שכפול מפתחות לרכב

מחפשים חברה שתספק לכם שירות שכפול מפתחות לרכב עד הבית? הגעתם למקום הנכון. אצלנו בלוקינג תוכלו למצוא בין שירותינו גם שכפול מפתחות לרכב, כדי שתוכלו להסיר דאגה מלבכם בכל הקשור למפתחות הרכב שלכם. הגעה מהירה לבית הלקוח, מחירים הוגנים ונוחים לכל כיס. הזמינו עכשיו שירות שכפול מפתחות לרכב.

אנו מספקים שירותי שכפול מפתחות לרכב

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם נמצאים בלחץ רב ואתם חייבים לצאת מהרכב במטרה לשלוח את הילדים לבית ספר בדרך ליום עבודה. כמה רגעים אחרי כן, אתם מנסים לחפש את המפתחות של הרכב ולא מוצאים. אין ספק כי מדובר בסיטואציה מלחיצה למדי ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירות של שכפול מפתחות לרכב- שירות של שכפול מפתחות יסייע לכם לצאת ממצב הלחץ.

 

פעולות שכפול מפתחות לרכב שביצענו לאחרונה

אצלנו בלוקינג תוכלו למצוא מגוון שירותי מנעולנות, ביניהם גם שכפול מפתחות לרכב. אנו מספקים שירות שכפולי מפתחות לכל סוגי הרכבים וכל סוגי המפתחות, כך שאם המפתח אבד, נשכח ברכב או נשבר תוכלו לסמוך על אנשי המקצוע שלנו שיטפלו לכם בבעיה. לפניכם טבלה המציגה חלק משכפולי מפתחות לרכבים שביצענו לאחרונה עם עלות השירות:

פעולות שכפול מפתחות לרכב שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
שכפול מפתחות לרכב בגבעתייםמנעולן הרכבים שלנו ביצע שכפול מפתח אימובילייזר כולל שבב ושלט רכב.1,000 ₪
שכפול מפתחות לרכב בירושליםהגענו לבית הלקוח ושכפלנו את מפתח הרכב שלו כולל שבב אך לא כולל שלט רכב.350 ₪
שכפול מפתחות לרכב ברמת גןמנעולן הרכבים שלנו ביצע את שכפול המפתח ללקוח באמצעות קידוד אימובילייזר.350 ₪
שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווהביצענו שכפול מפתחות לרכב מסוג מיצובישי, כולל שבב אך לא כולל שלט.450 ₪

 

שיטות שכפול מפתחות לרכב

בדיוק כפי שהרכבים אשר ברשות כל אחד מאיתנו שונים, כך גם שיטות שכפול של המפתחות לרכב. ברוב המקרים אנשים נוטים לשכפל את המפתחות רק כאשר הם נקלעים לצרה, אבל כדאי להקדים תרופה למכה ולשכפל את המפתחות כמה שיותר מוקדם. ההמלצה היא להסתובב תמיד עם מפתח רזרבי על מנת לא לקחת את הסיכון ולמצוא את עצמכם בלי מפתחות לרכב.

שכפול מפתחות של מפתח ברזל: אחד המפתחות הנפוצים ביותר הוא מפתח ברזל. על מנת לשכפל מפתח מסוג זה מנעולן בעל ניסיון יבצע חיתוך של הלהב בהתאם לצורה של הרכב. החיתוך יתבצע באמצעות מכונה ייחודית אשר חורטת את הצורה של המפתח על גבי המפתח החדש.

קידוד אימובילייזר: היום ניתן לראות כי מרבית הרכבים מכילים אימבולייזר – אמצעי בטיחות המסייע נגד גניבת רכבים. אמצעי בטיחות זה עובד באמצעות שליחת אות למפתח והמפתח מחזיר אות אשר מעיד כי יש התאמה ונותן אישור כי ניתן להניע את הרכב. בעת שכפול מפתח עם אימבולייזר חשוב ביותר לבצע קידוד של השבב אשר מצוי במפתח על מנת להתניע את הרכב.

 

מנעולן מוסמך

 

שכפול מפתחות לרכב מה כדאי להביא בחשבון

הגעה עם הרכב: על מנת לוודא כי שכפול מפתחות לרכב מתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב להגיע למקום עם  הרכב. לעיתים יש מצבים בהם המפתח שחוק או פגום וכדי לבצע שכפול מדויק יש להיעזר ברכב.

התאמה לרכב: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחון לאחר עבודת השכפול כי המפתח מתאים בצורה מדוייקת  לרכב והפתיחה והנעילה של הרכב מתבצעת ללא כל בעיות. על מנת לבדוק כי הכל כשורה, חשוב לבצע את הבדיקה ליד המנעולן במטרה לבחון כי הכל כשורה ולא נגרם כל נזק למפתח.

כדאי להחזיק כמה מפתחות: ישנם רכבים אשר לא ניתן לשכפל עבורם מפתחות  ולכן כדאי להחזיק מספר מפתחות למקרה בו המפתח אבד.

 

מנעולן

 

מנעולן מוסמך לביצוע שכפול מפתחות לרכב

היום ישנם מנעולנים רבים העוסקים בפעולה של שכפול מפתחות לרכב, אך כיצד תדעו כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון רב. הנה מספר נקודות אשר יש להביא בחשבון:

תעודת יושר: כאשר המנעולן מציג בפניכם תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, אתם יכולים לדעת כי מדובר באיש מקצוע אשר למד את רזי המקצוע ועסק בעבודה של שכפול מפתחות. הצגת תעודת יושר מעידה כי אין מדובר על רמאי אלא על מקצוען אמיתי.

מי מבצע את העבודה: אם יש לכם תקלה ואתם לא יכולים להיכנס לרכב, יש לוודא כי איש המקצוע שאתם פונים אליו אכן יגיע לטפל בבעיה ולא ישלח איש מקצוע אחר. בעבר קרו מקרים בהם אנשים קבעו עם מנעולן וראו כי אין הוא מבצע את העבודה אלא מישהו אחר.

אחריות: שכפול מפתחות מגיע עם אחריות ולכן כדאי לוודא כי המנעולן שאתם מזמינים לצורך שכפול המפתחות אכן יעניק לכם אחריות על העבודה. חשוב ביותר שיהיה לכם מסמך המעיד על אחריות. האחריות על שכפול מפתחות ניתנת לתקופה של שנה וחשוב לקבלה על מנת שתהיה לכם כתובת לפנות אליה.

מה היה לנו עד כאן?