קיצור דלתות לפרקט

נתקע לכם הדלת בריצפה? צריכים קיצור דלתות לפרקט? ניסיתם לפתוח את הדלת והיא נתקעה? לא מצליחים לפתוח את הדלתות בבית? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי קיצור דלתות לפרקט מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי קיצור דלתות אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם דלת שלא נפתחת מכל סיבה שהיא.

אנו מספקים שירותי קיצור דלתות לפרקט

מתקינים פרקט חדש? החלטתם להחליף את הריצוף בבית? ייתכן בהחלט שתזדקקו לקיצור דלתות בכדי להתאים את הגובה. שירות תיקון דלתות לפרקט של חברת לוקּינג מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר יבצעו את הפעולה החשובה בזהירות ובמקצועיות יתר וכמובן ללא גרימת כל נזק לדלת. הזמינו עכשיו שירות קיצור דלתות לפרקט דרך חברת לוקינג.

התקנת פרקט עשויה להישמע כמו פעולה מסובכת ביותר, אבל על מנת להימנע ממצב של חוסר וודאות, חשוב ביותר להזמין איש מקצוע לצורך פעולה של קיצור דלתות לפרקט. רק מקצוען אמיתי בעל ניסיון רב בתחום יכול לסייע לכם במקרה של קיצור דלתות.

מנעולן מוסמך

דוגמאות לפעולות קיצור דלתות לפרקט שביצענו

קיצור דלתות זו פעולה לא פשוטה המצריכה את שירותיו של איש מקצוע (מנעולן) מנוסה שיידע לבצע את הפעולה ללא גרימת נזק ובנוסף ידע לבצע גם תיקון למנעול בגלל שינוי הגובה של הדלת מהמשקוף. שירות קיצור דלתות לפרקט של חברת לוקינג מסופק על ידי מנעולנים מוסמכים ומקצועיים שיבצעו קיצור לכל סוג של דלת ויסייעו לכם בכל מה שתצטרכו.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מפעולות קיצור הדלתות שביצענו עבור לקוחות שהתקינו פרקט והזדקקו לקיצור דלת:

פעולות קיצור דלתות לפרקט שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
קיצור דלת פנדור בבית פרטי בקיסריהקיצור הדלת התבצע על מנת להתאים את הדלת לגובה הרצפה בכדי להתקין פרקט.550 ₪
קיצור דלת פלדלת באור יהודהביצענו קיצור דלת פלדלת ללקוח באור יהודה ללקוח שהתקין פרקט חדש בדירה.450 ₪
קיצור דלת פנים בדירה ביקנעםביצענו קיצור דלת פנים על ידי ניסור הדלת בכדי להתאים את הדלת לגובה הפרקט החדש שהותקן.550 ₪

 

אילו אביזרים נדרשים במסגרת הפעולה?

אם אין לכם ניסיון בתחום, הרי קיצור דלתות לפרקט עשויה להיות משימה בלתי אפשרית ולכן רק איש מקצוע בעל הבנה ברחבה  ובעל ידע רב בתחום ידע לבצע את המשימה. לצורך כך יהיה עליו להיעזר במספר אביזרים שונים כמו למשל:

פאנלים: הפאנלים יוצרים את החיבור בין הסיומת של רצפת הפרקט לבין הקיר. עלות הפרקטים נעה בין 10 ועשויה להגיע גם למחיר של 20 ש"ח.

ספים: ספים הם קטע המשך של הפרקט והם מצויים מתחת לדלת.

ספוג בידוד: רובנו מכירים את הרעש אשר עשוי להישמע כתוצאה מדריכה על פרקט. אותו רעש עשוי להגן עלינו במקרה של פריצה לבית, אבל במקרים אחרים עשוי גם להפריע לנו מאד. לצורך כך, אפשר לרכוש ספוג בידוד וכך להימנע מרעשים מיותרים.

מנעולן מקצועי

מה כוללת ההתקנה?

פעולת קיצור דלתות לפרקט כוללת מספר שלבים אשר כעת נפרט בפניכם את השלבים השונים:

שאריות הפסולת: במסגרת פעולת הקיצור של הדלתות ייתכן וישאר לכלוך רב ולכן חשוב ביותר לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון רב אשר יבצע את העבודה תוך הקפדה על ניקיון רב. כאשר תשכרו את השירות של איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום תהיו בטוחים כי תקבלו את השירות המקצועי ביותר בתחום הכולל בין היתר פינוי של פסולת וכך לא תצטרכו לדאוג לגבי הפסולת אלא להשאיר את העבודה לידי מקצוענים.

כמות אביזרים: לצורך פעולה של קיצור דלתות יש לעשות שימוש במגוון אביזרים שונים. בעל מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום יקפיד להגיע עם האביזרים הדרושים לצורך ביצוע הפעולה בצורה הטובה ביותר. בעל מקצוע מיומן יגיע עם ארגז כלים מקצועי ובו כל הכלים המתאימים לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר.

אחריות: נוסף על זאת, לאחר ההתקנה איש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום יציע לכם אחריות. כאשר הוא יעניק לכם אחריות תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר באיש מקצוע אשר מבצע את העבודה בצורה טובה ביותר ומעניק אחריות. המשמעות היא כי תהיה לכם כתובת לפנות אליה במקרה הצורך. כך למשל, במקרה בו תזדקקו לשירותי תיקון, תהיה לכם האפשרות לפנות אליו לצורך שירות תיקונים ללא עלות בשל האחריות.

 

מה כוללת ההתקנה

 

כיצד תבחרו את איש המקצוע המתאים ביותר?

אחת השאלות המטרידות אנשים הזקוקים לפעולה של קיצור דלתות לפרקט היא כיצד לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר. בשנים האחרונות תמצאו מספר רב של אנשי מקצוע ומתוכם חשוב ביותר לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר. כעת נביא בפניכם את הפרמטרים אשר יסייעו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר:

ניסיון: אין חכם כבעל ניסיון. בבואכם לבחור איש מקצוע חשוב ביותר להתייחס להיבט הניסיון. כאשר אתם בוחרים איש מקצוע בעל ניסיון רב, תדעו כי אתם במצב טוב ולצידכם נמצא איש שיש לו שנות ניסיון רבות.

אמינות: נוסף על זאת חשוב ביותר לבחור באיש מקצוע אמין. איש מקצוע אשר תוכלו לסמוך עליו במקרה ויהיה צורך להזעיק אותו למשימה.

המלצות: בבואכם לשכור את השירות של איש מקצוע, חשוב ביותר לבקש המלצות מטעם לקוחות קודמים. כאשר תבקשו המלצות מטעם לקוחות קודמים, תהיה לכם אינדיקציה לדעת האם השירות הניתן היה איכותי.

 

כיצד תבחרו את איש המקצוע המתאים ביותר?

מה היה לנו עד כאן?