מנעול כספת עליון

נתקע לכם המנעול כספת עליון? ניסיתם לפתוח את המנעול כספת עליון והוא לא עובד? לא מצליחים לפתוח את המנעול כספת עליון והמנעול תקוע? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי פריצת מנעול כספת עליון מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי פריצת מנעולים אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם מנעול שלא נפתח מכל סיבה שהיא.

מנעול כספת עליון – ביטחון מעל לכל

מנעול כספת עליון מגיע כתוספת חשובה לכל מנעול תחתון שהורכב בדלת הכניסה. מדובר במנעול שיש לו שלושה בריחים עבים הנכנסים עמוק לתוך משקוף הדלת.

מנעול כספת עליון הוא מנעול מכאני בסגנון הישן והטוב, מנעול די פשוט אבל מאסיבי מאוד ועמיד. התקנת המנעול פשוטה וקצרה יחסית ואנשי מקצוע רבים מאמינים שמדובר במנעול הטוב ביותר שקיים, שמבטיח את ההגנה הטובה ביותר לדלת הכניסה שלכם ומונע את הפריצה לביתכם.

מנעולן מקצועי

השכל שמאחורי המנעול הפשוט

מנעול כספת עליון הוא מנעול מכאני מהדור הישן, יש בו 3 בריחים עבים וחזקים במיוחד שנכנסים עמוק לתוך משקוף הדלת. מדובר במנעול בעל נעילה כפולה באמצעות מפתח מתכת די סטנדרטי.

המנעול תוכנן ויוצר כך שכדי לבצע פריצה צריך ממש כלים כבדים, עבודה עם כלים כבדים יוצרת הרבה מאוד רעש ועל כן מרתיעה את הפורצים.

מכיוון שהבריחים נכנסים לעומק המשקוף גם לום לא יסייע בפריצת המנעול. השכל שמאחורי המנעול הוא למעשה בפשטות של המנעול ובעיקר במאסיביות שלו.

עובי הבריחים, העובדה שהם שלושה במנעול אחד שמתווספים למנעול תחתון מייצרת הרתעה וקושי אמיתי בפריצה.

 

פסיכולוגיה של הרתעה

מנעולי כספת ידועים באמינותם ובקושי הגדול של הפורצים לפרוץ אותם ולכן, עם השנים מנעולים אלה הפכו לסוג של אגדה שמספרת סיפור של מנעול שקשה מאוד לפרוץ ולכן, אולי בכלל לא כדאי לנסות לפרוץ אותו.

מסתבר שאגדה מהסוג הזה היא ההרתעה המושלמת מפני פריצה מכיוון שלאורך השנים ידוע היטב בקרב מנעולנים, שפורצים חוששים להתעסק בדלתות בעלות שני מנעולים כאשר המנעול העליון הינו מנעול כספת עליון.

הנרטיב סביב המנעול הזה הוא זה שמייצר את עיקר המניעה בפריצות של דלתות בעלות מנעול כספת עליון, אי אפשר להתווכח עם העובדות.

אם נחזור לרגע לפתיח של מאמר זה, אפשר לומר שאין כמו סיפור טוב שמחזיק מים ממש כמו בקולנוע.

 

טכנולוגיה אל מול מכאניקה מוכחת

אין לי ספק שחלקכם הקוראים עכשיו מאמר זה שואלים את עצמכם כיצד יכול להיות שבעידן כל כך טכנולוגי דווקא מנעול מכאני, עם מנגנון די מיושן הוא זה שנותן את רמת הביטחון הטובה ביותר? התשובה לכך די מגוונת –

ראשית, המכאניקה המאסיבית של מנעול כספת עליון הוכיחה את עצמה לאורך שנים רבות כיעילה מאוד וככזאת שמצליחה למנוע לא מעט פריצות של בתים ודירות.

הכוח העצום שטמון בברזל, במכניקה ובשלושת הבריחים הנטמעים עמוק בתוך משקוף הדלת מראה שכנראה אין תחליף לכל אלה.

אולם, זה הרגע להזכיר שמנעול כספת עליון מתווסף למנעול דלת תחתון והוא על פי רוב אינו עומד בפני עצמו. לפיכך, אפשר לדעתי לדבר לרגע גם על חשיבות המנעול התחתון.

במקום בו השיח עובר למנעול התחתון שם יכולה להיכנס המילה טכנולוגיה והמושג מנעול חכם. מנעול הבסיס של הדלת יכול להיות אחד ממיני סוגים מתקדמים וללא שום קשר לעובדה שמעליו נמצא מנעול כספת עליון.

המנעול התחתון יכול להיות ביומטרי, מנעול טביעת אצבע אנטר או מנעול אלקטרוני.

קיימת רק סוגיה אחת בעניין הזה והיא – רוב האנשים שבוחרים במנעול חכם עושים זאת בעיקר במטרה להיפטר מהצורך במפתח והשילוב של מנעול תחתון חכם ומנעול כספת עליון מייצר מצב בו לא ניתן להיפטר מהמפתח.

לכן, על פי רוב מתחת למנעול כספת עליון נמצא מנעול רב בריח או כל מנעול מכאני אחר.

מנעולן מוסמך

מנעול כספת עליון – טובים השניים מן האחד

המתודולוגיה שעומדת מאחורי מנעול כספת עליון מדברת למעשה על האמונה של היצרנים שלו, שטובים השניים מן האחד.

כנראה שלא תוכלו למצא דלת שמותקן בה רק מנעול אחד והוא מנעול כספת עליון. את המנעול הזה תמצאו תמיד מעל מנעול דלת תחתון אחר כתוסף הגנה שהופך את הדלת שלכם כמעט לבלתי פריצה.

מדוע כדאי לכם לבחור במנעול כספת עליון?

  • מדובר במנעול מכאני מאסיבי שמקשה מאוד את פריצתו.
  • מדובר במנעול שלא מאפשר את פריצתו באמצעות קידוח חיצוני.
  • מדובר במנעול בעל שלושה בריחים הנכנסים עמוק לתוך משקוף הדלת להגנה מרבית.

חשוב לציין שסוגי מנעולים שונים חכמים או מכאנים פועלים באמצעות קודן או מפתח מתאימים גם לבתים פרטיים, דירות מגורים ומשרדים שונים, ללא קשר לשטח הפיזי של המשרד, כל הפרטים תוכלו למצוא באתר של לוקינג ולהזמין דרכנו מנעולן מוסמך ומקצועי לכל מטרה ל(שירותים נוספים).

מה היה לנו עד כאן?