שלושה בעלי מקצוע שחשוב שיהיה לכם בחיוג מהיר כשיש לכם בית

עברתם לבית חדש או דירה חדשה? מזל טוב! על מנת לשמור על אורח חיים תקין ומהנה, יש כמה בעלי מקצוע שכדאי שיהיו לכם בחיוג המהיר על מנת לסייע לכם לשמור על שגרה נעימה ככל האפשר. קבלו שלושה מהם, שנועדו לסייע לכם לשמור מרחק מהמזיקים השונים.

 

מזיקים – לא אצלנו

משפחות שונות סובלות בבתיהן מיתושים, קני יונים או חרקים. אנחנו בטוחים שאתם רוצים להימנע מכך בביתכם ולדאוג לשגרת חיים תקינה ככל האפשר לכם ולבני הבית. לצורך כך, כדאי שתכירו כמה בעלי מקצוע שזה בדיוק תפקידם – להפוך את החיים שלכם לנוחים יותר בכל הקשור לאותם מזיקים.

 

הרחקת יתושים

מספיק ליתושים! הקיץ מלא בהם, וכולנו מכירים את התחושה הנוראית של גירוד בלתי פוסק או את הצליל המעצבן שיכול להעיר אותנו משנתנו ולמנוע מאיתנו להירדם בחזרה.

לצורך כך, כדאי שתשמרו בטלפון שלכם איש מקצוע שיסייע לכם בהתקנת רשת אלומיניום נגד יתושים. הרשת יעילה, חסכונית, עמידה לזמן רב ומשתלמת.

 

רשת אלומיניום או קוטלי יתושים?

תכשירים כימיים שונים הם בהכרח אפקטיביים ויעילים פחות, שכן אינם מספקים הגנה של מאה אחוז. בנוסף, הם עלולים לגרום לפגיעה בסביבה או לחשיפה בריאותית מסכנת – ועל כן מומלץ להחליף את השימוש בהם ברשת אלומיניום שתמנע מיתושים ומזיקים שונים להיכנס לביתכם בהגנה מלאה.

 

הרחקת יונים

מרחיק יונים הוא ללא ספק איש מקצוע שחובה להכניס לחיוג המהיר שלכם.
יונים, דרורים, מאיינות, סנוניות ובעלי כנף שונים עלולים ליצור קנים, רעש ולכלוך ובכך להפריע לאיכות חייכם.

מרחיק יונים מקצועי ידע להרחיקם לצמיתות, וזאת ללא פגיעה בבעלי הכנף, כך שתוכלו להיות רגועים!

 

עבודתם של מרחיקי היונים

עבודתם של מרחיקים היונים בבתים פרטיים כוללת התקנה של אביזרים המתאימים למשימה במקומות אסטרטגיים – למשל על אדני החלונות, על הגגות, כרכובים, מרזבים, מסתורי כביסה, פילטרים של מזגנים, דוודי שמש ועוד.

מדובר במקצוענים המוסמכים לבצע את עבודתם בגובה (באמצעות סנפלינג, במות הרמה, מנופי-גובה וסולמות). העבודה, כמובן, מגובה באחריות רשמית וכן בשנים של המלצות ולקוחות מרוצים.

 

חברת הדברה מקצועית ומאושרת

איש המקצוע השלישי שחשוב לשמור בטלפון שלכם בחיוג המהיר, הוא כמובן המדביר או חברת ההדברה. הדברה היא למעשה ההרחקה של המזיקים מביתכם. מדובר בהרחקת מכרסמים, חרקים ולעיתים גם פטריות.

בימינו קיימים סוגים שונים של חומרי הדברה, ולפני קביעת השירות יש להיוועץ באיש המקצוע, על מנת להתאים לכם את השירות הנכון ביותר (בהתאם למי גר בבית, חיות מחמד, תינוקות וילדים, וכן את איזה מזיק אתם מעוניינים להדביר).

 

שלושה בעלי מקצוע שחשוב שיהיה לכם בחיוג המהיר כשיש לכם בית!

שלושת בעלי מקצוע אלו – מרחיק היתושים, מרחיק היונים והמדביר – יעזרו לשפר את איכות חייכם בביתכם. בהצלחה!

איש תחזוקה

 

מה היה לנו עד כאן?