מנעול רב בריח

נתקע לכם המנעול רב בריח? ניסיתם לפתוח את המנעול רב בריח והוא לא עובד? לא מצליחים לפתוח את המנעול רב בריח והמנעול תקוע? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי פריצת מנעולי רב בריח מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי פריצת מנעולים אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם מנעול שלא נפתח מכל סיבה שהיא.

מנעול רב בריח – פטנט

מנעולי רב בריח רשומים כפטנט של החברה ויש להם היסטוריה ארוכת שנים של אבטחת דירות ובתים בארץ ובעולם.

למעשה בישראל אנשים רבים במקום המילה מנעול אומרים רב בריח והסיבה לכך אולי נעוצה בעובדה, שמרבית הדירות שנבנות מידי שנה בישראל מוגנות במנעולי רב בריח, זה ממש הפך להיות הסטנדרט של הקבלנים בישראל והלקוחות מרוצים מכך.

המנגנון המופלא

כפי שכבר ציינתי מנעולי רב בריח רשומים כפטנטים בינלאומיים.

מנעולים אלה פועלים כך – בהכנסת וסיבוב המפתח מזיז המפתח גלגל שיניים בצילינדר, זה מסובב את גלגל השיניים של המנגנון והבריחים נפתחים או נסגרים בהתאם לצד הסיבוב.

מנגנון הנעילה של רב בריח הוא רב זרועי ומכאן מקור השם רב בריח, הוא מעגן את הדלת למשקופים ולרצפה באמצעות מספר מוטות נעילה.

 

התקנת מנעול רב בריח

למרות שלכאורה מדובר במנעול מסובך הכולל מספר בריחים, התקנת מנעול רב בריח איננה מסובכת ואורכת לא יותר מ – 45 דקות בדרך כלל.

מה שמסייע בכך שהתקנת המנעול קלה ומהירה היא העובדה שהמנעול מגיע כמעט כיחידה אחת שלמה וכל מה שעל המתקין המורשה לעשות הוא הברגות וקיבועים למיניהם.

מנעולן מקצועי

תזמון נכון ומוצר טוב שווים הצלחה גדולה

לפני כ – 40 שנה חוותה ישראל גל פריצות לבתים באזורים שונים בארץ, בישובים מסוימים המצב היה ממש בלתי נסבל.

שני חברים שידעו דבר או שניים בתחום הבינו שזו השעה להמציא את המנעול האידאלי שייתן הגנה מקסימלית ויאפשר לאזרחי ישראל לחזור ולישון בשקט.

שני החברים פתחו את המנעול הראשון רב הבריחים והקימו יחד את חברת רב בריח וכל השאר היסטוריה.

אולם, ניתן לומר שמורשתם של השניים היא לא רק המנעול המעולה שפיתחו. השניים הוכיחו שתזמון נכון ומוצר מצוין, אמין ומדויק מביא עמו הצלחה מסחרית גדולה.

מרבית האזרחים בארץ מעדיפים שיתקינו להם רב בריח זה גורם להם להרגיש ביטחון ושקט נפשי.

חכמה לא פחות גדולה ממוצר טוב ותזמון מצוין היא שמירה על איכות והגינות לאורך עשרות שנים וזה מה שהופך את מנעולי רב בריח לסטנדרט בלתי מעורער כמעט בישראל.

חברת מולטילוק מייצרת כיום גם מנעולים חכמים ונהנית מהמוניטין של מנעולי רב בריח גם במכירת המנעולים החכמים שלה.

מנעול רב בריח – תעודת אחריות לביטחון האישי שלכם

רב בריח הוא מנעול שנסמך על אמינות של 40 שנה בשטח ואין לזה תחליף. אך מה בעצם הבינו שני היזמים שיצרו את המנעול המצוין הזה שאולי לא הבינו קודמיהם?

שני היזמים הבינו שכדי להביא לאזרחי ישראל בשורה אמתית בזמן של משבר ופריצות מרובות, עליהם לייצר מנעול מיוחד במינו והם חשבו מחוץ לקופסא הרבה לפני שהביטוי הזה הפך פופולרי וסימן ארגונים שמייצרים מוצרים חדשניים ופורצי דרך.

לפיכך, הם היו הראשונים לייצר מנעול עם מינימום של חמישה בריחים ועד שבעה בריחים אותם מעגן מנגנון המנעול לרצפה ולמשקופים. העובדה שהמנעול באמת הוכיח את עצמו וכמות הפריצות בישראל של אותן השנים ירדה הפכה את המוצר למותג על.

מה שעוד הבינו היזמים של רב בריח הוא שהצלחה יש למנף בכל דרך אפשרית והם חדרו לכל מסך טלוויזיה עם קמפיין חזק של פרסומות ומיתגו את המנעול שלהם כגיבור על המגן עליכם, עוד לפני שגיבורי העל הגיעו במסה למסך הגדול.

החברה האלה היו פורצי דרך בכל דבר שעשו. אתם הלקוחות הצבעתם ברגליים והלכתם לקנות רב בריח, כי השם הזה הקנה לכם את תחושת הביטחון שרציתם להרגיש בבית.

מנעולן מוסמך

המנעול שיש לו דלת

נוהגים לומר בהומור שלכל סיר יש מכסה אז שתדעו שלכל מנעול יש דלת אבל, רק לרב בריח יש דלת משלו והיא נקראת פלדלת.

דלת הפלדה החזקה שנוצרה לאחר המנעול. דלתות פלדלת נוצרו מתוך הבנה שמנעול חזק ואמין בשילוב דלת פלדה חזקה ואמינה ייצרו את הפתרון המושלם לכל וילה ודירה.

ואכן, דלת הפלדלת כמו מנעול הרב בריח הפכה עם השנים לסוג של סטנדרט בישראל.

במרבית הדירות שנבנות בארץ מותקנת דלת פלדלת עם מנעול רב בריח וכך, חברת רב בריח, מולטילוק היום, כבשה את ענף הדלתות והמנעולים והחלה גם לייצא.

רב בריח הוא המנעול היחיד אליו הותאם תקן של דלת. כיום ניתן לרכוש דלתות פלדלת בעיצובים מיוחדים ויפים ואפילו בהתאמה אישית.

להזמנת מנעולן מוסמך להתקנת מנעול רב בריח דרך האתר של לוקינג שירותי מנעולנים בקליק אחד! ל(שירותים נוספים היכנסו)

מה היה לנו עד כאן?