אליכם, והיא תוכל לתת לכם תשובה חד משמעית תוך זמן קצר.

 

  1. זיהוי של הפשפש עצמו

אם אתם רואים את החרקים עצמם, אלו שפלשו אליכם הבייתה, ניתן להשוות את התמונה שלהם לזו של פשפש המיטה ולהבין מי בדיוק נכנס אלינו לבית. את התמונה של הפשפש תוכלו למצוא רשת, אך חשוב לבצע השוואה מדוקדקת כדי לא לבצע טעות בזיהוי, דבר שיקשה עלינו לטפל בבעיה בהמשך הדרך.

 

  1. כתמי צואה

הסימן האחרון שעליו נדבר הוא כתמי צואה של הפשפש. זה אולי סימן ההיכר הבולט ביותר שלו, לפחות ביחס למזיקים אחרים, ולכן אם אתם מזהים את כתמי הוצאה של הפשפש תוכלו להניח שהוא כנראה פלש אליכם הבייתה. ברשת תוכלו למצוא תמונות איכותיות שיעזרו לכם לבצע את ההשוואה.

 

לסיכום

פלישה של פשפש המיטה לבית היא משהו שעלול לגרום לאי נעימות רבה. הדרכים הקלות ביותר לזיהוי שלו הם בעזרת זיהוי של הפשפש עצמו, עקיצות במהלך השינה או פשוט זיהוי של כתמי צואה.

חדר מעוצב

 

מה היה לנו עד כאן?