תיקון מנעול לדלת חוץ

דמיינו את הסיטואציה הבאה: חזרתם הביתה אחרי יום עבודה מעייף. ידיכם עמוסות בקניות והילדים קופצים סביבכם. אתם מחכים להיכנס הביתה, להניח את מעמסת היום- יום בצד ולהתרווח על הספה. אתם מכניסים את המפתח לחור המנעול אך הוא לא נפתח! מנסים שוב ושוב, המפתח לא נכנס טוב, לא מסתובב, המנעול תקוע ואתם תקועים מחוץ לבית! לא נעים בכלל, אך יש פתרון קל. הזמינו תיקון מנעול לדלת חוץ.

שירותי תיקון מנעול לדלת חוץ

מהו בעצם תיקון מנעול לדלת חוץ? מדובר על מנעול תקול, שאינו פועל או שחורק, מסתובב בקושי או לא ננעל. במקרים אחרים, מדובר על מפתח שנתקע במנעול או נשבר בתוכו בעת סיבוב המפתח או ניסיון להוצאתו. בשירות מסוג זה, מדובר על דלת חוץ- כלומר הדלת הראשית של הבית, כגון "פלדלת". כלומר צילינדר "רב- בריחי" שלו כמה פונקציות ואפשרויות נעילה.

 

מנעולן מקצועי

 

סוגי מנעולים

כשמדובר על תיקון מנעול לדלת חוץ, חשוב להכיר את סוגי המנעולים השונים כדי להתאים את השירות לצרכים שלכם. עבור דלת כניסה לבית, ישנם מנעולים הנפתחים בעזרת ידית חיצונית וישנם מנעולים ללא ידית אשר ננעלים באופן אוטומטי. הם נטרקים עם סגירתם ולא ניתן לפתוח אותם בעזרת ידית, אלא בעזרת סיבוב מפתח בלבד.

מדובר על מנגנון שבו עם טריקת הדלת היא נסגרת אך לא ננעלת לחלוטין שכן המפתח לא סובב את לשון הצילינדר. כיוון שהדלת טרוקה ניתן לפרוץ אותה בקלות יחסית, ולכן חשוב להקפיד על תקינות הצילינדר ונעילתו ובעיקר לוודא שיצאתם מהבית עם מפתח, אחרת תתקעו בחוץ.

מעבר לכך, קיימים כמה סוגי מנעולים:

  • מגנטים
  • רב- בריחים
  • ביומטריים
  • קפיציים
  • צירופים
  • אלקטרוני
  • לשונית

 

מנעול צילינדר

מנעול זה היה ועודנו הנפוץ ביותר מבין כל מנגנוני הנעילה בשוק. זהו המנעול המוכר שהמפתח מסובב צילינדר כדי לפתוח את המנעול עצמו (הצילינדר מורכב מלשונית וממנעול). לרוב הצילינדר יכלול מספר פינים. תיקון מנעול לדלת חוץ נפוץ מאוד עבור מנעול זה וניתן לעשות זאת באופן ידני.

שאר המנעולים אינם בנויים על שיטה של צילינדר ומפתח, אך פורץ מנוסה ומקצועי יכול לפתוח גם אותם. יש ליידע את מנעולן מבעוד מועד על איזה סוג מנעול מדובר.

 

סיבות להחלפת מנעול מסוג רב בריח

מנעול תקוע המפתח אינו מסתובב כראוי או אינו מסתובב כלל. זוהי סיבה שכיחה להחלפת הצילינדר לדלת חוץ.
פריצה לבית סיטואציה לא נעימה ואנו מקווים שלא תתקלו בה. עם זאת, חשוב שתדעו שבמקרה כזה חשוב להחליף מנעול להרגשה בטוחה יותר.
מנעול איכותי חלק מהדלתות מגיעות עם מנעול פשוט. כאשר מדובר על דלת חוץ חשוב לשדרג למנעול איכותי שיגן על הנכס שלכם.
המפתח הלך לאיבוד אם אין ברשותכם מפתח נוסף כמובן שלא תהיה ברירה אלא להחליף מנעול.
מעבר דירה בעת מעבר דירה חשוב לוודא החלפת מנעול, כיוון שייתכן ולא קיבלתם לידיכם את כל העותקים של המפתחות שייתכן ומסתובבים אי שם. בכלל, חשוב שתהיה לכם הרגשה בטוחה והתחלה חדשה.

 

הזמנת מנעולן לתיקון מנעול לדלת חוץ

לא משנה מה סוג המנעול שיש ברשותכם, אם הוא תקוע או שאינו נועל את הדלת תזדקקו לשירותי תיקון מנעול מחוץ לדלת. זהו שירות הניתן על ידי מנעולן מקצועי. חשוב לוודא שהמנעולן שלכם מקצועי, ותוכלו לעשות זאת על ידי בירור מספר גורמים:

  • אדיבות – יחס אדיב ואכפתי, שיספק לכם מידע על השירות הניתן ויבוצע בצורה נעימה ומקצועית.
  • זמן הגעה – זמן ממוצע להגעת מנעולן הינו כחצי שעה. מנעולן מקצועי ישערך נכון את זמן ההגעה וייתן מידע מדויק.
  • אישור משטרה – יש צורך באישור זה לשם קיום עבודה באופן מקצועי וחוקי.
  • תעודה מקצועית – מנעולנות היא מקצוע ובתחום זה לא כדאי להתפשר. מנעולן מקצועי הוא מי שמחזיק תעודה כזו.
  • שימוש בכלים מקצועיים – הגעה לשטח עם מעבדה ניידת ובה מגוון כלים לעבודה. במיוחד כשמדובר במנעולים מסוגים שונים יש צורך בארסנל של כלים.
  • ניסיון – ניסיון הוא אולי הדבר החשוב ביותר שיבדיל בין מנעולן שיודע את העבודה לבין בעל מקצוע אמיתי.

מנעולן מוסמך

 

הזמנת תיקון מנעול לדלת בחברת Locking

אלנו בחברת Locking תוכלו להזמין שירות מהיר, אמין ומקצועי! זוהי חברה המתמחה בתחום המנעולים לרבות החלפת מנעולים, פריצת דלתות ומכוניות, פריצת כספות ותיקון דלתות. החברה מספקת שירותים נוספים בנעולנות מקצועניים מ הטובים בשוק.

החברה עובדת בפריסה ארצית ותשלח אליכם מנעולן מקצועי במהירות שיפתור לכם את התקלה! החברה מתחייבת לשלוח לכם את השירות האמין והטוב ביותר. לשירותכם עומד נציג שירות במהלך שבעה ימים לאורך כל שעות היממה.

 

עלות השירות

שירות של החלפת רב בריח הינו הנפוץ ביותר. בשל סוגי דלתות שונות ומנעולים שונים, המחיר משתנה בהתאם לסוג המנעול וסוג השירות. המחיר הממוצע נע בטווח מחירים של 300 ₪ – 500 ₪. טווח מחירים זה כולל החלפת מנעול ולעיתים גם שכפול מפתחות.

 

הזמנת השירות

אם נתקעתם מחוץ לבית, איבדתם מפתח, עברתם דירה או שהמנעול תקוע, הזמינו שירותי מנעולנים תיקון מנעול מבית לוקינג והחברה שלנו תמצא לכם שירות אמין, מקצועי ומהיר, בכל שעות היממה ולכל חלקי הארץ. אנו מתחייבים על שירות איכותי.

מה היה לנו עד כאן?