עינית מצלמה לדלת

נמאס לכם לשאול "מי שם" בכל פעם שנשמעת דפיקה על הדלת? רוצים לדעת מי נמצא מעברה השני של הדלת מבלי שתצטרכו להצמיד את הראש לדלת? ובכן יש לכך פתרון וקוראים לו עינית מצלמה לדלת. אצלנו תוכלו למצוא שירותי התקנה איכותיים ומקצועים של עינית מצלמה לדלת לכל צורך. חברת לוקינג מספרת שירותי התקנת עינית מצלמה לדלת מכל סיבה שהיא. אצלנו תוכלו לקבל שירות ברמה גבוהה, הכולל יחס חם ללקוח, עבודה מקצועית, חומרי עבודה איכותיים ועוד, כאשר כל זה במחירים נוחים לכל כיס.

מהי עינית מצלמה לדלת?

כאשר אנו שומעים על תפקידו של מנעולן, אנו בטוחים שמדובר אך ורק על בעל מקצוע אשר מתעסק במנעולים השונים, ובצדק. עם זאת, הרשו לנו לחדש לכם ולומר שבין תפקידיו הרבים של המנעולן, ניתן למצוא גם התקנת עינית מצלמה לדלת. עינית זו, היא למעשה התקן חלופי לעינית הפשוטה, אשר נועדה להקל על חשיפת האדם העומד מעברה החיצוני של הדלת, ללא צורך להצמיד את הראש באופן לא נוח לדלת תוך עצימת עין אחת.

 

כיצד פועלת עינית מצלמה לדלת?

שאלה חשוב שיש לשים עליה דגש, על מנת לעשות סדר, היא כיצד מורכבת עינית מצלמה לדלת. ובכן מצדה החיצוני של הדלת מצויה מצלמה פשוטה. מצלמה זו יכולה להימצא ישירות על הדלת, יכולה להיות כחלק ממכשיר האינטרקום וכדומה. לצד המצלמה, מצדה הפנימי של הדלת, מצוי לרוב מסך פשוט, אשר בלחיצת כפתור בודד, נדלק המסך ועליו תצלום חי של הנקלט בעדשת המצלמה – פשוט וקל.

 

מנעולן מקצועי

 

מהן הסיבות להתקנת מצלמה בתור עינית לדלת?

ובכן ישנן מספר סיבות בגינן יהיה רצון או צורך לבצע התקנת עינית מצלמה לדלת. סיבות אלו גוררת אחריהן את אותה העבודה, אך בדומה לכל שירותי מנעולן באשר הוא, גם כאן ישנן מספר סיבות:

נוחות אחת הסיבות המרכזיות להתקנת עינית מצלמה לדלת היא מתוך עניין של נוחות. הרבה אנשים אינם מוצאים את העינית הפשוטה כנוחה, ועל כן רוצים להחליפה.
יעילות פעולת ההסתכלות בעינית פשוטה ורגילה, עלולה להיות מעט לא יעילה בשל הצורך לכוון את העיניים לנקודה מאוד קטנה.
נגישות ישנם אנשים אשר אינם מגיעים לגובה עינית רגילה, או שאינם מצליחים לעשות בעינית זו שימוש בשל מגבלות כאלו ואחרות. לחיצת כפתור ומסך גדול לעומת זאת, מהווים פתרון מנגיש.

 

אילו סוגים של עיניות מצלמה קיימות?

ישנם אינספור סוגי מנעולים שונים של דגמים ויצרנים סביב עינית מצלמה לדלת. על כן, מאחר שהחלוקה לסוגי היצרנים תהיה אינסופית, ניתן להעיד בעיקר על ההבדלים הפיזיים בין העיניות השונות והן באיכות הצילום, ברמת הראייה בלילה, בגודל המסך המציג את תוצאות המצלמה, בכמות האפשרויות שניתן לבצע בעזרת המצלמה, ביצרן המצלמה ומערכת העינית כולה ועוד.

 

כיצד ניתן לבחור עינית מצלמה איכותית לדלת?

איכות מנגנון של עינית מצלמה לדלת נקבע בהתאם לגורמים שונים כגון סוג היצרן, רמת איכות התמונה המתקבלת מהמצלמה, רמת ראיית הלילה של המצלמה, גודל המסך ואיכות הצפייה בו ועוד. אם כן, מאחר שמדובר על גורמים רבים, שאת חלקם אם לא כולם רבים מאיתנו לא יודעים כיצד למדוד, הדרך הטובה ביותר היא פשוט להתייעץ עם בעל המקצוע אשר מגיע לבצע עבורכם את ההתקנה.

 

כיצד מתבצע תהליך התקנת עינית מצלמה לדלת?

על מנת לבצע התקנה של עינית מצלמה לדלת בצורה יעילה ואיכותית, בעל המקצוע או חברה, שלרוב מספקים שירותי מנעולנים, זקוקים לשני שלבים עיקריים, וכן שלב נוסף בסופה של ההתקנה.

 

שלב ראשון

השלב הראשון הוא שלב הפירוק של מנגנון העינית הקיים, או לחילופין יצירת חור עבור עינית מצלמה לדלת, במקרה שבו לא קיימת עינית כלל. שלב זה כמובן, נועד על מנת להכין את הדלת להתקנת העינית הדיגיטלית.

 

שלב שני

השל הדשני, כפי שניתן היה להבין, הוא שלב ההתקנה עצמה של העינית הדיגיטלית לדלת. שלב זה משתנה ברמת המורכבות שלו בהתאם לרמת המורכבות של מערכת העינית הדיגיטלית, אך בכל אופן לא מדובר על עבודה מרובה מדי.

 

שלב שלישי

השלב השלישי והאחרון למעשה, אשר אינו נחשב לשלב מרכזי ומשמעותי, הוא שלב הבדיקה. חשוב לבדוק את עבודתה התקינה של עינית המצלמה עוד שבעל המקצוע נמצא אצלכם, על מנת למנוע בעיות וצורך בחזרתו.

 

מנעולן מוסמך

 

כמה עולה להתקין עינית מצלמה לדלת?

כל עינית מצלמה לדלת גובה מחיר שונה. המחיר השונה נובע ממספר גורמים אשר משתנים בהתאם לרמת האיכות והמורכבות של מנגנון העינית הדיגיטלית אשר מותקנת. בכל אופן, טווח המחירים להתקנת עינית מצלמה לדלת נע בין 150 ל 650 ש"ח בממוצע.

כך למעשה, עבור עינית פשוטה עם מצלמה ומסך תשלמו כ 200 – 250 ש"ח, אך עבור עינית הכוללת מצלמה, מסך, מקליט, ראיית לילה, חיבור אלחוטי וחיישן תנועה, תשלמו כ 600 ש"ח, מחיר הכפול פי 3.

 

קצת על המנעולנים של לוקינג

בין אם מדובר על צורך בהתקנת עינית מצלמה לדלת, ובין אם כל שירותי מנעולנות אחרים, אצלנו בחברת לוקינג, תוכלו למצוא את שירותי המנעולנות הטובים ביותר. כלל המנעולנים שלנו מבססים את עבודתם על סמך ניסיון וותק רבים בתחום, לצד ידע, כלי עבודה ומקצועיות רבה. כמובן שאנו לא פוסחים על יחס חם ואישי לכל לקוח, בכל שעה ובכל יום.

מה היה לנו עד כאן?