קיצור דלתות ממ"ד

שירותי קיצור דלתות ממ"ד

זקוקים לשירותי קיצור דלת ממ"ד? אצלנו בלוקינג תוכלו למצוא שירות זה ועוד מגוון שירותי מנעולנות נוספים. אנו מספקים שירותי תיקון דלתות מכל הסוגים. השירות שלנו מבוצע על ידי מנעולנים מקצועיים מהטובים בתחום המנעולנות, המנעולנים שלנו יגיעו לכל קריאה בכל מקום ובכל שעה במהירות ויספקו שירות מקצועי לכל לקוח. הזמינו עכשיו שירות קיצור דלת פנדור דרך לוקינג.

במקרה של החלפת ריצוף את התקנת פרקט יש לבצע שינויים שונים הבאים לידי ביטוי בהליך קיצור דלתות ממד. את הפעולה יש לבצע על ידי מומחה בתחום על מנת ליהנות מתוצאה איכותית וטובה לאורך זמן רב. כאשר העבודה תתבצע על ידי בעל מקצוע, יהיה ניתן להיות בטוחים כי העבודה תהיה ברמה גבוהה.

 

אנו מספקים שירותי קיצור דלתות ממ_ד

 

דוגמאות לפעולות קיצור דלתות ממ"ד שביצענו

אנחנו בלוקינג מספקים מגוון רחב של שירותי מנעולנים בכלל ותיקון דלתות בפרט (שירותים נוספים), בין שירותי התיקון שלנו אנו גם מבצעים שירות קיצור דלתות ממ"ד. את שירות זה אנחנו מספקים בפריסה ארצית כמו כל שירותינו באתר והוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שיתקנו כל בעיה בכל סוג דלת. לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות קיצור דלתות הממ"ד שביצענו לאחרונה:

פעולות קיצור דלת ממ"ד שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
קיצור דלת ממ"ד באשקלוןהדלת נפלה מעט מהצירים, הלקוח ביקש לקצר אותה, המנעולן שלנו ביצע ניסור לדלת על מנת להתאים אותה.550 ₪
קיצור דלת ממ"ד בגדרה קיצור דלת הממ"ד התבצע על מנת להתאים את הדלת לגובה הריצוף החדש בממ"ד.650 ₪
קיצור דלת ממ"ד בבית פרטי בגן יבנהקיצור הדלת התבצע על ידי הורדת הדלת מהמקום, חיתוך וסגירת החיתוך עם סף פלסטיק וכמובן הרכבה של הדלת.600 ₪

מנעולן מוסמך

איך מתבצעת עבודת קיצור דלתות ממ"ד?

עבודת קיצור דלתות ממד מתבצעת בהתאם לשלבים הבאים אשר נפרט כעת:

יצירת קשר טרם הריצוף: חשוב ביותר ליצור קשר עם בעל מקצוע טרם הריצוף על מנת למסור את כל הפרטים הדרושים במטרה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

הורדה של דלת הממד מהמקום: בעל מקצוע יגיע למקום ויבצע הורדה של הדלת מהמקום תוך קיצור הדלת בהתאם למידה המתאימה.

סגירת החיתוך עם סף פלסטיק: רגע לפני סיום הפעולה, בעל המקצוע יבצע סגירה מקצועית באמצעות סף פלסטיק הכולל גומי בתחתית של הדלת במטרה לשמור על עבודת גימור ברמה גבוהה ולהגן על הדלת מפני רטיבות או שטיפות מים.

הרכבה של הדלת: שלב זה יכלול הרכבה של הדלת וכיוון הדלת. הכיוון של הדלת יעשה בצורה מקצועית במיוחד, זאת כי אין מדובר על דלת פשוטה. יש מספר שיקולים אשר יש להפעיל במסגרת הכיוון של הדלת ולוודא כי הדלת תהיה אטומה היטב.

שמירה על סביבת עבודה נקייה: במסגרת העבודה חשוב ביותר לשמור על סביבת עבודה נקייה ללא כל גרימת נזק לריהוט. סביבת עבודה נקייה תאפשר לאנשים לא להרגיש את הנוכחות של בעלי המקצוע וליהנות מעבודה ברמה מקצועית.

 

איך מתבצעת עבודת קיצור דלתות ממ_ד

 

כללי בטיחות לפני קיצור דלתות ממד

במסגרת הליך קיצור דלתות ממד ישנם סיכונים אשר גורם מקצועי צריך להביא בחשבון ולכן עליו לשמור על בטיחות במהלך העבודה.

על אילו כללי בטיחות יש להקפיד על מנת ליהנות מעבודה מקצועית:

השכרת שירות של בעל מקצוע מיומן בתחום: חשוב ביותר לשכור את השירות של בעל מקצוע מיומן אשר בקיא בשירות.  כאשר אתם שוכרים את השירות הכולל קיצור דלתות חשוב לוודא כי בעל המקצוע ידע לבצע את העבודה בצורה טובה תוך הקפדה על איכות.

שימוש במסור חשמלי: במסגרת העבודה יש לעשות שימוש במסור חשמלי מקצועי על מנת לבצע קיצור של הדלת בצורה טובה. בשל העובדה כי עבודה עם מסור חשמלי נחשבת מסוכנת, על בעל המקצוע לוודא כי כל הרכיבים של המסור מותקנים בצורה נכונה.

מדידת הדלת: רגע לפני קיצור הדלת, חשוב ביותר להקפיד למדוד את שטח הדלת על מנת להגיע להחלטה לגבי קיצור הדלת.

מנעולן מומלץ

למה כדאי להזמין מתקין דלתות מקצועי?

זקוקים לשירות של קיצור דלתות ממד? חשוב ביותר להזמין בעל מקצוע מקצועי. הנה מספר סיבות למה כדאי לכם לשכור את השירות של מקצוען אמיתי:

עבודה עם כלים מתקדמים: במסגרת עבודתו הוא יעשה שימוש בכלים מתקדמים על מנת לבצע את קיצור הדלת בצורה טובה יותר.

ללא גרימת נזק: כאשר אתם שוכרים את השירות של בעל מקצוע בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים כי תזכו לקבלת שירות איכותי מהמעלה הראשונה. בעל מקצוע אשר לו ניסיון רב יקפיד לבצע את עבודתו תוך הקפדה על מקצועיות ללא כל גרימת נזק.

בטיחות: יתרה מזאת, בעל מקצוע אשר אחראי על פעולת הקיצור של הדלת יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על בטיחות. בשל העובדה כי מדובר בעבודה הכוללת שימוש במסור חשמלי, חשוב ביותר להסתייע בשירות של בעל מקצוע המקפיד על בטיחות לאורך כל הדרך.

 

למה כדאי להזמין מתקין דלתות מקצועי

מה היה לנו עד כאן?