תיקון דלתות הזזה

נתקע לכם הדלת בריצפה? צריכים קיצור דלתות ממ"ד? ניסיתם לפתוח את הדלת והיא נתקעה? לא מצליחים לפתוח את הדלתות בבית? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי קיצור דלתות ממ"ד מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי קיצור דלתות אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם דלת שלא נפתחת מכל סיבה שהיא.

אנו מספקים שירותי תיקון דלתות הזזה

דלת ההזזה נתקעת? זקוקים לתיקון המנעול בדלת? אתם זקוקים לשירותי תיקון דלתות הזזה על ידי חברת מנעולנות מקצועית שתטפל בבעיה באופן יסודי. בין אם במשרד, בבית או בדירה מתקני הדלתות שלנו יגיעו לכל מקום בארץ במהירות לתקן כל דלת של לקוח עם הציוד המתקדם ביותר בתחום. הזמינו עכשיו שירות תיקון דלתות הזזה.

ישנן סיבות שונות אשר בגללן אתם זקוקים לביצוע תיקון דלתות הזזה. דלתות הזזה נחשבות לדלתות יעילות למדי המחליפות את הדלתות של הארונות הרגילים. דלתות הזזה כוללות לוחות מעץ או זכוכית הנעים על גבי מסילות, דבר המאפשר חסכון רב במקום. כאשר הדלתות אינן עובדות כפי שצריך, חשוב ביותר לקרוא לשירות של בעל מקצוע אשר יבצע את התיקון בצורה טובה.

מנעולן

 

דוגמאות לפעולות תיקון דלתות הזזה שביצענו

בין כל שירותי המנעולנות שאנחנו בלוקינג מציעים ללקוחותינו תוכלו למצוא גם שירותי תיקון דלתות הזזה, את שירות זה כמו כל שאר שירותינו באתר אנו מספקים בפריסה ארצית, הגעה מהירה ובזמינות 24/7. שירותי המנעולנים שלנו מנוסים ומוסמכים לביצוע תיקון כל סוגי הדלתות ומבצעים תיקונים לדלתות כבר שנים רבות. לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות תיקון דלתות הזזה שביצענו לאחרונה:

פעולות תיקון דלתות הזזה שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון דלת הזזה בדירת גן בגן יבנהביצענו תיקון לדלת ההזזה המובילה לחצר על ידי התקנת מנגנון הזזה חדש, בנוסף התבקשנו לבצע החלפת מנעול לדלת ההזזה.550 ₪
תיקון דלת הזזה בדירה בקרית אונוביצענו תיקון לדלת הזזה על ידי החלפת מנגנון הזזה בדלת לאחר שנשחק.400 ₪
תיקון דלת הזזה בבית פרטי ביהודביצענו החלפת צירים לדלת הזזה בארון בבית פרטי ביהוד.250 ₪

 

סיבות לתיקון דלתות הזזה

כאמור, ישנן סיבות שונות אשר בגללן יש צורך לבצע תיקון דלתות הזזה. כעת נפרט את הסיבות השונות:

פגיעה בגלגלים עליהם נעה הדלת: כאשר מתרחשת פגיעה בגלגלים עליהם נעה הדלת, הרי יש צורך להחליף את הגלגלים. מצב בו הגלגלים יוצאים מהמסילה, אינו מצב תקין ויש לבדוק את תקינות דלתות הזזה.

לכלוך במסילה: לעתים יש מצב בו ניתן לראות לכלוך על גבי המסילה, דבר אשר יוביל לבעיה אשר מצריכה סיוע של איש מקצוע (מנעולן) על מנת לאפשר לדלתות לנוע כמו שצריך.

החלפת פרזול: ישנם מקרים בהם יש צורך להחליף פרזול על מנת לשפר את התפקוד של דלתות הזזה.

 

עלות תיקון דלתות הזזה

עלות תיקון דלתות הזזה אינה קבועה אלא מדובר על מחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כעת נביא בפניכם את הפרמטרים השונים לפיהם נקבע המחיר:

גלגלים: לעתים יש צורך להחליף את הגלגלים. ההחלפה של הגלגלים תעלה לכם בהתאם לסוג הגלגלים המתאימים לארון. כך לדוגמה סט של ארבעה גלגלים נע בין 50 שח ועשוי להגיע למחיר של 200 ש"ח.

הגלגלים יצאו מהמקום: במידה והגלגלים רק יצאו מהמקום ואין צורך להחליפם, הרי העלות תיקבע בהתאם לזמן התיקון.

בהתאם לסוג הדלת: נוסף על כך, עלות התיקון תיקבע גם בהתאם לסוג הדלתות.

כך או אחרת, חשוב ביותר להזעיק איש מומחה לצורך תיקון הדלתות. כאשר תזעיקו איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום תיקון דלת הזזה תדעו כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר, זה אשר יציע את התיקון האיכותי ביותר. היום ישנם לא מעט אנשי מקצוע המציעים שירותי תיקון ולכן חשוב ביותר להסתכל לעומק ולבחון את אנשי המקצוע השונים במטרה לבחור את איש המקצוע הטוב והמיומן ביותר.

מנעולן מקצועי

 

איך תשמרו על דלתות הזזה?

לשאלה כיצד תשמרו על דלתות הזזה מפני תיקון דלתות הזזה, התשובה היא הקפדה על פרמטרים שונים. אם אתם רוצים להימנע ממצב בו אתם לא פונים לאיש מקצוע לצורך תיקון של דלתות הזזה ישנן מספר פעולות אשר יאפשרו לכם להימנע מהזמנת גורם מקצועי:

הקפדה על ניקיון:  כאשר מדובר על דלתות הזזה של ארונות, הקפדה על ניקיון תאפשר לכם להימנע ממצב בו אתם לא שומרים על דלתות הזזה. הקפדה על שימוש בשואב אבק תחסוך לכם לא מעט. חשוב לציין כי תדירות השימוש בשואב אבק אינו דומה מדלת לדלת ולכן ההמלצה היא להקפיד על ניקיון אחת לחצי שנה.

שמירה על סדר: יתרה מכך, קיימת חשיבות רבה לשמור על סדר. חפצים או בגדים עשויים להיתפס בדלת בעת הזזה וכך הדלת עשויה לצאת מהמקום. מכאן, ההמלצה היא לא לגרום לעומס על הארון אלא להקפיד על חלוקה מסודרת של חפצים ובגדים. ככל שתקפידו לשמור על סדר, כך תהיה לכם האפשרות ליהנות מארונות הזזה.

לא לטרוק: נוסף על כך, חשוב ביותר לא לטרוק את הדלתות. יש להקפיד על סגירה עדינה של הדלתות. כאשר אתם נמנעים מטריקה של הדלת, יש לכם אפשרות לעשות שימוש בדלת לאורך זמן ללא כל חשש מפני אי יכולת לפתוח את הדלת.

מה היה לנו עד כאן?