פורץ דלתות בקריות

אנו מספקים שירותי פורץ דלתות בקריות

להיתקע מחוץ לבית, לדירה או עסק זה אף פעם לא נעים, אך ואם כאשר זה קורה יש להזמין את שירותיו של פורץ דלתות בקריות. אצלנו בלוקינג תוכלו למצוא בין שירותינו באתר גם שירותי פורץ דלתות בקריות, הפורצים שאנו מספקים מגיעים לכל מקום בארץ במהירות בכל שעה ונותנים את השירות האיכותי והמקצועי ביותר בשוק. הזמינו עכשיו פורץ דלתות בקריות דרך חברת לוקינג.

לעתים זה קורה אנחנו מאבדים את המפתח או הדלת של הבית נטרקה ואין לנו כל יכולת להיכנס לבית. בדיוק בשביל זה כדאי להסתייע בשירות מקצועי של פורץ דלתות בקריות. פורץ מקצועי אשר לו תעודת יושר מטעם המשטרה יגיע במהירות האפשרית כולל הציוד המתאים במטרה לאפשר לכם לחזור וליהנות מתחושת הביטחון למשך זמן ארוך.

 

שירותי פורץ דלתות בקריות שסיפקנו

אנו בלוקינג מספקים שירותי פריצת דלתות בפריסה ארצית בכלל ושירותי פורץ דלתות בקריות בפרט. אנו מספקים שירותי מנעולנות באזור הקריות כבר מעל 10 שנים ובמהלך תקופה זו המנעולנים ביצעו פעולות מנעולנות רבות בקריות, תמיד תוך מתן שירות איכותי ומקצועי כשהם משאירים כל לקוח מרוצה. לפניכם בטבלה מופיעות חלק מפעולות פריצת הדלתות בקריות שביצענו לאחרונה ומחיריהן:

פעולות פריצת דלתות בקריות שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
פריצת דלת במועדון נוער בקרית מוצקיןפורץ הדלתות הגיע למקום והחליף את מנגנון הנעילה התקול שהיה בדלת במנגנון נעילה חדש ומתקדם.450 ₪
פריצת דלת אמבטיה בדירה בקרית אתאהלקוחה התקשרה להזמין פורץ דלתות לבן זוגה שנתקע באמבטיה, פורץ הדלתות הגיע לדירה וביצע פריצת דלת סטנדרטית.300 ₪
פריצת דלת בעסק בקרית יםהמפתח של בעל העסק נתקע בדלת, המנעולן שלנו הגיע למקום וביצע החלפת מנעול לדלת.500 ₪

 

למה להיעזר בשירות של פורץ דלתות בקריות?

במידה ואין לכם יכולת להיכנס לבית, הרי מדובר בסיטואציה מתסכלת למדי ולכן חשוב ביותר לא לנסות ולהתמודד לבד כי אין לכם את הכלים הדרושים אלא להזמין פורץ דלתות בקריות:

מקצועיות: בניגוד אליכם, פורץ דלתות מקצועי הוא איש מקצוע אשר רכש השכלה בתחום ויש ביכולתו לבצע את הפריצה של הדלת בהתאם לידע העומד לרשותו.

הצגת תעודת יושר: יתרה מכך, כאשר אתם מזמינים פורץ דלתות לבית, עליכם לוודא כי מדובר באיש מקצוע ולו תעודת יושר מטעם המשטרה. עבודה ללא אישור מטעם המשטרה מהווה עבירה על החוק.

שימוש במעבדה ניידת: על מנת לבצע את הפריצה במהירות תוך שמירה על איכות, פורץ מקצועי יקפיד לעשות שימוש במעבדה ניידת אשר תהיה לרשותו ובה כלים מתקדמים.

זמן המתנה קצר: נוסף על זאת, פורץ דלתות מקצועי יאפשר לכם ליהנות משירות הכולל זמן המתנה קצר. כאשר מדובר על מקרה חירום בשעת לילה מאוחרת, אתם רוצים שיהיה לצידכם איש מקצוע אשר יגיע אליכם תוך זמן קצר.

אחריות: זאת ועוד, על הפורץ להעניק לכם אחריות על ביצוע העבודה. כאשר אתם תקבלו אחריות תדעו כי העבודה בוצעה על ידי גורם מקצועי בתחום.

 

כמה עולה מחיר של פריצת דלתות?

אחת השאלות המסקרנות רבים היא כמה עולה שירות של פורץ דלתות בקריות. כעת נציג לכם את הפרמטרים השונים לקביעת מחיר:

אין מדובר על מחיר אחיד: בבואכם להזמין שירות של פורץ דלתות חשוב לנו לציין כי לא מדובר בשירות הכולל מחיר אחיד אלא מחיר משתנה בהתאם לבעל מקצוע כזה או אחר המציע שירות של פריצת דלתות.

מגוון שירותי פריצה: פורץ דלתות מספק מגוון שירותי פריצה ולכן אין מדובר על מחיר אחיד ומכאן השוני במחיר.

בהתאם לסוג הדלת: נוסף על זאת, המחיר נקבע בהתאם לסוג הדלת ולכל דלת יש דגם שונה של צילינדר.

שעת השירות: נוסף על זאת, המחיר נקבע גם בהתאם לשעת השירות.

ביצוע השוואת מחירים: יתרה מכך, בשל המחירים השונים, כדאי לבצע השוואת מחירים בין הפורצים השונים המציעים את השירות שלהם. ככל שתקפידו על ביצוע השוואת מחירים, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר בפורצים המציעים מחיר משתלם. שימו לב, פורצים המציעים לכם מחיר זול יתר על המידה, צריכים לעורר את החשד שלכם כי אין מדובר על מחיר משתלם והתוצאה עשויה לבוא לידי ביטוי בפריצה לא איכותית.

 

פרמטרים בבחירת פורץ דלתות

בבואכם לבחור פורץ דלתות בקריות ישנם מספר פרמטרים אשר עליכם להביא בחשבון:

יחס אישי: כיום ישנם לא מעט פורצים אשר מעניקים שירות, אבל חשוב ביותר לבחור את אנשי המקצוע אשר יעניקו לכם שירות הכולל יחס אישי.

ציוד חדש: נוסף על זאת, פורצים מקצועיים יקפידו להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לציוד חדש על מנת לבצע עבודה ברמה גבוהה.

שירותי ייעוץ: נוסף על זאת פורצים מקצועיים ישמחו להעניק לכם שירותי ייעוץ ולענות על כל שאלה שלכם. כאשר תקבלו שירותי ייעוץ מקצועיים תרגישו בנוח יותר ותדעו כי בחרתם את איש המקצוע אשר יענה לכם על כל שאלה.

שאלות ותשובות

אנו משתדלים לספק ללקוחותינו מענה מהיר ככל הניתן, זמן ההגעה הממוצע עומד על כ-30 דקות.
מחיר פריצת מנעולים נקבע בעיקר לפי חומרת המצב של המנעול התקול והכלים בהם היה צורך להשתמש וכמובן שעת הקריאה לפורץ.
שירותים נוספים באזור