שחזור מפתחות לרכב במעיליא

הרכב הפרטי שלכם הוא החפץ הכי שימושי שלכם ללא ספק. הוא מאפשר לכם להתנייד, להגיע למקומות ולחוות את העולם, תחשבו איזה משעממים החיים היו בלי רכב. הסיטואציה הכי מבאסת שיש היא חוסר יכולת להשתמש באוטו. מתי זה קורה? כשנאבד לכם המפתח, כשהוא נשבר או בכל סיטואציה דומה.

הוא נאבד ברגעים הכי לחוצים – בבוקר שצריך להגיע לעבודה, שצריך להחזיר את הילדים מהגן וכיוצא בזה. איך מתמודדים עם זה? על ידי שחזור מפתחות. אם אתם גרים במעיליא ואתם צריכים שירות של שחזור מפתחות לרכב – הגעתם למקום הנכון! דברו איתו ונשלח אליכם מנעולן מומלץ.

 

איך תוכלו לעזור לעצמכם?

השיטה הידועה היא להסתובב עם מפתח רזרבי. אולי זה נשמע לכם מוגזם ומיותר, אך ברגע שהוא יציל אתכם אתם לא תחשבו כך יותר. באופן כללי כדאי להיות מוכנים לסיטואציות מורכבות עם רזרבות שיעזרו לכם. הדרך בה לא תוכלו לעזור לעצמכם היא לנסות לשחזר מפתח או לפתוח את הרכב עם כלים אחרים שעלולים להישבר בתוך המנעול, במקרה כזה תצטרכו להזמין פורץ מנעולים.

שירותי מנעולן

 

מה ההבדל בין שכפול מפתחות לשחזור מפתחות?

שכפול מפתחות לרכב נעשה בזמן שיש מפתח קיים והבעלים שלו רוצה שיהיה לו עוד מפתח מסוג זה. השכפול הוא העתקה של המפתח ודי פשוט לעשות אותו. לעומת זאת, השחזור הוא יצירת מפתח חדש לרכב מבלי יכולת להסתמך על מפתח קיים.

אם אדם איבד את המפתח שלו ואין לו מפתח נוסף, המשחזר יצור למענו מפתח חדש על פי נתוני הרכב ומחשב הרכב. פעולת השחזור היא מורכבת ודורשת ידע מוקדם. אם אתם זקוקים לשחזור מפתחות לרכב במעיליא חייגו עכשיו ונטפל לכם בבעיה.

 

תהליך של שחזור מפתחות לרכב במעיליא

  1. שחזור המפתח – שחזור המפתח על פי נתוני הרכב.
  2. קידוד אימבולייזר – היום לרוב הרכבים יש מערכת של אימבולייזר המסייעת נגד גניבות. המערכת שולחת אות למפתח וזה נותן אישור שיש התאמה. כשניתן אישור מהמפתח האוטו מסוגל להניע. אם יש צורך בתיקון או שחזור של מפתח זה חשוב לשים לב כי בוצע קידוד לשבב של המפתח החדש.

תהליך של שחזור מפתחות לרכב במעיליא

 

איך תדאגו ששחזור המפתחות במעיליא יהיה מקצועי?

חשוב מאוד שהשחזור יהיה מקצועי ואיכותי. זו אחת הפעולות שאי אפשר לעשות בעצמכם. זו פעולה חשובה מאוד, אם המפתח שלכם לא תקין אז הרכב שלכם לא בשימוש – אתם יכולים ל דמיין איך זה יתקע אתכם? זה בלתי אפשרי. עשו את מיטב יכולתכם כדי להזמין איש מקצוע איכותי. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לדאוג שהשחזור יהיה מעולה:

תעודת יושר על המשחזר להציג תעודת יושר שנתנה לו מטעם משטרת ישראל. התעודה מעידה כי מדובר באיש מקצוע מלומד ומנוסה ולא ברמאי. אל תתנו למשחזר לגעת במפתחות שלכם לפני שאתם רואים את תעודת היושר שלו – זהו תנאי בסיסי ביותר!
מי מגיע לעבודה? חשוב לדאוג שאיש המקצוע שדיברתם איתו בטלפון מגיע בעצמו ולא שולח משהו אחר. אם הוא שולח משהו אחר זה עלול להוריד את איכות השירות שתקבלו, ואפילו להעיד על רמאות. בדקו מראש מי האיש שאמור להגיע אליכם על מנת למנוע טעויות.
תעודת אחריות דאגו לקבל תעודת אחריות על השחזור כיוון שאתם לא יודעים באיזה מקרה אולי תצטרכו אותה וחבל לבזבז כסף לשווא. כמו כן, ודאו מראש כשאתם מדברים עם המנעולן בטלפון כי הוא אכן מעניק לכם תעודת אחריות, אם הוא מתחמק מתשובה כדאי לכם לחפש מנעולן אחר. בתור לקוחות עליכם לדעת לדרוש את התנאים שמגיעים לכם ולא לוותר עליהם.
המלצות חפשו חברה באינטרנט שיש עליה המלצות מלקוחות קודמים, כי לקוחות מרוצים לא טועים.

 

האם אפשר להזמין את השירות עד הבית?

תלוי בחברה דרכה תזמינו. חברות רבות מציעות שירות עד הבית – יש לזה יתרון משמעותי מבחינת הנוחות, אבל בעיקר בשל העובדה שהמפתח עלול להיות המפתח היחיד שלכם, ובשל כך האוטו תקוע בחניה של הבית. חברה שמציעה שחזור מפתחות עד הבית היא חברה שחושבת על הלקוח שלה ומבינה את הצרכים שלו, זו חברה שכדאי לעבוד איתה.

 

למה לא לפנות לחברה של הרכב לשם קבלת מפתח חדש?

פנייה לחברה לשם קבלת מפתח תעלה לכם הרבה יותר כסף. שחזור מפתחות לרכב במעיליא דרך חברה פרטית שלא שייכת לחברה של הרכב שלכם ישתלם לכם יותר מבחינה כלכלית. כמו כן, חברות שמבצעות שחזור עושות זאת במקצועיות רבה.

 

מה החשיבות של השירות?

הרכב שלכם הוא כלי מאוד משמעותי בחיים שלכם, בלעדיו החיים שלכם תקועים – לא ניתן לנסוע לעבודה, לגן, לביקור או לכל דבר שאתם רוצים. אם המפתחות שלכם נהרסים או נאבדים החיים שלכם נתקעים. חשוב להזמין איש מקצוע שידאג להחזיר לכם את הרכב והניידות.

מה החשיבות של השירות?

 

מהם מחירים לשחזור מפתחות מומלץ במעיליא?

המחירים משתנים לפי סוג הרכב וסוג השירות, אם הרכב שלכם יוקרתי המחיר עלול לעלות. כמו כן, כל בעל מקצוע לוקח סכום אחר בהתאם לנקודת מבטו ושנות ניסיונו, מנעולן מתחיל יבקש סכום קטן יותר. בנוסף, המנעולנים בפריפריה זולים יותר מהמרכז, כדאי לקחת את זה בחשבון.

שאלות ותשובות

שחזור מפתחות לרכב לא אמור להימשך למעלה משעת עבודה. כמובן, שככל שהמפתח המשוחזר מורכב יותר וישנן יותר דרישות ומורכבויות, כך גם הזמן יעלה או להיפך, ירד.
ברוב המקרים כן. שחזור מפתח עלול להתקלקל במידה ולא הכל בוצע באופן מושלם לחלוטין. על כן, עבור מקרים אלו, ישנה אחריות על עבודת המנעולן, עבודה מקצועית לא אמורה לגרום לבעיות עתידיות.