תיקון דלתות ממ"ד

שירותי תיקון דלתות ממ"ד

דלת הממ"ד תקועה, זקוקים לשירות תיקון דלתות בממ"ד? זה הזמן לבצע תיקון דלתות דרך לוקינג. המנעולנים שלנו הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום ומוסמכים לבצע תיקון דלתות מכל סוג, הם זמינים בכל שעה ביום ובלילה ויגיעו במהירות לכל לקוח פרטי, עסקי או מוסדי. הזמינו עכשיו תיקון דלתות ממ"ד דרך לוקינג בכדי להיות רגועים ובטוחים.

בשל המצב הביטחוני בישראל רבים מהאנשים מתקינים היום בבית דלתות ממ"ד אשר מספקות הגנה במקרה של התקפת טילים. כאשר יש תקלה בדלתות, הרי קיימת חשיבות רבה לקרוא לאיש מקצוע בתחום כמו מנעולן לצורך תיקון דלתות ממ"ד. תיקון הדלתות יאפשר לכם לישון בשקט בידיעה כי הזמנתם את בעל המקצוע המתאים ביותר, (לשירותים נוספים).

מנעולן

 

דוגמאות לפעולות תיקון דלתות ממ"ד שביצענו

אנו בלוקינג מספקים מגוון שירותי תיקון דלתות בפריסה ארצית, בין שירותי התיקונים שלנו ניתן למצוא תיקון דלתות ממ"ד אותו אנו מספקים כבר מעל 10 שנים בכל רחבי הארץ, במהלך תקופה זו המנעולנים שלנו ביצעו תיקונים רבים לדתות ממ"ד וסיפקו שקט ללקוחותינו. לפניכם טבלה המציגה חלק מתיקוני דלתות הממ"ד שביצענו לאחרונה ומחיר השירות:

פעולות תיקון דלתות ממ"ד שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון דלת ממ"ד בדירה באשקלוןתיקון הדלת כלל סידור ציר והחלפת הגומייה שיצאה ממקומה.400 ₪
תיקון דלת ממ"ד בבית פרטי בגדרהתיקון הדלת התבצע על ידי איזון הדלת והרמתה לאחר שנגררה על הרצפה.250 ₪
תיקון דלת ממ"ד בבית ספר ברחובותתיקון הדלת התבצע על ידי החלפת שני צירים.350 ₪

 

מהן דלתות ממ"ד?

דלתות ממ"ד מספקות הגנה לאנשים בבית במקרה של התקפת טילים. על החלל בו מותקנות הדלתות להיות הרמטי מגזים רעילים וכן בעל יכולת להדוף טילים. הממ"ד צריך להיות ממוקם באזור מסוים בבית,כאשר המיקום של הממ"ד אינו זהה באזורים שונים בארץ אלא שונה. שימו לב, דלת ממ"ד צריכה לעמוד בתקנים מסוימים של משרד החוץ ומשרד הביטחון.

אי אפשר להתקין כל דלת שרוצים אלא יש צורך להתקין דלת אשר תהיה מותאמת למצבי בטחון קיצוניים כמו מלחמה ותאפשר נעילה של הבריחים העליון והתחתון. נוסף על זאת על הדלת להיות חזקה במיוחד על מנת לספק הגנה לדיירים.

 

כמה עולה לתקן דלתות ממ"ד?

שימו לב, עלות תיקון דלתות ממ"ד אינה קבועה אלא שונה ונקבעת בהתאם לפרמטרים שונים אשר נציג בפניכם כעת:

בהתאם להנחיות של פיקוד העורף: עלות הדלת נקבעת בהתאם לכללים וההנחיות של פיקוד העורף על מנת להבטיח בטיחות לדיירים בבית.

סקר מקיף: על מנת לבחור את הדלת הטובה ביותר, ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. התייעצות עם אנשי מקצוע אחרים תאפשר לכם לבחור את הדלת הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר.

הצעת מחיר אטרקטיבית: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחור את איש המקצוע אשר יציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית וכמובן שירות מנעולן מקצועי.

מנעולן מוסמך

 

המלצות על מתקני דלתות ממ"ד

כדאי לדעת כי היום יש מתקני דלתות ממ"ד רבים ובמסגרת תיקון דלתות ממ"ד עליכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר. הנה מספר פרמטרים אשר יש להביא בחשבון על מנת לבחור את המקצוען:

התמחות בהתקנת דלתות ממ"ד: חשוב ביותר לוודא כי אכן מדובר בבעל מקצוע אשר יש ביכולתו לבצע התקנה של דלתות ממ"ד בצורה מקצועית ואחראית.

הקפדה על שיחה טלפונית: על מנת לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר כדאי לערוך עמו שיחה טלפונית מקדימה ובמסגרתה לשאול אותו שאלות לגבי הידע שלו והניסיון. ככל שתקדימו לערוך איתו שיחה טלפונית מקדימה, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר במקצוען אמיתי.

בחירת ארגז כלים: על מנת לתקן את הדלת, יש באפשרותו להגיע עם ארגז כלים מקצועי. הקפידו לשאול את הלקוחות אשר הזמינו את השירות שלו מה כלל ארגז הכלים שלו ולוודא כי מדובר בכלי עבודה איכותיים.

זמן הגעה קצר: במסגרת חיפוש אחר המלצה של מתקן דלתות ממ"ד, חשוב ביותר לבחון את זמן ההגעה. כאשר מדובר על תיקון הדלתות כדאי לוודא כי מדובר בבעל מקצוע אשר יגיע במהירות האפשרית על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. מתקן דלתות מקצועי יעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה ויסייע להחזיר לכם את תחושת הביטחון.

התייעצות עם לקוחות קודמים: נוסף על כך, חשוב ביותר להתייעץ עם לקוחות קודמים על מנת לקבל חוות דעת. כאשר מדובר על תיקון של דלת ממש, אין מקום לטעויות וחשוב ביותר לבחור את בעל המקצוע הטוב יותר ולכן אל תהססו לשאול אותם כמה שיותר שאלות על מנת לקבל תשובות מקיפות.

אחריות: חשוב ביותר לוודא כי מתקן דלתות יעניק לכם אחריות על העבודה וחשוב לדעת מה כוללת האחריות.

מה היה לנו עד כאן?