מנעול כספת לדלת

נתקע לכם המנעול כספת לדלת? ניסיתם לפתוח את המנעול כספת לדלת והוא לא עובד? לא מצליחים לפתוח את המנעול כספת לדלת והמנעול תקוע? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי פריצת מנעול כספת לדלת מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי פריצת מנעולים אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם מנעול שלא נפתח מכל סיבה שהיא, בכל מקום בארץ ובכל שעה שהיא במהלך היממה.

מנעול כספת לדלת – מר ביטחון

מנעול כספת לדלת הוא כמו הבריון השכונתי של שנות ה – 70, הוא חזק יותר מכל אחד אחר, הוא מרתיע, הוא בעל מבנה גס ועבה, וכשהוא אוחז בדבר מה הוא פשוט לא משחרר.

מנעול כספת לדלת מבוסס על מתכת מאסיבית והוא כולל שלושה בריחים עבים הננעלים נעילה כפולה ועמוקה לתוך משקוף הדלת.

מדובר במנעול שרואים רק את הצילינדר שלו והוא לא גדול, הוא אינו יפה במיוחד לעין אך בשל גודלו הלא מאיים אינו מפריע. המבנה הפנימי של המנעול הכולל את הבריחים, מאסיבי ולא יפה כלל לעין.

מזל שהבריחים אינם גלויים ונמצאים בתוך הדלת. מנעול כספת לדלת הוא על תקן מר ביטחון של פתרונות ההגנה עבור דלתות כניסה.

מנעולן מוסמך

התקנה פשוטה

אמנם כפי שציינתי קודם לכן מדובר במנעול מאסיבי ואולם, מדובר במנעול קל להתקנה על ידי מנעולן מקצועי שמכיר את סוגי המנעולים של הכספת לדלת הכניסה.

מדובר בהתקנה של 45 דקות לערך ולמנעולן אין צורך לתת לכם הסברים על שום דבר מכיוון שפתיחת ונעילת הדלת פשוטות מאוד ומתבצעות באמצעות מפתח מתכתי צר וארוך במקצת.

חשוב לדעת שבמידה והמנעול תקול הוא עדין ימצא תמיד במצב נעילה ולא יאפשר את פריצת הדלת, מנעול פשוט ובכל זאת חכם ואמין.

 

האם מדובר במנעול שפועל כמו בכספות?

המילה כספת מייצרת אצל מרבית בני האדם מחשבות על שוד בנק, יהלומים ושודדים רעולי פנים שנכנסים באגרסיביות לפרוץ כספת ענקית.

השאלה היא – האם מנעול כספת לדלת עובד כמו המנגנון של מנעול הכספות שנמצאות באותם בנקים מאובטחים או שקועות בתוך קירות הווילה היוקרתית של איש עסקים עשיר?

המנגנון של מנעול כספת לדלת פועל בצורה מאוד דומה לזו של מנעול הכספת האהובה והנחשקת.

מנעול כספת לדלת כולל שלושה בריחים חזקים ממש כמו בכספת והם נכנסים עמוק לעומק ועובי המשקוף של הדלת בדומה לבריחי הכספת שנכנסים לעומק ועובי הקרום החיצוני שלה ולקיר.

ההבדל בין שני המנעולים הוא לא בצילינדר החזק ובנעילה הכפולה אלא, בדרך בא המנעול נפתח. מנעול כספת נפתח באמצעות כפתור מסתובב

שמתביית על ספרות שמרכיבות קוד פתיחה, ברגע שמושלם רצף המספרים המנעול פשוט נפתח. הדלת לעומת זאת נפתחת באמצעות מפתח מתכתי פרימיטיבי.

 

הדלת שלכם כמו כספת

הבנו שמנעול כספת לדלת עובד בצורה דומה מאוד למנעול הכספת של הכספת הקלאסית וזה לכשעצמו חשוב מכיוון שעובדה זו מייצרת תודעה בקרב המשתמשים.

כלומר, ברגע שהמשתמש מבין ומאמין שמנעול הדלת שלו מייצר הגנה דומה לזאת שמספק מנעול כספת קלאסי, זה מייצר אצלו הרגשת ביטחון מרבית.

מאותו הרגע המשתמש ובני ביתו ילכו לישון בתחושת הביטחון שהם כל כך רצו להרגיש כשהחליטו להתקין מנעול כספת לדלת הכניסה של ביתם.

זוכרים את המשפט – ביתי הוא מבצרי, כך רוצה כל אדם להרגיש בביתו ומנעול כספת לדלת מספק את תחושת הביטחון הזאת.

מנעולן מומלץ

מנעול כספת לדלת – מי מתעסק זה מיקו

ישנם משפטי מפתח מסרטים שלא נשכח לעולם אחד מהם הוא המשפט שבחרתי לכותרת מתוך סרט הבורקס הישראלי הבלתי נשכח – צ'ארלי וחצי והתפקיד הבלתי נשכח לא פחות של זאב רווח.

אז מה הקשר בין המשפט הזה לבין מנעול כספת לדלת? פשוט מאוד, למנעול כספת לדלת מוניטין של מנעול שקשה עד כדי בלתי אפשרי לפרוץ וכדי לפרוץ אותו מתבקש שימוש בציוד כבד שמייצר הרבה מאוד רעש.

פורצים מקצועיים אוהבים בדיוק את ההפך, הם מחפשים מנעול שניתן לפרוץ עם ציוד קטן, קל ושקט. עובדות אלה גורמות לכך שמנעול כספת לדלת מייצר הרתעה מול הפורצים כולל המיומנים ביותר.

ולכן, מנעול כספת כמו בסרט צ'ארלי וחצי יכול לומר לכל פורץ, מי מתעסק זה מיקו. הייתי אומר אפילו שמנעול כספת לדלת מייצר מעט יותר הרתעה ממיקו הפושטק האהוב מהסרט.

מנעול כספת לדלת – עלות מול תועלת

לפני כל רכישה שאנו מבצעים ובוודאי כשמדובר ברכישת מנעול לדלת שאמור להיטיב את הרגשת הביטחון שלנו, אנו עושים חישוב של עלות מול תועלת.

נחשב כמה עולה מנעול כספת לדלת, כמה תעלה ההתקנה שלו וממול לשני אלה נבדוק את התועלת האמתית של המנעול והאם ההשקעה שלנו הינה השקעה כדאית.

במקרה של מנעול כספת לדלת ניתן לומר שאין מקום לספק, מדובר ברכישה כלל לא יקרה שתסתכם בכמה מאות שקלים כולל התקנת המנעול והיא תייצר שלוות נפש שהאמת, אין לה כלל מחיר. עלות מול תועלת מושלמת.

מדוע כדאי לכם לבחור במנעול כספת?

  • מנעול וותיק ואמין שמספק הגנה מרבית.
  • התקנה קלה, מהירה ולא יקרה – עלות מול תועלת מקסימלית.
  • מנעול קל לשימוש באמצעות מפתח.
  • כולל שלושה בריחים איכותיים שנכנסים לעומק משקוף הדלת.
  • מייצר הרתעה מול פורצים בכל רמת מיומנות.

חשוב לציין שסוגי מנעולים שונים חכמים הפועלים באמצעות קודן מתאימים גם לבתים פרטיים, דירות מגורים ומשרדים שונים, ללא קשר לשטח הפיזי של המשרד, כל הפרטים תוכלו למצוא באתר של לוקינג ולהזמין דרכנו מנעולן מוסמך ומקצועי לכל מטרה ל(שירותים נוספים)

מה היה לנו עד כאן?