תיקון דלתות בבניין –מתי לקרוא לשירותי האחזקה?

שירותי אחזקת בניינים הם מהשירותים הנפוצים היום עבור בניינים מסוגים שונים, דרגות יוקרה או שימוש שונה כמו בנייני מגורים, מתחמים מסחריים, בנייני משרדים וכו. שירותי אחזקת הבניינים מספקים את כל מה שבניין צריך כמו ניקיון, שיפוצים, אינסטלציה, חשמל, גינון, אבטחה ועוד.

 

איך זה עובד?

חברת ניהול ואחזקת מבנים היא בעצם מעטפת גדולה שמספקת את כל צרכי הבניין ממקור אחד שמאפשר סדר ונוחות עבור כלל הדיירים או בעלי הנכסים. כיוון שאדם אחד לא יכול לעשות את כל מה שיש לעשות בבניין נדרשת לכך חברה שתחזיק את כל אנשי המקצוע הנדרשים. השירותים ייקבעו בהתאם לצרכי הבניין וכמובן לתקציב של בעל הבניין או ועד הבית וכך תקבע תדירות הניקיון או כל דבר אחר.

 

מה החשיבות של חברת אחזקת מבנים לבניין שלכם

  • טיפול מהיר בתקלות – תקלות במבנים הן לא נגמרות בין אם בבניינים חדשים ומשופצים או ישנים, זהו מבנה שחיים, עובדים או עוברים דרכו כל היום ולכן הוא דורש תחזוקה לא פשוטה לעיתים. במקרה הצורך פעמים רבות יש לקרוא לאיש מקצוע, חברת האחזקה תדאג לעשות זאת במהירות האפשרית לכל תקלה מאינסטלציה, עד חשמל או שיפוצים קטנים או החלפת ידיות ומנעולים.
  • שמירה שוטפת על המבנה – טיפול מסור ושוטף בבניין יהיה הדבר שיגרום לכמה שפחות תקלות שיש לתקן במהירות. נכס שמטופל כראוי שומר על ערכו לאורך שנים בדיוק כמו רכב או בית פרטי. בבניין שיהיה מתוחזק היטב התשתיות ישארו תקינות לאורך זמן מה שיפחית את ההוצאות על תיקונים וישמור על איכות חיים טובה יותר לדיירים.
  • ריכוז השירותים במקום אחד – פעמים רבות ועד הבית הוא מי שאחראי על השטחים הציבוריים בבניין אך זה לא תמיד עובד טוב כשאחד הדיירים הוא מי שאחראי על כך ונוצרות מערכות יחסים מורכבות שלא תמיד מייעלות את המצב. שחברה חיצונית אשר מקבלת את התשלום שלה לעשות את העבודה היא תעשה את זה בצורה הטובה ביותר וכולם יהיו מרוצים.
  • תמיד יש למי לפנות – חברת אחזקת בניינים כמו ארקל ניהול ואחזקת מבנים זמינה 24/7 עבור כל הדיירים כך שכל מי שמוצא בעיה ששיש לתקנה יוכל לעדכן לגבייה באפליקציה ייעודית להתראה על תקלות.
  • תחושת ביטחון – מעבר לתחושה שיש למי לפנות, הבעיות והתקלות יתוקנו בהתאם, השטחים הציבוריים כמו המעלית, חדר המדרגות והגינה מטופלים ואין מה לחשוש ניתן גם לקבל מחברת האחזקה שירותי ביטחון כמו מצלמות אבטחה, שומרים וכו' כמובן על פי התקציב והצרכים שעולים מהבניין.

 

לסיכום,

חברת אחזקת וניהול מבנים תוכל לשפר פלאים את איכות החיים שלכם בבניין המגורים או המשרדים כך שאין צורך להתעסק במי אמור לעשות מה, מה תפקיד בעלי הנכסים, הדיירים או ועד הבית כך שהכול ברור, רשום וניתן לקבל מענה בכל רגע.

תיקון דלתות

מה היה לנו עד כאן?