פורץ דלתות במרכז

ננעלה לכם הדלת של השירותים ואתם לא מצליחים לצאת? נתקעתם מחוץ לבית כי הדלת נעולה ואיבדתם את המפתח? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא שירות פורץ דלתות במרכז, אשר יהווה עבורכם מענה לכל צורך שהוא.

המנעול של הדלת שלכם נסתם ואתם לא מצליחים להיכנס או לצאת? אצלנו תוכלו לקבל מגוון שירותים של פריצת מנעולים ודלתות במרכז, אשר יסייעו לכם בכל צורך שהוא בתחום. זאת כמובן, על ידי פורצי דלתות מקצועיים ואיכותיים במרכז, אשר יעמדו לשירותכם.

 

מה זה פורץ דלתות במרכז?

הדבר הראשון שעלינו לעסוק בו במאמר, הוא קודם כל מה זה בכלל פורץ דלתות במרכז. ובכן על מנת להבין את משמעותו של בעל מקצוע זה, חשוב להבין מהו תפקידו של הפורץ הכללי. תפקידו אם כן, כפי שניתן ודאי להבין, הוא לפתוח מנעולים שונים אשר אינם נפתחים בדרך הרגילה, או במילים אחרות לפרוץ אותם. כאשר מדובר על פורץ דלתות במרכז, מדובר למעשה על פורץ אשר ההתמחות שלו עוסקת סביב פריצת דלתות במרכז והסביבה.

מה זה פורץ דלתות במרכז?

 

יתרונותיו של פורץ דלתות במרכז מבית לוקינג

חברת לוקינג מספקת שירותי פריצות מקצועיים, ובין היתר מספקת עבור כל הזקוק לכך, שירות של פורץ דלתות במרכז. מה מייחד פורץ דלתות במרכז מבית לוקינג? טוב ששאלתם, כי הרשימה המפורטת בדיוק כאן לפניכם:

  1. עבודה מקצועית – הודות לעבודה המקצועית והאיכותית של פורצי הדלתות שלנו, אתם תזכו לתחושת ביטחון. בין אם פרצו לכם לדירה או לעסק, ובין אם אתם חוששים להיתקע מחוץ לבית בשל איבוד מפתח, אנחנו שם עבורכם.
  2. מהירות ויעילות – זמן ההמתנה של הלקוח מרגע הזמנת פורץ דלתות במרכז ועד לרגע הגעתו ללקוח הוא קצר ביותר. כמו כן, תהליך העבודה עצמו של הפורץ לא עולה על מספר דקות ספורות.
  3. זמינות – שירותינו מסופקים בזמינות הגבוהה ביותר, אשר עומדת על 24 שעות ביממה במהלך כל ימות השבוע.

 

מתי נזדקק לשירותי פריצת דלתות?

הצורך בשירותיו של פורץ דלתות במרכז יכול להתעורר במגוון מקרים. מאחר שכל מקרה כולל בעיה שונה במעט, נהוג לפרט את הבעיות השונות לצורך כללי:

 

מנעול הדלת נסתם

במקרים בהם מנעול הדלת נסתם, מתחלקים לשנים. האחד הוא מקרה שבו המפתח אינו יכול להיכנס כלל לחור המנעול בשל גורם שסתם את הפתח. השני הוא מקרה שבו מנגנון הנעילה סתום, וגם אם המפתח נכנס הוא אינו יכול להסתובב בתוך הצילינדר התקוע שנסתם.

 

מנעול הדלת שבור

מלבד מקרים בהם הצילינדר נסתם ונתקע, ישנם מקרים בהם הוא גם נשבר. במקרים אלו, לא יהיה ניתן לפתוח את הדלת בשל צילינדר שאינו מגיב לפעולת המפתח.

 

המפתח אבד או נשבר

אחד המקרים הנפוצים ביותר בגינם נקראים שירותיו של פורץ דלתות במרכז, הוא כאשר המפתח של הדלת אבד או נשבר. במקרים אלו, אין כל דרך לפתוח את הדלת מלבד לפרוץ אותה בעזרת פורץ דלתות מקצועי או לקורא למנעולן מומלץ.

 

מה שצריך לדעת על תהליך פריצת הדלת בקצרה

תהליך עבודתו של פורץ דלתות במרכז או המנעולן מורכב משני שלבים עיקריים. ראשית, הפורץ מאבחן במהירות וביעילות את הבעיה הנוכחית בהתאם לגורמים שונים כגון מקור הבעיה, הגורם לבעיה, דרכי פתרון אפשריות, כלי עבודה נחוצים ועוד. לאחר מכן, במידה ועשה את שלב ההכנות בצורה יעילה, כל שעליו לעשות הוא לפרוץ במהירות ובקלות את המנעול.

מה שצריך לדעת על תהליך פריצת הדלת בקצרה

 

מה חשוב שתדעו על עבודתו של פורץ דלתות במרכז

עבודת הפריצה של פורץ דלתות במרכז, היא פריצה לכל דבר ועניין. אי לכך, על מנת שעבודתו לא תחשב כעבירה על החוק, עליכם לוודא כי הפורץ שלכם אוחז בשני מסמכים עיקריים.

  1. אישור עבודה – אישור עבודה זה הוא למעשה אישור שהפורץ עבר התמחות והכשרה מסוימת, אשר מאשרת לו לעבוד כפורץ מקצועי.
  2. אישור פריצה מהמשטרה – על מנת שפריצותי והשונות של פורץ דלתות במרכז לא יחשבו כעבירות, עליו להוציא אישור לביצוע פריצות יזומות מהמשטרה.

 

קצת על מחירי של פורץ דלתות במרכז

עניין המחירים באופן כללי, ובפרט בהקשר עבודתו של פורץ דלתות במרכז, הוא עניין משתנה. השוני נובע מגורמים שונים כגון איכותו של הפורץ, מורכבות העבודה שעליו לבצע ועוד. על כן, בכדי לעשות מעט סדר, הכנו עבורכם טבלה עם דוגמאות של פריצות שביצענו.

פעולת פריצת דלתות במרכז אופי הבעיה והפעולה מחיר השירות
פריצת דלת כניסה לדירה במרכז פריצת הדלת התבצעה בלילה בשל בעל הדירה שאיבד את המפתח. 450₪‏
פריצת דלת טרוקה במרכז דלת תקועה עם צילינדר שלא אפשר למפתח להסתובב. הפורץ הגיע במהירות ופרץ את הדלת. 300₪‏
פריצה ותיקון פלדלת במחסן עסק החלפת מנעול פלדלת או דלת בכניסה למשרד נתקעה. פורץ הדלתות שלנו הגיע מהר וביצע את עבודתו. 500₪‏

 

בהתאם למה נקבע מחיר פריצת דלתות במרכז?

כפי שנאמר קודם לכן, וכן כפי שניתן היה לראות בטבלה, מחירי שירותיו של פורץ דלתות במרכז משתנים מקריאת שירות אחת לאחרת. ובכן על מנת לעשות סדר מופתי, ולסיים עם עניין המידע אודות המחיר, ניתן לומר כי שלושת הגורמים אשר משפיעים בעיקרם על המחיר הם סדר גודל הבעיה, רמת הניסיון והאיכות של פורץ הדלתות, וכן סוג הדלת, כפי שניתן היה לראות בטבלה.

שאלות ותשובות

כן. אצלנו בחברת לוקינג, תוכלו למצוא שירותי פריצת דלתות בכל רחבי הארץ, ללא יוצא דופן. אנו לא משאירים אף לקוח מחוץ לתחום בשל מיקום מגוריו.
ודאי. חברת לוקינג מספקת את שירותי פריצת דלתות בכל שעה ביום לאורך כל ימות השבוע, או בקיצור בהיקף של 24/7. כך, תוכלו לקבל שירות בערב שבת, לצד שירות במוצאי שבת ובכל יום חול באשר הוא.
לקוחות ממליצים
שירותים נוספים